Of niet :-Pquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:12 schreef Deansensitized het volgende:
Hey, ik wil wel, en als je betaald in bier des te beter, maar moet je me wel ff thuisbrengen
Coole riff Martijn, maar dat wist je al
En Under_Score, wijsheid komt met de jaren
Misschien dan maar eens wat gaan leren?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:maar trots ben ik er niet op
, kan nog geen noot spelen
ik vind dat je maar bij je wahsburn moet blijvenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:25 schreef Cynic het volgende:
Als ik nou een hele hoop zooi verkoop (heb echt vanalles wat ik niet gebruik eigenlijk) moet ik ook maar eens een strat of een tele kopen. Ik denk dat ik die wel kan gebruiken.
Heb er lekker eenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Of niet :-P
wil nog steeds een V, al best een hele hoop aantal jaren
Die gaat ook vast niet weg, hoezeer de rest van de band dat ook zou willenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik vind dat je maar bij je wahsburn moet blijven
Nah, gewoon wat geouwehoer onderlingquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef Aresdreams het volgende:
Waarom wil de rest dat jij die gitaar weg doet?
ben niet nieuwschierig
Tja, das waar ook, jullie spelen in C...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
Maar vast geen jackson KV2?
Wat flauw van zequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nah, gewoon wat geouwehoer onderling
Heb al wel gezegd dat ik wel een andere gitaar wil uitzoeken als zij hem betalen, maar dat is dan ook weer niet de bedoeling
Soms denk ik dat je niet alleen voor Dean, maar voor de hele gitaarindustrie werktquote:
Haha, het is natuurlijk ook zo dat je eigen verslaving niet zo erg lijkt als er allerlei andere mensen net zoveel last van hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je niet alleen voor Dean, maar voor de hele gitaarindustrie werkt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:07 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Nou ja, van je houden...
ik moet nog wel een kast uitgraven voor je
Nah, wordt wel volledig custom build dan hequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef Deansensitized het volgende:
Zoooooo, duur kreng
Ben ik even blij dat de gemiddelde Dean mooi wat goedkoper is
0.12 is niks mis mee, maar of je terug moet stemmen in C? Best kans dat je een redelijk deel van je sprankelende geluid beter kan bewaren als je iets flexibeler bent in je stemming, open C6 of zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die gaat ook vast niet weg, hoezeer de rest van de band dat ook zou willen
Maar denk dat een tele of strat wel mooi is voor nummers waar veel clean in zit. Hoewel ik me afvraag hoezeer dat veranderd met 0.12 snaren erop en terug in C gestemd....Zal wel wat van dat sprankelende geluid verliezen denk ik
Valt wel mee, 6000 dollar +/- voor de gitaar en de rest voor mezelf hequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, ik heb het in de gaten... beetje overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |