Ach, als het niks is, heeft ie ons iig een hoop geld bespaatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik help je hopen dat het de moeite (en niet te vergeten het geld) waard is.
Peavey Valveking toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Dribbel, wat voor versterker heb je ook alweer gekocht? Of in bestelling iig!?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Dribbel, wat voor versterker heb je ook alweer gekocht? Of in bestelling iig!?
Dat dus, met een marshall 1936 212 cab eronderquote:
Of wat goedkope meuk weggooienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:45 schreef Aresdreams het volgende:
Jup, dus een hoop teleurgestelde fans he
Ach opzich het is maar 12 euro het is niet dat dat zo veel isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik help je hopen dat het de moeite (en niet te vergeten het geld) waard is.
Voor een klein stukje plastic is het best veelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach opzich het is maar 12 euro het is niet dat dat zo veel is
Ik denk dat de fabrikant van die stukjes plastic ook hoopt dat er maar lekker veel mensen diezelfde gedachte hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach opzich het is maar 12 euro het is niet dat dat zo veel is
Tof, bij de gitaarwinkel hier in Meppel staat d'r ook 1. Geweldige versterker. Wel een beetje afgekeken bij Fender. Maar toch tof!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, met een marshall 1936 212 cab eronder
Ja was er erg tevreden overquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Tof, bij de gitaarwinkel hier in Meppel staat d'r ook 1. Geweldige versterker. Wel een beetje afgekeken bij Fender. Maar toch tof!
In iedergeval genoeg winst om er mee door te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:13 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat de fabrikant van die stukjes plastic ook hoopt dat er maar lekker veel mensen diezelfde gedachte hebben
Ik vraag me bij gewone plectrums al af hoeveel winst daarop gemaakt wordt, laat staan wanneer ze 12 euro kosten
Ik ga denk ik ook plectrum-fabrikant worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
In iedergeval genoeg winst om er mee door te gaan
Vierkantquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:40 schreef Under_Score het volgende:
mwah, kom eerst maar eens met een uniek en super geweldig plectrum design dan :p
Hahaquote:
Kan ik hier uit op maken dat je het niet leuk vind om te spelen in een band?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook plectrum-fabrikant worden.
Dáár zit pas geld in. Met dat bandjesgedoe ga je toch geen cent verdienen.
Dat lees je verkeerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Kan ik hier uit op maken dat je het niet leuk vind om te spelen in een band?
Jammer, ahd je plek wel over willen nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd.
Want ik zeg net dat ik het niet voor het geld hoef te doen.
Dan blijft er weinig over dus
Ik neem het in overwegingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Jammer, ahd je plek wel over willen nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |