dat ziet er idd meteen heel anders uit, dat klopt wel, maar toch maakt ze haar ogen dan wel erg donker op als ik dit zo hoor. en make up niet afdoen voor het slapen....les 1 in hoe verneuk ik mijn huid zo snel mogelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 16:05 schreef vliegfiets het volgende:
was vooral de ogen die lijntjes eromheen en de wenkbrauwen.
Maakt een heel verschil als dat naturel is.
Zal er wel aan wennen denkik.
En tijdens het slapen laat ze dat spul er op zitten.
Misschien laat ze t alleen zitten als ik bij haar slaapquote:Op maandag 21 mei 2007 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat ziet er idd meteen heel anders uit, dat klopt wel, maar toch maakt ze haar ogen dan wel erg donker op als ik dit zo hoor. en make up niet afdoen voor het slapen....les 1 in hoe verneuk ik mijn huid zo snel mogelijkik doe het ook niet altijd hoor, zeker niet na het stappen of een feestje
![]()
Ik wil nog niet eens een vriendin die elke dag zoveel troep opsmeertquote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef -skippybal- het volgende:
Deed ze nooit de make-up af tijdens het slapen ofzo![]()
Ik vond m'n vriendinnen er altijd veel leuker uitzien zonder al die zooi.
Ik schreeuw graagquote:
Was ze stiekem een negerin?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:02 schreef vliegfiets het volgende:
Het was ook niet lelijk ofzo.
Maar zo anders.
En nee het gaat niet om het uiterlijk, mare wist niet dat ze er zo anders kon uitzien zeg maar.
moest echt ff kijken wat klopt er niet.
Hey. Clownfetisjen zijn niet iets om grappen over te maken ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schreeuw graag.
Overigens vind ik de OP maar raar. Tenzij ze door het leven ging als clown kan het toch niet zó verschrikkelijk veel schelen van normaal. En dan nog, maakt dat wat uit?
Als hij schrikt ervan dan maakt het wat uit jaquote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schreeuw graag.
Overigens vind ik de OP maar raar. Tenzij ze door het leven ging als clown kan het toch niet zó verschrikkelijk veel schelen van normaal. En dan nog, maakt dat wat uit?
schrok niet van mn vriendin ik overdrijf een beetje,quote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef weasel85 het volgende:
haha... leuk topic ja... hoop dat het een grapje is
en dat je schrikt van je eigen vriendin ... triest mannetje
Welk deel van 'rot op met je plaatjes' komt niet aan?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef Steve_I. het volgende:-knip
Heet ze Kelly?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef vliegfiets het volgende:
Het is niet zo dat haar hele hoofd vol zit met make-up, maar anders heeft ze altijd van die oogschaduw en weet ik t allemaal om haar ogen en wenkbrauwen doet ze met zon podloodje,quote:Op maandag 21 mei 2007 16:43 schreef Syytön het volgende:
Damn, dan moet je vriendin wel heel erg onzeker zijn en blijkbaar heeft ze er ook reden toe, als jij het zo vreemd vind.
Moet er niet aan denken dat ik me zo ongemakkelijk zou voelen bij m'n vriend.
Oh dit is zo'n serieus topic?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
HAHAHA IK POST LEKKER EEN VIES PLAATJUH WANT HET GAAT OVER EEN LILLEK WIJF EN DAAR SIT INTEHNET VOL MEE EN NU LIJK IK STOER.
Wegwezen, kleuters .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |