Het was voor mij wel duidelijk (wil niet arrogant of betweterig overkomen). Hoe ze sprak over hem, hoe ze over bepaalde dingen dacht en sprak, een gevoel dat ik nergens op basseer maar wat ik had bij haar (en Natasia ook trouwens. Hebben jullie nooit dat stukje meegkregen dat Natas en Sylvia een gesprekje hadden en waar ze elkaar heel goed begrepen over hetzelfde wat ze hadden meegemaakt.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat was gissen hier, ook is er wel aan drankmisbruik van haar vader gedacht.
Maar wat weten we hier allen niet.
Je loopt lang genoeg mee om te weten dat het mij niet uitmaakt of scanman er is of niet!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Durf je wel nu hij er niet is.....
Vind het wel grappig als Scanman af en toe echt denkt dat er iemand uitgestemd gaat worden...
Ze had hem 10 jaar niet gezien en twijfelde erg aan of ze moest gaan. Zo kon ze het volgens haarzelf het beste afsluiten en echt proberen achter haar te latenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Maar ik denk dat als ze misbruikt zou zijn geweest, ze ook niet naar zijn crematie zou zijn gegaan![]()
Nu ben ik zelf vroeger ook nog wel eens gepest, ik viel een beetje buiten de boot bij leeftijdgenootjesquote:Op maandag 21 mei 2007 18:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Waarom mensen nu juist daar aan meedoen.. Wie weet er nu beter hoe je iemand moet krenken dan iemand die zelf altijd gekrenkt is...![]()
Ik heb dat gesprek tussen Sylvia en Ntasja gemist.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef product het volgende:
[..]
Het was voor mij wel duidelijk (wil niet arrogant of betweterig overkomen). Hoe ze sprak over hem, hoe ze over bepaalde dingen dacht en sprak, een gevoel dat ik nergens op basseer maar wat ik had bij haar (en Natasia ook trouwens. Hebben jullie nooit dat stukje meegkregen dat Natas en Sylvia een gesprekje hadden en waar ze elkaar heel goed begrepen over hetzelfde wat ze hadden meegemaakt.
Sylvia's promiscue gedrag buiten de kooi.
Ze vertoonde typische symptomen voor iemand die zoiets heeft meegemaakt. Ik had dat gevoel al vrij snel bij der en gaandeweg werd het alleen maar bevestigd. Bij Natasia viel me het minder op pas na dat gesprek met Sylvia. Sylvia had het de hele tijd wel door van Natasia en voelde daardoor ook een soort verbondenheid met haar en kon zich daarom beter inleven in hoe Natasia op op zeken reageert.
dushi schrijf je zoquote:Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef Reza-impreza het volgende:
trouwens , ik zag gisteren een film , waarin het woord 'douche' of douchie' betekend , looser
Jaap pakt echt de sterkste spelers aan!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef FdW het volgende:
Jaap is nu de absolute favoriet voor de eindzege.
De anderen likken hem figuurlijk zonder uitzondering de reet, en het zal niet lang meer duren tot ze het ook letterlijk zullen doen. Persoonlijk vind ik dat overdreven en onsmakelijk.
Ik denk het wel , zou mooi zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 18:38 schreef Starlie het volgende:
Wat eten ze vroeg, komt er vanavond een nieuwe miljonair???
Waarom zou er een nieuwe miljonair komen?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:38 schreef Starlie het volgende:
Wat eten ze vroeg, komt er vanavond een nieuwe miljonair???
Het was ook niet echt een gesprek. Natasia ging Sylvia troosten nadat ze de stemming 12 uur had gekregen. Toen zaten ze een tijd bijelkaar en deelden ze hun gevoel . Huilend keken ze elkaar aan en zeiden ze allebei zoiets als ik begrijp het.....jij ook..... etc...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek tussen Sylvia en Ntasja gemist.
En gewoon weer op een verkeerd moment, wacht gewoon even tot die kerel van de tapas weg is.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef product het volgende:
Tsjongejonge Lieke begint gelijk met haar nieuwe ik
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap pakt echt de sterkste spelers aan!
Onafgebroken beukt hij literair en ranzig in op Huub, Natasia en Brian. Onze nieuwe held, King Jaap!
Jaap heeft mensen als Judith en Amanda niet nodig, hij durft alles en iedereen te taggen en aan te vallen, heil Jaap![]()
backup voor lieke, nog zo'n iritant wijf of een gozer waar ze een nieuwe relatie mee begintquote:
Waarom denk je dat ik voor iemand anders spreek?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Ook Jaap heeft een backup nodig. Maar verder vind ik Jap een stuk sterker dan Huub die constant gered wordt door de febo.. Ik zou zeggen weg met alle regels en je zal zien dat Huub zich voor het aankomende weekend zichzelf het huis uitmept. Door al het toneelspel van Jaap heen zie ik een veel aardigere kant dan die van Huub.
brrrrrrrrquote:Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef product het volgende:
Tsjongejonge Lieke begint gelijk met haar nieuwe ik
ik weet wel dat als je in Amerika het over een 'douche' hebt zij daarmee een 'vaginale douche' bedoelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef Reza-impreza het volgende:
trouwens , ik zag gisteren een film , waarin het woord 'douche' of douchie' betekend , looser
<knip>quote:Op maandag 21 mei 2007 18:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik voor iemand anders spreek?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het heeft je er wss wel een professional in gemaaktquote:Op maandag 21 mei 2007 18:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nu ben ik zelf vroeger ook nog wel eens gepest, ik viel een beetje buiten de boot bij leeftijdgenootjesMaar, in mijn verdere leven heeft me dat er juist bewust van gemaakt hoe makkelijk het is om een ander werkelijk diep te kunnen kwetsen en is het juist een reden geweest om dat never te willen doen (al maakt ieder mens wel eens de fout onbedoeld toch iemand diep te kwetsen). Ik begrijp dus niet zo goed waarom mensen die weten hoe het voelt om gekwetst te zijn, een ander bewust zouden willen kwetsen. Misschien uit rancune? Misschien uit een verharden van het eigen gevoel? Of misschien is het juist wel een vorm van vermiijden, net doen of het niet zo is en je er juist daardoor toe aangetrokken voelen?
Je hebt gelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef akveor het volgende:
[..]
<knip>
Onze nieuwe held, King Jaap!
<knip>
Jouw held misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |