Best humor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Enchanted
Lieve trailer..vind het écht wat voor Ang3l.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef wonderer het volgende:
Mogguh heren.
Nagenoeg...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:01 schreef wonderer het volgende:
De werkdag zit er weer op?
Met een vriend de kroeg in duiken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:10 schreef wonderer het volgende:
Ga je nog iets leuks doen vanavond?
Omdat je het imago hebt een Grote Slet te zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Waarom flikkeren mensen zowat van verbazing van hun stoel als ik zeg dat de mensen waar ik daadwerkelijk mee gen**kt heb op 1 hand te tellen zijn?! Ik vind het bijna beledigend
Jij hebt zin in worstenbroodjes?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik vind trouwens dat de Albert Heijn knappe mannen moet aannemen die naakt, met alleen zo'n suf wit hoedje, broodjes afbakken bij de broodafdeling. Zo'n atletische jongen, blond, beetje gebruind..
Hoezo, hebben jullie dat niet daar?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Ik vind trouwens dat de Albert Heijn knappe mannen moet aannemen die naakt, met alleen zo'n suf wit hoedje, broodjes afbakken bij de broodafdeling. Zo'n atletische jongen, blond, beetje gebruind..
Hetgeen statistisch gezien, vergeleken met degenen die het zeggen tegen me, volkomen onjuist is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Omdat je het imago hebt een Grote Slet te zijn?.
Enkel mindfucks.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat neuken niet zo'n "big deal" was? Dat orale en manuele seks ook belangrijk waren?
Niet bij mijn kleine AH'tje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo, hebben jullie dat niet daar?.
Alles draait om beeldvorming en imago tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen statistisch gezien, vergeleken met degenen die het zeggen tegen me, volkomen onjuist is.
Klopt. Maar ik krijg dan om mijn oren geslingerd "O ik dacht dat jij je door jan en alleman liet neuken?" en daar was ik niet zo van gediend, dus ik gaf hem even de cijfers en hij viel zowat van zijn stoel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat neuken niet zo'n "big deal" was? Dat orale en manuele seks ook belangrijk waren?
O, dat zou ik ook niet erg vinden.Hij mag trouwens wel wat ouder zijn dan, die jongens van 17 trekken me niet zo aan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En je hebt hem niet gevraagd waarom hij dat dacht?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik krijg dan om mijn oren geslingerd "O ik dacht dat jij je door jan en alleman liet neuken?" en daar was ik niet zo van gediend, dus ik gaf hem even de cijfers en hij viel zowat van zijn stoel.
Nou ja: twee geneukt, een laten neuken, dat zijn toch wel cijferS...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
Cijfers is op zich wel meervoud... twee digits.
Compenseeert dat een het ander niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:20 schreef wonderer het volgende:
Nou ja: twee geneukt, een laten neuken, dat zijn toch wel cijferS...
Weet ik niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Compenseeert dat een het ander niet?
Beeldvorming. Als iemand vaak flirt met verschillenden zal ie ook wel vaak veuken met verschillenden. Logische redenering blijkbaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
En je hebt hem niet gevraagd waarom hij dat dacht?
Dat ken ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beeldvorming. Als iemand vaak flirt met verschillenden zal ie ook wel vaak veuken met verschillenden. Logische redenering blijkbaar
Ja, gek hè.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beeldvorming. Als iemand vaak flirt met verschillenden zal ie ook wel vaak veuken met verschillenden. Logische redenering blijkbaar
Nou ja, op zich... mannen zijn toch prestatiegericht? Flirten doe je niet zomaar, dat doe je om iemand het bed in te krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:18 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
O, dat zou ik ook niet erg vinden.Hij mag trouwens wel wat ouder zijn dan, die jongens van 17 trekken me niet zo aan.
Krulletjes, beetje borsthaar, maar dat zal wel niet meer "in" zijn
Nou goh, als ik schrijf dat ik ze op 1 hand kan tellen dan is dat toch wel een indicatie. Tenzij je gemuteerd bent en meer dan 9 vingers aan 1 hand hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
Cijfers is op zich wel meervoud... twee digits.
Ik vind 9 vingers aan 1 hand al erg veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou goh, als ik schrijf dat ik ze op 1 hand kan tellen dan is dat toch wel een indicatie. Tenzij je gemuteerd bent en meer dan 9 vingers aan 1 hand hebt.
Juist! Of een derde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, op zich... mannen zijn toch prestatiegericht? Flirten doe je niet zomaar, dat doe je om iemand het bed in te krijgenMaar ja, wat je dan in bed doet is nog een tweede.
Nou dan ben ik niet de standaard man. Ik flirt met alles. Mensen op stap, winkelpersoneel, de buurvrouw, collega's, familie. En die wil ik echt niet allemaal in mijn bed hebben!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, op zich... mannen zijn toch prestatiegericht? Flirten doe je niet zomaar, dat doe je om iemand het bed in te krijgen![]()
Echt niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan ben ik niet de standaard man. Ik flirt met alles. Mensen op stap, winkelpersoneel, de buurvrouw, collega's, familie. En die wil ik echt niet allemaal in mijn bed hebben!
Weet ik toch. Maar ik kan me voorstellen dat anderen zo wel denken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan ben ik niet de standaard man. Ik flirt met alles. Mensen op stap, winkelpersoneel, de buurvrouw, collega's, familie. En die wil ik echt niet allemaal in mijn bed hebben!
Is dat jouw doel van flirten dan? Het mijne niet. Da's ook maar saai, alleen flirten met mensen waar je daadwerkelijk het bed mee wil delen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Waarom eigenlijk flirten met veel verschillende mensen, zonder dat ehm... door te zetten tot een plakkerig hoogtepunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |