Ik wou net zeggenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind deze cam trouwens cooler
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef Kremers het volgende:
Heb je geen bon gekregen? Volgens mij is er een actie dat als je een 400D koopt, je een basis fotocursus kan aanvragen voor ¤25.
edit: Yep
Ik heb helemaal geen voucher gekregenquote:Nu bij aankoop van een EOS 400D een workshop digitale fotografie* voor slechts ¤25,00.
Wanneer u tussen 15 november 2006 en 30 juni 2007 een nieuwe Canon EOS 400D camera bij een van de aan de Actie deelnemende dealers koopt, kunt u zich via http://www.NIDF.nl inschrijven voor een EOS 400D Workshop Digitale Fotografie bij het NIDF (Nederlands Instituut Digitale Fotografie).
“U heeft voor inschrijving bij het NIDF een voucher nodig met daarop een unieke code. De voucher ontvangt u in de winkel”
Er worden workshops gegeven op verschillende locaties en op verschillende data tussen 1 december 2006 en 31 oktober 2007.
Als gebruiker van een Canon EOS 400D digitale spiegelreflexcamera heeft u de gebruiksaanwijzing geheel of gedeeltelijk doorgelezen en er wellicht heel wat uit opgestoken.
Toch blijft u met praktische vragen zitten.
* Waarom zijn foto's soms verkeerd belicht?
* Is de automatische witbalans altijd het beste?
* Moet ik het contrast instelling wel eens wijzigen?
Tijdens een 1-daagse EOS 400D Workshop Digitale Fotografie (incl. verzorgde lunch) krijgt u antwoord op al uw vragen. Er zal o.a. worden uitgelegd:
* Hoe de menustructuur in de camera is opgebouwd;
* Hoe u de belichting van de gemaakte foto's met zekerheid kunt beoordelen;
* Waarom het wel eens misgaat met de automatische instellingen;
* Hoe u om kunt gaan met de witbalans;
* Hoe u de scherpstelling optimaal kunt instellen.
Veel techniek, dat is niet anders, want zonder technische bagage is het niet mogelijk het beste resultaat uit uw EOS 400D digitale spiegelreflexcamera te halen.
De workshop is geschikt voor iedereen die met de Canon EOS 400D gaat fotograferen. Van beginner tot gevorderde.
Dan zou ik maar even met de bon terug gaan naar de MM.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb helemaal geen voucher gekregen
ik snap dan niet dat ze dat lensje erop zetten hequote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind deze cam trouwens cooler
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef _Kaatje_ het volgende:
Die vouchers voor het NIDF geven ze dus niet zomaar overal. Moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.(Ik kreeg dus ook geen voucher bij DS.
)
Ach, ik kan me best voorstellen dat je niet in een keer het budget hebt om een 30D en een portie kijkglas te kopen.. ik koop ook een 400D met kitlens, terwijl ik weet dat ik m waarschijnlijk over 2 maanden vervang.. voor die 70 euro die die lens waard is kun je alvast mooi een beetje met je toestel expirimenterenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef Gose het volgende:
[..]
ik snap dan niet dat ze dat lensje erop zetten hezet er dan meteen iets op met IS of beetje lichtsterk ofzo...
Vraag me af hoeveel mensen een 30d met die k(u)( i)tlens kopen, meeste mensen die zoveel eisen stellen om een 30d te moeten kopen, stellen ook iets meer eisen aan hun glaswerk voorop.
TVP
Ik ook niet! Wtf is het eigenlijk!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb helemaal geen voucher gekregen
Mijn dank is groot, had dat topic nog niet gezien. (nieuw in dit subforum)quote:Op maandag 21 mei 2007 18:06 schreef Xilantof het volgende:
Kijk ook eens in Het grote lenzentopic #15
En vergeet verder niet naar de sigma 70-300 APO versie te kijken, iets duurder dan de niet-APO, maar stukken beter
Kom ik net bij de MediaMarkt in Zwolle, is de Canon 400D Kit 729.-quote:Op maandag 21 mei 2007 12:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, net geweest. Hij was ¤637,- bij de MM
Vouchers? Je kunt het cashback formulier gewoon van de canon site halen en afdrukken, www.canon-europe.com/2007promotions, ongeacht waar je je product hebt gekocht, als je het maar tijdens de actie periode hebt gekocht en voor de uiterlijk inzenddatum hebt geregeld en in bezit bent van een factuur danwel winkelbon.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef _Kaatje_ het volgende:
Die vouchers voor het NIDF geven ze dus niet zomaar overal. Moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.(Ik kreeg dus ook geen voucher bij DS.
)
Dat ging niet over de cashback maar over de gratis fotocursusquote:Op maandag 21 mei 2007 18:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Vouchers? Je kunt het cashback formulier gewoon van de canon site halen en afdrukken, www.canon-europe.com/2007promotions, ongeacht waar je je product hebt gekocht, als je het maar tijdens de actie periode hebt gekocht en voor de uiterlijk inzenddatum hebt geregeld en in bezit bent van een factuur danwel winkelbon.
Het is echt bullshit dat het alleen via bepaalde winkels kan ofzo.
Zo reageerde ik ook ongeveer.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:32 schreef Intrepidity het volgende:
729, en dat noemen ze een aanbieding?
Belachelijk
Ik wil niet eens weten hoe duur die normaal is dan
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef Gose het volgende:
[..]
ik snap dan niet dat ze dat lensje erop zetten hezet er dan meteen iets op met IS of beetje lichtsterk ofzo...
Dan kun je beter een ander lensje kopen, of met je neus op mars gaan staan ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 18:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Leuk als je vuurvliegjes op mars wilt fotograferen
Dan hangt het er van af of het een Canon actie is of niet, ik kan me herinneren dat Canon vorig jaar ook gratis cursussen weggaf bij aanschaf en ook dat was niet keten gerelateerd ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat ging niet over de cashback maar over de gratis fotocursus![]()
729? Geen wonder dat het zo slecht met ze gaat ...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef loehoes het volgende:
[..]
Kom ik net bij de MediaMarkt in Zwolle, is de Canon 400D Kit 729.-![]()
Dus ik vertel dat ik had gehoord dat hij 637,- was. Blijkt dat het per mediamarkt kan verschillen omdat ze zelf prijzen mogen bepalen oid?
Nouja, ik naar mediamarkt Enschede bellen. (Daar wonen mijn ouders..) ze mocht geen prijs informatie geven, maar het bedrag zat onder de 650,- en ze hadden er nog hartstikke veel op voorraad.
Dus nu morgen maar even terug naar Enschede. Dat is me de treinreis wel waard, zo'n verschil.![]()
Mijn Amerkaanse Digital Rebel XTi is gewoon zwart hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 17:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind trouwens die Amerikaanse en Japanse versies van die 400D zo schreeuwerig overkomen met dat plaatje REBEL XTi!!!! en dat vieze grijs/chrome kleurtje..
Nee een camera hoort (mat)ZWART te zijn..
Wat is dat nu weer voor gelul? Is dit normaal zaken doen in Nederland tegenwoordig?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef loehoes het volgende:
ze mocht geen prijs informatie geven
Je bent te lang weggeweest.. prijzen op producten zijn verboden, 200% inflatie per jaar is verplicht gesteld door de regering, en oudere mensen helpen oversteken wordt zwaar bestraftquote:Op maandag 21 mei 2007 19:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor gelul? Is dit normaal zaken doen in Nederland tegenwoordig?
Kun je niet even zo'n 1Dmk3 van de vrachtwagen laten vallen voor me?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
p.s.: wij zijn iets van 16 400D kits kwijt, maar voor hen die hem willen hebben slop ik wel ff zo'n dubbelzoomkit uit elkaar. Staan er nog wel een stuk of 60 in bestelling en als het goed is komt er morgen een zending van Canon binnen (is al onderweg sinds zaterdag). Daar zit ook een 1D mark III bij, maar die is helaas al verkocht ... Canon NL heeft er 100 voor heel Nederland binnen gehad deze maand ... over 4 weken weer 100 ...
sorry. die is al verkocht aan de AL en wij hebben niet hetzelfde security bedrijf als Media Markt rijswijk en Saturn.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kun je niet even zo'n 1Dmk3 van de vrachtwagen laten vallen voor me?
Zou ie in een 400D kitdoos passenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb em dus in Enschede gehaald, weet je dat ook weer..quote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef loehoes het volgende:
[..]
Kom ik net bij de MediaMarkt in Zwolle, is de Canon 400D Kit 729.-![]()
Dus ik vertel dat ik had gehoord dat hij 637,- was. Blijkt dat het per mediamarkt kan verschillen omdat ze zelf prijzen mogen bepalen oid?
Nouja, ik naar mediamarkt Enschede bellen. (Daar wonen mijn ouders..) ze mocht geen prijs informatie geven, maar het bedrag zat onder de 650,- en ze hadden er nog hartstikke veel op voorraad.
Dus nu morgen maar even terug naar Enschede. Dat is me de treinreis wel waard, zo'n verschil.![]()
Volgens de man die me hielp konden ze die prijs echt niet geven. Hij snapte ook niet hoe het kon dat zij het zo goedkoop konden aanbieden.. Nouja, dan maar een dagje naar het ouderlijk huis.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
729? Geen wonder dat het zo slecht met ze gaat ...
Overigens nix vreemds dat prijzen kunnen verschillen (prijsgarantie is geldig per regio met straal van 15km (http://www.mediamarkt.nl/1/home/prijs.php3), maar ik heb nog nooit iemand in een feestweek weggestuurd voor zoiets met een andere prijs bij een andere MM. Al vraagt men het eerst aan de AL, die zal die goedkeuring wel geven.
Dat dacht ik al. Had je woonplaats gezien in je profielquote:Op maandag 21 mei 2007 20:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb em dus in Enschede gehaald, weet je dat ook weer..
Ik denk het....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:49 schreef Intrepidity het volgende:
Je bent te lang weggeweest.. prijzen op producten zijn verboden, 200% inflatie per jaar is verplicht gesteld door de regering, en oudere mensen helpen oversteken wordt zwaar bestraft
Maar volgens mij heeft die medewerker in Zwolle niet goed gekeken, d'r stond volgens mij idd een origineel prijsplaatje van 729,- maar in Enschede hadden ze dus nog een sticker erboven geplakt met een handgeschreven prijs. En ik verwachte wel dat er enigzins verschil zat in de prijzen. Aangezien iemand anders een prijs van ¤659,- in dit topic noemde. Volgens mij is hierbij E'de meteen 1 van de vestigingen met de goedkoopste prijs.. maar dat kan ook misschien komen omdat BCC er zowat naast ligt. Die 2 bedrijven zitten elkaar continue kapot te concurreren..quote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef loehoes het volgende:
[..]
Volgens de man die me hielp konden ze die prijs echt niet geven. Hij snapte ook niet hoe het kon dat zij het zo goedkoop konden aanbieden.. Nouja, dan maar een dagje naar het ouderlijk huis.
[..]
Dat dacht ik al. Had je woonplaats gezien in je profiel
Je hebt geen MM in Amerika. MM en BCC zijn nou net de bedrijven die op internet dus geen prijzen hebben over hun producten, behalve als het om ECHTE aanbiedingen gaat.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik denk het....Ik bel hier toch regelmatig naar allerlei winkels en bedrijven voor prijsinformatie, maar de mededeling "ik mag geen prijsinformatie geven" ben ik nog nooit tegen gekomen, en zou voor mij ook reden zijn om daar dan ook NIET te kopen. Lijkt me ook een beetje slecht zaken doen als je geen prijsinformatie over de telefoon zou willen geven....
Nee het klopte wel, want 729,- stond op het handgeschreven papiertjequote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar volgens mij heeft die medewerker in Zwolle niet goed gekeken, d'r stond volgens mij idd een origineel prijsplaatje van 729,- maar in Enschede hadden ze dus nog een sticker erboven geplakt met een handgeschreven prijs. En ik verwachte wel dat er enigzins verschil zat in de prijzen. Aangezien iemand anders een prijs van ¤659,- in dit topic noemde. Volgens mij is hierbij E'de meteen 1 van de vestigingen met de goedkoopste prijs.. maar dat kan ook misschien komen omdat BCC er zowat naast ligt. Die 2 bedrijven zitten elkaar continue kapot te concurreren..
Kannie makkelijk hebben, doe mij maar!quote:Op maandag 21 mei 2007 19:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nu wel, dat schrijven ze namelijk ook in de voorwaarden die je op de Canon-site kunt lezen. Dat je maar bij een aantal winkels de voucher erbij krijgt. En dat zullen dan wel net niet de goedkoopste winkels zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:42 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dan hangt het er van af of het een Canon actie is of niet, ik kan me herinneren dat Canon vorig jaar ook gratis cursussen weggaf bij aanschaf en ook dat was niet keten gerelateerd ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |