quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:21 schreef Mr-Sander het volgende:
Bergkamp & Martha
Zelfde geldt voor Zidanequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef Zwoerd het volgende:
Had iemand anders in een andere wedstrijd die van Bergkamp gemaakt, was hij nooit zover gekomen
Tegen de keeper met de grootste staat van dienst van alle keepers van de huidige BVO's ongeveer. De man die ballen van Premier League-spitsen uit zijn hok ranselde!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Erasmusch het volgende:
Die van Martha telt uberhaupt niet mee, tegen AGOVV man...
Maradona tegen de beste verdediging van de wereld op dat moment. Leer Engelsen verdedigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tegen de keeper met de grootste staat van dienst van alle keepers van de huidige BVO's ongeveer. De man die ballen van Premier League-spitsen uit zijn hok ranselde!
DOTO power!
quote:
Maar die van Bergkamp was tegen een topteam op een toptoernooi op een beslissend momentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef Burakius het volgende:
weet je eigenlijk he. is die van martha zelfs nog beter gecontroleerd dan die van bergkamp...
Tja, een mooi doelpunt in de laatste minuut van de kwartfinale op een WK krijgt nou eenmaal wat meer aandacht dan een doelpunt van een speler van RBC die toevallig een mooie goal tegen AGOVV maakt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind dat het doelpunt een beetje een overkill aan media aandacht heeft gekregen, daarom heeft het een beetje aan waarde verloren bij mij. Ik vind het leuk dat het doelpunt van Martha ertussen zit die nauwelijks aandacht heeft gehad maar wel geniaal is.
Die was dacht ik niet genomineerd door een van ons.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:59 schreef fuckbuddy het volgende:
nog ff voor mijn eigen duidelijkheid, die vrije schop van Ronaldhino in de kwartfinales CL die hij onder de muur door schiet is die ook meegenomen in deze serie?
En hij scoorde wel meer van dit soort geweldige goals in de PL (o.a. voor Leeds tegen Liverpool) en ook in z'n tijd in Duitsland.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:52 schreef Red_85 het volgende:
jesus, hoe kan je nou stellen dat niemand gehoord zou hebben van Yeboah. wat voor voetbalfan ben je dan? toen der tijd ging die goal de hele wereld over. op de bbc en sky spreken ze er af en toe nog over. EN hij zit voor de fans ook verwerkt in fifa versie 2006.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:59 schreef fuckbuddy het volgende:
nog ff voor mijn eigen duidelijkheid, die vrije schop van Ronaldhino in de kwartfinales CL die hij onder de muur door schiet is die ook meegenomen in deze serie?
kwartfinales my assquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:59 schreef fuckbuddy het volgende:
ach ja, maakt niet uit, zou m zelf toch niet als mooiste doelpunt ooit betiteld hebben omdat er wel een flinke portie geluk bij komt kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |