knijp knipquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had hem ook al jaren niet gezien, daarom vond ik het een goed idee![]()
Aan humor heeft hij geen gebrek nee, die waarzegster bvquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:26 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lach me echt dood om Jaap.
2 keer naar gekekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aan humor heeft hij geen gebrek nee, die waarzegster bv![]()
Goed planquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:32 schreef Prospera het volgende:
ff saté tje maken.
De eerste keer met de weddingplanner was ook heel leuk. Hij wou stuntmannen, topless serveersters met kwastje op hun tepels, Bassie en Adriaan die ijs serveerden... en dat mens maar met een uitgestreken gezicht alles ontmoedigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die opmerking over Lieke's tieten net!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dame: Wil is een dresscode ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
De eerste keer met de weddingplanner was ook heel leuk. Hij wou stuntmannen, topless serveersters met kwastje op hun tepels, Bassie en Adriaan die ijs serveerden... en dat mens maar met een uitgestreken gezicht alles ontmoedigen.
Shit gemist ?quote:
Ik ben al een tijdje om jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
Dus we zijn het eens, eigenlijk is ie altijd wel leuk
Nou... hij is sinds enige tijd leuk. Zolang hij maar niet dronken wordt want dan wordt hij eng.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
Dus we zijn het eens, eigenlijk is ie altijd wel leuk
Uhhhquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:40 schreef Gigageil het volgende:
Koningin Natasia heeft een verrot sjachereinige smoel vanavond, is er iets ?![]()
Ff geduld ze wil om 2 uur gaan rellen, nou ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:42 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh....maar ik zet hem net pas aan .....![]()
Lul niet met JJ had ie ook gezopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... hij is sinds enige tijd leuk. Zolang hij maar niet dronken wordt want dan wordt hij eng.
Persoonlijk vond ik dat niet zo leuk maar goed...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |