Wat is het nut van twee tubescreamers? Krijg je op die manier een distortion?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
twee tubescreamers, lijkt me ook wel iets. even marktplaats afstruinen
ik zal ook trouwens eens een plaatje maken van me pedaaltjes
Ik tel d'r 3quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
twee tubescreamers, lijkt me ook wel iets. even marktplaats afstruinen
ik zal ook trouwens eens een plaatje maken van me pedaaltjes
Vraag SRVquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat is het nut van twee tubescreamers? Krijg je op die manier een distortion?
hehhe nopequote:
JA! die sonic distortion dus! daar had ik laatst een vraag over maar toen kwam het wekelijkse plectrum uurtje en werd mijn vraag in alle roering onbeantwoord.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef Neidropje het volgende:
[..]
hehhe nope
op mn pedalboard staat 1 tubescreamer, een TS9, daarnaast staat een SD9 (Sonic distortion) en naast mn pedalboard staat een TS10
lolquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Waren we verdomme toch 2 minuten bassistloos
Wat zei ie?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Waren we verdomme toch 2 minuten bassistloos
WHWIWHOWIEHOIEHWquote:
whaha tele's en cultuurquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
hehehe cultuurbarbaren
Je weet dat die achterste geen tele is, toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Nah ik heb gewoon echt niks met tele's
fat strat rip off van ibanez.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat die achterste geen tele is, toch?.
ja dat lukt dan nog nét welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat die achterste geen tele is, toch?.
Hey als je 13 bent en je krijgt dat simpele RXje van je ouwe lui omdat je goeie cijfers hebt en "dr al zolang voor aan het sparen bent", dan ga je niet klagen over dat slagplaten alleen op Flying V's en Les Pauls mogen zittenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
fat strat rip off van ibanez.
slagplaten mogen alleen op Flying V's en Les Pauls.
![]()
nee natuurlijk niet, ik ben begonnen op een stratquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hey als je 13 bent en je krijgt dat simpele RXje van je ouwe lui omdat je goeie cijfers hebt en "dr al zolang voor aan het sparen bent", dan ga je niet klagen over dat slagplaten alleen op Flying V's en Les Pauls mogen zitten
Misschien, toen ik net begon vond ik een lespaul ook afschuwelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als je een wat ouwere lul begint te worden, ga je misschien wat meer de dingen in het leven waarderen (zoals bijvoorbeeld een tele die ik eerst ook spuuglelijk vond), net als wijn, olijven en blauwe kaas.
(kom maar met de inkoppertjes, dit moet toch de perfect aanzet zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |