Wat ouwehoer jij nou? Moet je en vriendin hebben om aan te tonen dat je geen homo bent?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef Forza- het volgende:
En het erge was... Ik kon het niet ontkrachten want ik heb momenteel geen vriendin meer![]()
![]()
![]()
Dit geeft een hele nieuwe betekenis aan je signature.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef karr-1 het volgende:
Ha ha ha ha, ach bij mij denken ze dat ik hetero ben, terwijl ik dat niet ben.... Who cares.....
Beter een onterecht compliment dan een onterechte belediging hequote:Op maandag 21 mei 2007 20:14 schreef karr-1 het volgende:
Ha ha ha ha, ach bij mij denken ze dat ik hetero ben, terwijl ik dat niet ben.... Who cares.....
ik moest lachen, bedanktquote:Op maandag 21 mei 2007 23:33 schreef Chowi het volgende:
Yep, dat wordt dus de roze poloshirtjes op de brandstapel gooien, als je je heteroseksualiteit wil aantonen.
Als je denkt dat je homo-beschuldigingen alleen kan ontkrachten door een vriendin te hebben zou je volgens mij echt eens homo kunnen zijn. Misschien moet je nog uit de kast komen?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef Forza- het volgende:
En het erge was... Ik kon het niet ontkrachten want ik heb momenteel geen vriendin meer![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Maarteb het volgende:
je bent homo, want als je dat niet was dacht je niet aan het ontverkrachten van zijn stellingrretje
Hij was interested man!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:06 schreef Forza- het volgende:
Vandaag na 10 jaar een oude schoolvriend van me ontmoet in Arnhem, alwaar ik hem bij toeval tegenkwam tijdens de lunch.
Na wat vertelt te hebben hoe het nu ging, wat voor werk we deden etc. kwam het gesprek uit op relatie. Vraagt die gast zo aan me: Heb jij al een vriend of nog niet ?
Dus ik zeg zo van: Vriend ?!?! Hoe kom je daarbij man
Hij: Ben jij geen homo dan ?!?!![]()
Die gast dacht dus serieus dat ik homo was![]()
![]()
En toen ik ging vragen hoe hij daarbij kwam zei ie dat hij dat van een andere oude schoolvriend had gehoord
![]()
![]()
![]()
![]()
LEUK die ontmoetingen met oude vrienden. NEE![]()
Hmmm zo had ik het nog niet bekekenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef erwindeheld het volgende:
[..]
Dit geeft een hele nieuwe betekenis aan je signature.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 05:04 schreef Doodkapje het volgende:
Ach, zo'n belediging is het toch niet? Misschien was hij gewoon aan het vissen en wilde hij zelf van je bruine ster een volle maan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |