Zelfs aangifte doen voor zo'n kleine schade? (ben bang dat de politie me dan echt niet serieus neemt) en ik heb geen bewijzen/ooggetuigen. Alleen dat de schade erger werd nadat hij er parkeerde.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Herr.Flick het volgende:
Zelf aan de voorkant ook een trekhaak monteren.![]()
Naar die meneer gaan en de schade melden, als hij "niet thuis" geeft, dan aangifte doen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:15 schreef Beach het volgende:
's Nachts met een sleutel/spijker langs zijn auto gaan.
Dat je dit uberhaupt hebt overwogenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef r_kluft het volgende:
Schade aan zijn auto zie ik niet zitten. Straks heb ik hetzelfde of ziet hij het me doen. Dan heb ik echt een probleem.
idd, ik zou er best wel moeite voor moeten doen om mun auto in zo'n gaatje te drukken, geen wonder dat ie een trekhaak heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:43 schreef zBus het volgende:
maareh dikke respect voor die man dat ie zijn auto in zo'n parkeerplek drukt
Die stond er waarschijnlijk al, en de rest heeft eromheen geparkeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef gfree het volgende:
Zow, die heeft ie netjes geparkeerd.
je bent op de hoogte van het feit dat een parkeersensor niet de trekhaak mee rekentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Leuk briefje onder zn ruitewisser doen:
Beste meneer met de trekhaak,
hoewel het misschien heel stylisch is om een gedeukte nummerplaat te hebben, waarderen de rest van de buurtbewoners dit toch niet zo erg. Misschien is het handig om eens een parkeersensor aan te schaffen aangezien je schijnbaar geen enkel idee hebt hoe lang je auto+trekhaak werkelijk is getuige de leuke deukjes. Wij weten iig de oorzaak en mochten we meer schade hebben dan alleen een gedeukte nummerplaat dan weten onze verzekeringsmaatschappijen dat ook.
met vriendelijk groet,
iemand met een gedeukte nummerplaat.
Trouwens wat een gruwelijke Passat. (Gruwelijk als in echt spuuglelijk) Wie neemt er nou een witte.
Ow dat truukje met het vet is ook een goede. Heb je tenminste wel bewijs.
paaltjes zijn opstakels ACHTER de auto. Als de sensor de trekhaak mee rekent gaat dat ding piepen dat je ergens tegen aan zit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:07 schreef Cybje het volgende:
Ik heb parkeersensoren gehad die gewoon een trekhaak meerekent hoor. Zou wat zijn, als kleine objecten zoals smalle paaltjes enzo niet werden meegerekend.
het gaat om de EIGEN trekhaak ja. De parkeersensoren zijn toch voor de geen in dit verhaal die niet kan parkeren met een trekhaak achter zijn/haar autoquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef Cybje het volgende:
Er wordt de eigen trekhaak bedoeld? Ik dacht dat het ging om de trekhaak van een ander. Leek me al vrij wazig als die niet werd gezien door de sensoren
Type auto, manier waarop ie ermee omgaat, kijk ook even naar de rest van de auto's in de straat.. hij valt bijna niet op gelukkigquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat een kansloZe generalisatie. Hoe weet je dat zo zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |