Dit gaat over Feisty Fawn, dus 7.04quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:16 schreef Geqxon het volgende:
Iemand tips hoe ik nadat ik de 6.06 server versie van Ubuntu erin gestopt heb, dit scherm krijg:
[afbeelding]
?
Ik krijg helaas alleen een command-prompt, waar ik bijvoorbeeld "livecd" in kan typen.
Kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:08 schreef mistermaniac het volgende:
livecd is alleen beschikbaar als desktopversie zover ik weet
Het apparaat heeft ook een Windows driver nodig die niet zo makkelijk zal werken in Wine.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:55 schreef DorentuZ het volgende:
[..]
Ligt er waarschijnlijk aan hoeveel effecten je aan hebt staan. Die 'ingebouwde effecten' is namelijk gewoon een afgeslankte compiz.
[..]
Heb je het al eens met wine geprobeerd?
Linux Apache MySQL Php.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:23 schreef Geqxon het volgende:
Dit is een screenshot van 6.06. Heeft 6.06 dan geen LAMP-server?
Voor dat type telefoon kon ik zo snel niets vinden, maar wel voor andere samsung telefoons:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:24 schreef Lunar het volgende:
[..]
Het apparaat heeft ook een Windows driver nodig die niet zo makkelijk zal werken in Wine.
Draai die Samsung software liever native
Ben weer op zoek naar een Linux app of oplossing maar niks te vinden
Ik weet waar LAMP voor staat. Echter is er volgens het screenshot (en diverse guides) de mogelijkheid met 6.06 automatisch een gestripte versie van Ubuntu te installeren, met enkel een basissysteem + apache + php + mysql. Ik zoek deze optie dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:25 schreef DorentuZ het volgende:
[..]
Linux Apache MySQL Php.
.. dus, wat bedoel je? En je kan wel degelijk een LAMP server opzetten met die (server-)installatie cd.
Zoals ik al zei, met de server installation cd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet waar LAMP voor staat. Echter is er volgens het screenshot (en diverse guides) de mogelijkheid met 6.06 automatisch een gestripte versie van Ubuntu te installeren, met enkel een basissysteem + apache + php + mysql. Ik zoek deze optie dus
Nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Devrim_ het volgende:
Kan ik met vmware mijn netwerkkaart testen met ubuntu?
Hoe bedoel je? En als je iets wil testen, kan je beter gewoon de livecd/install cd downloaden en proberen. Dan weet je zeker dat alles werkt (en als dat het niet doet, is er nog altijd veel kans dat je gewoon een driver moet installeren).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:34 schreef Devrim_ het volgende:
Kan ik met vmware mijn netwerkkaart testen met ubuntu?
Zoals ik al zei, die heb ik, waar vind ik de optie voor de speciale LAMP install?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:42 schreef DorentuZ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, met de server installation cd.
Bij "Install a LAMP server" als je van de cd bootquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die heb ik, waar vind ik de optie voor de speciale LAMP install?
Ja, maar ik heb dus alleen het command-prompt. En niet een grafisch menu met als optie "Install a LAMP server".quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef DorentuZ het volgende:
[..]
Bij "Install a LAMP server" als je van de cd boot
Weet je zeker dat je de goede image hebt gedownload? Voor ubuntu dapper server:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus alleen het command-prompt. En niet een grafisch menu met als optie "Install a LAMP server".
Is het in OS X niet gewoon hetzelfde als in linux?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Hij heeft iig dezelfde filename (ik kan hem ivm. een trage verbinding niet even opnieuw downloaden), al heb ik geen flauw idee hoe ik met OS X de checksum controleert
Gewoon ff md5 in een terminal venstertje, toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:20 schreef Geqxon het volgende:
al heb ik geen flauw idee hoe ik met OS X de checksum controleert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |