Iets vertellen over de bewonersquote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef petraa het volgende:
Wat gaat die vent van de Tapasbar nu doen.
zegt dat Jaap voor veel "reuring" zorgt, amanda het gesprek van de dag was met haar topless Jaaps haren wassen, en dat Huub zijn favoriet is, omdat hij op een vriend van hem lijkt.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef petraa het volgende:
iets vertellen over de bewoners;quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef petraa het volgende:
Nee, hij zeiquote:Op maandag 21 mei 2007 19:05 schreef Dark het volgende:
[..]
iets vertellen over de bewoners;
Jaap zorgt voor reuring!
Amanda is lief.
Lieke kent hij nog niet goed.
Huub is favoriet, doet hem denken aan een vriend.
Eric is lief voor iedereen.
Brian redt het ook wel, die surft zo'n beetje mee.......
Natas..............?
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, hij zei
En jij, Eukalypta, ik denk dat ik genoeg heb gezegd
Valst hij alweer door de mandquote:Op maandag 21 mei 2007 19:11 schreef Kaleddis het volgende:
Zal Eric lekker zitten die opmerking. Vanmiddag een heel betoog dat je keuzes moet maken en dat je niet met iedereen vriendjes kunt zijn, krijg je als commentaar dat je lief bent voor iedereen...![]()
Zou best kunnen... mijn vriend hoorde dat hij net iets zei van: Ik heb jullie zo nog iets te vertellen!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:15 schreef OudFruit het volgende:
Is dit misschien de nieuwe bewoner?
Ik vind het best grappigquote:Op maandag 21 mei 2007 19:18 schreef Ecila111 het volgende:
Gelukkig dat deze meneer die zo lekker gekookt heeft straks warm thuiskomt bij zijn lieve vrouw Merel, z'n hond, 2 katten en een heel lief neefje want met deze rotsfeer aan tafel..... dat doe je toch niemand aan zeg!!!!! Wat een asoos.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef OudFruit het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat er vanavond een nieuwe bewoner bij komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |