Oh ja da's waar ook Urk is het Volendam van de Noordoostpolderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal het samenhangen met het enorme drugsgebruik in Urk?
Heroes: origins. Die komen pas na seizoen 2 had ik gelezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ja maar ja maar er komen straks toch nog bonus 6 afleveringen om het gat naar seizoen 2 te overbruggen? Of heb ik het verkeerd begrepen..
Hoe komt dat toch? Ik ben ook echt zó fucking moe en krijg het maar niet bijgeslapen. Dennis idem dito. We lagen hier op de bank al half te pitten en toen moesten we nog gaan dansen.quote:
Oh enquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heroes: origins. Die komen pas na seizoen 2 had ik gelezen.
Volgens mij zit tussen 1 en 2 alleen een soort behind the scenes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh enDaar zaten D & ik al enorm op te hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik vond het ook al een erge anti-climax ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, ik vond 'm stom en onlogisch en cheesy..
Hmmz.quote:Just how the "Origins" episodes will be scheduled along with the main "Heroes" storyline has yet to be worked out. The most likely scenario, Reilly says, will be to have "Heroes" start its second season in the fall and run more or less straight through its 24 episodes, with perhaps a short break during the holidays. "Origins" would then follow at the end of the season.
"I'll tell you one thing you won't see is 'Origins' peppered throughout," he says. "I think that would be difficult for the audience to navigate."
Mond dicht jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Van dit geneuzel kun je ook aardig moe worden.
Zeg, ik ben niet één van je schandknaapjes.quote:
Ik heb geeneen schandknaapje meer. Ik heb ze allemaal aan de kant gezet, of zij mij. Goed hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet één van je schandknaapjes.
Nee, we máken het moeilijk. Leven gaat vrijwel vanzelf hoorquote:
kan je niet een fles tussen de deur zetten zodat die op een kier staat ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar bed. Die logee die belt me maar wakker hoor
In hartje Eindhoven? Lekker veiligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je niet een fles tussen de deur zetten zodat die op een kier staat ?
Het zijn niet zomaar vrouwen!quote:
Vorige week bedoel je?quote:Toen ik nog een Spice boy was![]()
HAHA, in ieder van ons schuilt een valse nichtquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:35 schreef wonderer het volgende:
Tering Sam, je haalt de valse nicht in me boven
Dankje, good luck met je verhaal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:47 schreef wonderer het volgende:
Succes ermee. Ik ben bezig met mijn verhaal en Brad kijkt American Idol.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is wel feest in Ljubljana als ik er ben:
7th Ljubljana Pride Parade Ljubljana, Slovenia 30 June 2007
26 juni treed Tori Amos er op
Dubbel deze maandquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:32 schreef DennisMoore het volgende:
Tsk, waar blijft dat salaris.
Klinkt als een hele verbetering, zo'n update...quote:Dit is een betrouwbaarheidsupdate. Met deze update wordt een probleem in Windows Installer (MSI) opgelost waardoor de prestaties tijdens software-updates afnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |