Volgens mij fiets je dan ook wel achter mn huis langs als je naar Augustinus fietstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Stadspark![]()
Kom ik altijd doorheen als ik naar school fiets.![]()
In pauze's en tussenuren sta ik ALTIJD buiten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij fiets je dan ook wel achter mn huis langs als je naar Augustinus fietst. Als ik naar Zernike fiets, fiets ik trouwens ook altijd langs Augustinus eens ff kijken of ik je volgende keer buiten zie
(of zit jij nooit buiten?)
dat valt al weer mee dusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
Nou nee. Bedenk me net dat het mijn oud-buurvrouw was die dat soort repen gaf. Mijn oma gaf altijd repen met hazelnoten erin![]()
Ik heb jou gezien, maar ik ben vergeten te zwaaienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag Sebasser gezien, zelfs gezwaaid.
Maar negeren deed hij mij!
Ik ga niet lopen bij houden hoe laat iedereen gaat slapen zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van Pyt of omdat ik 3 uur vroeger ga dan normaal?
Gelukkig, je hebt een leven!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:28 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen bij houden hoe laat iedereen gaat slapen zeg![]()
Hahaha, je staat altijd daar achteraan zeker? Het dichtst bij dat fietspaadje? Kom er lang niet elke dag langs maar als het goed is morgen wel en als ik het niet vergeet zal ik wel ff schreeuwenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In pauze's en tussenuren sta ik ALTIJD buiten.
Daar is mijn groep.
edit;
als j iets roze's ziet mag je gerust CHIPSZAK! roepen.
Links (vanaf die meubelboulevard) van het spoort zit het AC, en als je ten hoogte van die boulevard zit is er aan de overkant ook het Preadinius Gymnasiumquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef Aryon het volgende:
Ik fiets altijd langs het Stadspark. Moet naar Corpushuys. Maar kom nooit een middelbare school tegen, wel de Vensterschool maja.. Lijkt me niet dat hier nog mensen op de basisschool zitten.
Oo ja ook nog langs het Alpha College, bij het spoor.
Je zwaait ook nooit naar mijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:23 schreef maok het volgende:
Ik heb jou gezien, maar ik ben vergeten te zwaaien![]()
Herman Renz himself, van 22 t/m 28 Juni volgens de bordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:34 schreef Peterselieman het volgende:
Is volgens mij ook een circus in de stad. Staan heel wat circuswagens en een circustent op het terrein van de suikerunie zag ik vanochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |