Nope, dat hoort ie inderdaad niet,quote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef Staanplaats het volgende:
Omgedraaide wereld die man hoort niet bij ons thuis..
Maarja iedereen weet nu al dat wij zonder messias Co 15e of zelfs lager eindigen. Laat ik het dan anders zeggen, als die Adriaanse dan persé door onze strot gedauwd moet worden dan stel ik mij verwachtingspatroon ook meteen bij naar boven.
Of terwijl, minder dan voetballen om het kampioenschap is dan niet acceptabel..
Bij de eerste 5 eindigen moet zelfs met die Feijenoord voor een redelijk tot goede coach een niet al te zware opgave zijn.
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:46 schreef Staanplaats het volgende:
Of terwijl, minder dan voetballen om het kampioenschap is dan niet acceptabel..
Als een drama coach als Koeman slechts één overwinning te kort komt voor een plek bij de eerste 5, dan hoeven we met messias Co toch niet voor minder genoegen te namen als voetballen om het kampioenschap.quote:
Eigenlijk boeit het ons nietquote:Op maandag 21 mei 2007 17:43 schreef EnactedChaos het volgende:
Dat zat ik me toevallig net te bedenken...
Al die joden komen ons hier wel uitlachen maar voor hun is het toch eigenlijk net zo erg, dan wel erger, dan hùn Co, hun fantastische Co Adriaanse, de amsterdammer, de echte ajacied....
...dat die nou juist naar Feyenoord gaat.
Dat is nog erger dan dat 'ie komt voor ons![]()
Ah, jullie doen hier maar alsof.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het ons nietGun het hem wel...
Zowieso zijn ze daar in jodendam niet zo moeilijk mee. Zodra een andere club er 1 van hun heeft gaan ze trollen, maar zelf hebben ze meestal weinig tegen mensen als Leo en Leo.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ah, jullie doen hier maar alsof.
Potverdikkie, dat ik dat toch niet doorhad![]()
Het is sowieso ten eerste...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Zowieso zijn ze daar in jodendam niet zo moeilijk mee. Zodra een andere club er 1 van hun heeft gaan ze trollen, maar zelf hebben ze meestal weinig tegen mensen als Leo en Leo.
Was dat nou een steek van Borst naar Woerts?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vind ik erg provinciaal gedacht van je
Ik vind 't nogal triest van mensen die gaan roepen hij mag niet bij ons want hij heeft een Ajax verleden , hetzelfde met sommige gasten bij Ajax die bijna begonnen te janken toen Ajax , Leonardo kocht kocht . (boehoe hij heeft een feijenoord verledenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Zowieso zijn ze daar in jodendam niet zo moeilijk mee. Zodra een andere club er 1 van hun heeft gaan ze trollen, maar zelf hebben ze meestal weinig tegen mensen als Leo en Leo.
Leuk zo'n club vol met overlopers...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik vind 't nogal triest van mensen die gaan roepen hij mag niet bij ons want hij heeft een Ajax verleden , hetzelfde met sommige gasten bij Ajax die bijna begonnen te janken toen Ajax , Leonardo kocht kocht . (boehoe hij heeft een feijenoord verleden).
'tIs maar waar je je druk om kan maken , ik heb altijd een beetje het idee als er eentje met de grootste bek roept dat het iets niet mag/kan/hoort dat de rest om erbij te horen het ook maar gaat roepen.
Het gaat toch om je club , lekker belangrijk waar hij vandaan komt , als hij z'n werk maar goed doet.
![]()
Port of Rotterdam is op vrijdag en zondag, niet op zaterdagquote:Op maandag 21 mei 2007 20:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmmz, denk toch da'k alleen maar naar de Zaterdag ga van dat Ports Tournament, vrijdag schiet niet op met werk eid!
Zit 'dr een dag tussen, matig!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef Put4 het volgende:
Port of Rotterdam is op vrijdag en zondag, niet op zaterdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |