Dit is zo'n cap dat ik Natas wel mooi vindquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[[url=http://aycu28.webshots.com/image/16627/2002364522161120583_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ik begreep dat daaronder kabels liepen. Dus als je erdoor zakt, heb je kans dat scherpe delen die kabels beschadigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het probleem met de vijver was toch, dat de bodem uit folie met dunne platen bestond. En losse stenen met daartussen stukken glas van de glazen en flessen, die erin gegooid waren.
Ik vind het te moeilijk me in te beelden dat het die heks niet is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is zo'n cap dat ik Natas wel mooi vind![]()
En hij is errug klein, Jaap wil ook naar de Bergmanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zet de binnenkant van z'n broek op de foto. Zelfs de flits kun je zien op de cap.
[afbeelding]
Jij ook alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:15 schreef PC eend het volgende:
Ik kan hem nooit zien, hij is nog kleiner dan ik dacht![]()
quote:
Ik vond het een werelds idee die foto'squote:
Die foto's warenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het een werelds idee die foto's![]()
Ik haatte hem eerst maar begin de lol er nu ook van in te zien. Brilliant vandaag met die voorspel mutsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:26 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik lach me echt dood om Jaap.
Ik had hem ook al jaren niet gezien, daarom vond ik het een goed ideequote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die foto's waren![]()
Ik dacht dat je het over je eigen maat had
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |