abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49615809
Maar ik denk dat als ze misbruikt zou zijn geweest, ze ook niet naar zijn crematie zou zijn gegaan
  maandag 21 mei 2007 @ 18:30:15 #252
32273 Reza-impreza
Amstel beer
pi_49615814
trouwens , ik zag gisteren een film , waarin het woord 'douche' of douchie' betekend , looser
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_49615830
Jaap is nu de absolute favoriet voor de eindzege.
De anderen likken hem figuurlijk zonder uitzondering de reet, en het zal niet lang meer duren tot ze het ook letterlijk zullen doen. Persoonlijk vind ik dat overdreven en onsmakelijk.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  maandag 21 mei 2007 @ 18:30:57 #254
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_49615831
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:24 schreef blomst het volgende:

[..]

Dat was gissen hier, ook is er wel aan drankmisbruik van haar vader gedacht.
Maar wat weten we hier allen niet.
Het was voor mij wel duidelijk (wil niet arrogant of betweterig overkomen). Hoe ze sprak over hem, hoe ze over bepaalde dingen dacht en sprak, een gevoel dat ik nergens op basseer maar wat ik had bij haar (en Natasia ook trouwens. Hebben jullie nooit dat stukje meegkregen dat Natas en Sylvia een gesprekje hadden en waar ze elkaar heel goed begrepen over hetzelfde wat ze hadden meegemaakt.
Sylvia's promiscue gedrag buiten de kooi.
Ze vertoonde typische symptomen voor iemand die zoiets heeft meegemaakt. Ik had dat gevoel al vrij snel bij der en gaandeweg werd het alleen maar bevestigd. Bij Natasia viel me het minder op pas na dat gesprek met Sylvia. Sylvia had het de hele tijd wel door van Natasia en voelde daardoor ook een soort verbondenheid met haar en kon zich daarom beter inleven in hoe Natasia op op zeken reageert.
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:33:16 #255
130054 demins
We weten niks
pi_49615904
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:28 schreef farceman het volgende:

[..]

Durf je wel nu hij er niet is.....
Vind het wel grappig als Scanman af en toe echt denkt dat er iemand uitgestemd gaat worden...
Je loopt lang genoeg mee om te weten dat het mij niet uitmaakt of scanman er is of niet!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  maandag 21 mei 2007 @ 18:33:41 #256
173661 product
pi_49615912
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Maar ik denk dat als ze misbruikt zou zijn geweest, ze ook niet naar zijn crematie zou zijn gegaan
Ze had hem 10 jaar niet gezien en twijfelde erg aan of ze moest gaan. Zo kon ze het volgens haarzelf het beste afsluiten en echt proberen achter haar te laten
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:35:03 #257
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_49615951
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:29 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Waarom mensen nu juist daar aan meedoen.. Wie weet er nu beter hoe je iemand moet krenken dan iemand die zelf altijd gekrenkt is...
Nu ben ik zelf vroeger ook nog wel eens gepest, ik viel een beetje buiten de boot bij leeftijdgenootjes Maar, in mijn verdere leven heeft me dat er juist bewust van gemaakt hoe makkelijk het is om een ander werkelijk diep te kunnen kwetsen en is het juist een reden geweest om dat never te willen doen (al maakt ieder mens wel eens de fout onbedoeld toch iemand diep te kwetsen). Ik begrijp dus niet zo goed waarom mensen die weten hoe het voelt om gekwetst te zijn, een ander bewust zouden willen kwetsen. Misschien uit rancune? Misschien uit een verharden van het eigen gevoel? Of misschien is het juist wel een vorm van vermiijden, net doen of het niet zo is en je er juist daardoor toe aangetrokken voelen?
pi_49615962
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef product het volgende:

[..]

Het was voor mij wel duidelijk (wil niet arrogant of betweterig overkomen). Hoe ze sprak over hem, hoe ze over bepaalde dingen dacht en sprak, een gevoel dat ik nergens op basseer maar wat ik had bij haar (en Natasia ook trouwens. Hebben jullie nooit dat stukje meegkregen dat Natas en Sylvia een gesprekje hadden en waar ze elkaar heel goed begrepen over hetzelfde wat ze hadden meegemaakt.
Sylvia's promiscue gedrag buiten de kooi.
Ze vertoonde typische symptomen voor iemand die zoiets heeft meegemaakt. Ik had dat gevoel al vrij snel bij der en gaandeweg werd het alleen maar bevestigd. Bij Natasia viel me het minder op pas na dat gesprek met Sylvia. Sylvia had het de hele tijd wel door van Natasia en voelde daardoor ook een soort verbondenheid met haar en kon zich daarom beter inleven in hoe Natasia op op zeken reageert.
Ik heb dat gesprek tussen Sylvia en Ntasja gemist.
Goedemorgen :W
  maandag 21 mei 2007 @ 18:36:23 #259
173661 product
pi_49615994
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef Reza-impreza het volgende:
trouwens , ik zag gisteren een film , waarin het woord 'douche' of douchie' betekend , looser
dushi schrijf je zo

dousche(bag) zo
  maandag 21 mei 2007 @ 18:38:04 #260
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_49616051
Wat eten ze vroeg, komt er vanavond een nieuwe miljonair???
  maandag 21 mei 2007 @ 18:38:26 #261
130054 demins
We weten niks
pi_49616063
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:36 schreef product het volgende:

[..]

dushi schrijf je zo

dousche(bag) zo
Kwartjes vallen soms jaren later!
  maandag 21 mei 2007 @ 18:38:56 #262
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49616078
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef FdW het volgende:
Jaap is nu de absolute favoriet voor de eindzege.
De anderen likken hem figuurlijk zonder uitzondering de reet, en het zal niet lang meer duren tot ze het ook letterlijk zullen doen. Persoonlijk vind ik dat overdreven en onsmakelijk.
Jaap pakt echt de sterkste spelers aan!

Onafgebroken beukt hij literair en ranzig in op Huub, Natasia en Brian. Onze nieuwe held, King Jaap!
Jaap heeft mensen als Judith en Amanda niet nodig, hij durft alles en iedereen te taggen en aan te vallen, heil Jaap
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49616095
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:38 schreef Starlie het volgende:
Ik denk het wel , zou mooi zijn
pi_49616106
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:38 schreef Starlie het volgende:
Waarom zou er een nieuwe miljonair komen?
Word wel vaker gezegd, mar er zijn nu toch 3 miljonairs door een stemming vertrokken ?
de eerste dan wel niet op de normale manier maar toch weggestemd
Goedemorgen :W
  maandag 21 mei 2007 @ 18:39:58 #265
173661 product
pi_49616107
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:35 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik heb dat gesprek tussen Sylvia en Ntasja gemist.
Het was ook niet echt een gesprek. Natasia ging Sylvia troosten nadat ze de stemming 12 uur had gekregen. Toen zaten ze een tijd bijelkaar en deelden ze hun gevoel . Huilend keken ze elkaar aan en zeiden ze allebei zoiets als ik begrijp het.....jij ook..... etc...
(of nadat jaap haar had beledigd, weet het niet meer)
Anyway, best wel raar om hier nu zo over te speculeren maar ik dacht trouwens dat het wel algemeen bekend was bij iedereen op FOK
  maandag 21 mei 2007 @ 18:41:12 #266
173661 product
pi_49616136
Tsjongejonge Lieke begint gelijk met haar nieuwe ik
pi_49616199
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef product het volgende:
En gewoon weer op een verkeerd moment, wacht gewoon even tot die kerel van de tapas weg is.

http://dekaashut.nl/goudenkooi.htm
  maandag 21 mei 2007 @ 18:43:08 #268
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49616202
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:38 schreef Dark het volgende:

[..]

Jaap pakt echt de sterkste spelers aan!

Onafgebroken beukt hij literair en ranzig in op Huub, Natasia en Brian. Onze nieuwe held, King Jaap!
Jaap heeft mensen als Judith en Amanda niet nodig, hij durft alles en iedereen te taggen en aan te vallen, heil Jaap
Spreek voor jezelf.
Ook Jaap heeft een backup nodig. Maar verder vind ik Jap een stuk sterker dan Huub die constant gered wordt door de febo.. Ik zou zeggen weg met alle regels en je zal zien dat Huub zich voor het aankomende weekend zichzelf het huis uitmept. Door al het toneelspel van Jaap heen zie ik een veel aardigere kant dan die van Huub.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:44:48 #269
173661 product
pi_49616249
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:39 schreef daWeasel het volgende:

[..]

Ik denk het wel , zou mooi zijn
backup voor lieke, nog zo'n iritant wijf of een gozer waar ze een nieuwe relatie mee begint
  maandag 21 mei 2007 @ 18:45:04 #270
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49616255
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:43 schreef akveor het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Ook Jaap heeft een backup nodig. Maar verder vind ik Jap een stuk sterker dan Huub die constant gered wordt door de febo.. Ik zou zeggen weg met alle regels en je zal zien dat Huub zich voor het aankomende weekend zichzelf het huis uitmept. Door al het toneelspel van Jaap heen zie ik een veel aardigere kant dan die van Huub.
Waarom denk je dat ik voor iemand anders spreek?
pi_49616316
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:41 schreef product het volgende:
brrrrrrrr
  maandag 21 mei 2007 @ 18:47:24 #272
111260 Charmian
a little joy
pi_49616326
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:30 schreef Reza-impreza het volgende:
ik weet wel dat als je in Amerika het over een 'douche' hebt zij daarmee een 'vaginale douche' bedoelen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 21 mei 2007 @ 18:49:51 #273
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49616402
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:45 schreef Dark het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik voor iemand anders spreek?
<knip>
Onze nieuwe held, King Jaap!
<knip>

Jou held misschien.
Op maandag 21 mei 2007 18:35 schreef Tissik het volgende:

[..]

Nu ben ik zelf vroeger ook nog wel eens gepest, ik viel een beetje buiten de boot bij leeftijdgenootjes Maar, in mijn verdere leven heeft me dat er juist bewust van gemaakt hoe makkelijk het is om een ander werkelijk diep te kunnen kwetsen en is het juist een reden geweest om dat never te willen doen (al maakt ieder mens wel eens de fout onbedoeld toch iemand diep te kwetsen). Ik begrijp dus niet zo goed waarom mensen die weten hoe het voelt om gekwetst te zijn, een ander bewust zouden willen kwetsen. Misschien uit rancune? Misschien uit een verharden van het eigen gevoel? Of misschien is het juist wel een vorm van vermiijden, net doen of het niet zo is en je er juist daardoor toe aangetrokken voelen?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het heeft je er wss wel een professional in gemaakt .. Als je dat kunt gebruiken om een paar miljoen te winnen in een spel waarbij mensen van tevoren weten dat ze gepest gaan worden
  maandag 21 mei 2007 @ 18:55:57 #275
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49616612
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef akveor het volgende:

[..]

<knip>
Onze nieuwe held, King Jaap!
<knip>

Jouw held misschien.
Je hebt gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')