bah, jij bent zeker zo iemand die al meteen douched na de eerste date?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
pas na 6 maanden samen onder de douche........OMG....
!!!!!!!!!!!!
Nee hoor, ik douche altijd samen voor de date. Is wel zo fris.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
bah, jij bent zeker zo iemand die al meteen douched na de eerste date?
zo bah is dat niet..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mss niet meteen na de eerste date, maar 6 maanden...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom voel jij je aangesproken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:25 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik douche altijd samen voor de date. Is wel zo fris.
ja ja...doe maar niet zo onschuldig!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mss niet meteen na de eerste date, maar 6 maanden...![]()
alhoewel niet meteen na de eerste...![]()
euuhhh....het mysterie..ja...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja ja...doe maar niet zo onschuldig!
dat vind ik nou zo jammer he...dat er meteen gedouched moet worden...dan gaat het mysterie er zo snel van af![]()
lijkt sprekendquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:21 schreef heiden6 het volgende:
Make-up kan wel aardig wat schelen, in positieve of negatieve zin.
Dit is bijvoorbeeld maaike zonder make-up:
[afbeelding]
Zie je het verschil?
Dat zal de reden zijn dat je er anders uitziet inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lijkt sprekendalleen draag ik geen bril
![]()
absoluut...douchen is veel intiemer...met al dat water enzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
euuhhh....het mysterie..ja......dus jij vind douchen mysterieuser dan neuken....
![]()
of neuk jij met licht uit....![]()
dan kun je net zo goed het licht uit doen....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
absoluut...douchen is veel intiemer...met al dat water enzo![]()
...en ik neuk altijd met m'n ogen dicht...![]()
ja helemaalquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zal de reden zijn dat je er anders uitziet inderdaad.![]()
...ik kan het knopje nooit vinden met m'n ogen dicht...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed het licht uit doen....![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...ik kan het knopje nooit vinden met m'n ogen dicht...('t lichtknopje dus...) ...en sowieso is dat overdag geen oplossing...
quote:
je vind dat er geen mysterie over blijft als je meteen ga douchen na de eesrte date. douchen doe je meestal met licht aan, dus daarom vroeg ik me af of je met licht uit neukte...mysterieus=> onbekend-iets wat je nog moet ontdekken of zien...nou ja nà het neuken MET licht aan blijft er weinig over van mysterie denk ik dan....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee, ik neuk ook 's nachts...ik ben daar vrij flexibel in, eigenlijk, nu ik erover nadenk...ik ben nieuwsgieriger naar jouw directe associatie van neuken met lichtknopjes...
mwoa waarom niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
Waar gaat dit topic over. Lichtknoppen met trilstand?
Knipperende slaapkamerlampenquote:
oh, jij douched met het licht aan? net als je denkt dat je alles meegemaakt hebt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je vind dat er geen mysterie over blijft als je meteen ga douchen na de eesrte date. douchen doe je meestal met licht aan, dus daarom vroeg ik me af of je met licht uit neukte...mysterieus=> onbekend-iets wat je nog moet ontdekken of zien...nou ja nà het neuken MET licht aan blijft er weinig over van mysterie denk ik dan.......maar doe je het met ogen dicht of licht uit, tja dan is douchen met licht aan idd erg mysterieus....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |