Na die 4 dagen sollicitatierondes, gunden we je dat wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Zeg, waar was iedereen bij de vergadering?
Ow well, 4 flessen Moet et Chandon kreeg ik wel weg.
Mag ik de lege flessen hebben? Ken ik daar mooi weer mensen mee op hun harses rammenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef HeatWave het volgende:
*riiiiits*quote:Op maandag 21 mei 2007 14:26 schreef Armageddon het volgende:
Ja waar zijn die lekkere wijven HW?
Oe.. bubbeltjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef HeatWave het volgende:
3?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:28 schreef Armageddon het volgende:
Voor ome Arma even geen bubbels meer. Heb van het weekend drie van die vaten Heineken leeggezopen.![]()
Standaard als je hier werktquote:
Dat is nét iets te ver weg voor me.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Standaard als je hier werkt.
Wanneer begin je?.
We werken via dit topic hoorquote:
Na de 22ste bleu, Fin-adm was dronken dit weekend... weer....quote:
Ik ben alleen geen IT-nerd.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We werken via dit topic hoor.
Oldbies Automatisering BV is van alle gemakken voorzien.
nee hier 21stequote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na de 22ste bleu, Fin-adm was dronken dit weekend... weer....
We hebben nog administratie mensen nodig, vooral op financieen, de huidige droppies zijn altijd te laatquote:
zo snel is het bij mij nu al opquote:Op maandag 21 mei 2007 16:04 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb al 3 weken geen geld meer aangeraakt. Zo snel was het al op deze keer
.
Ja, die mogen van mij nu ook eens op gaan schieten. Heb een nieuwe vaatwasser en tv nodig.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:15 schreef k_i_m het volgende:
En die klote belastingprutslullen hebben ook nog niks gestort.
Puik, Arma, uitermate puikquote:Op maandag 21 mei 2007 16:16 schreef Armageddon het volgende:
Hoe is het met de cijfers HW?
Was de Kaayman Eilanden belasting-technisch niet interessanter geweest?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Puik, Arma, uitermate puik.
het personeelsuitje is dit jaar naar Curacao [negersmiley.gif]
Opzich wel, maar om nou 2 keer naar hetzelfde te gaan..quote:Op maandag 21 mei 2007 16:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Was de Kaayman Eilanden belasting-technisch niet interessanter geweest?
Vet. Gaan we dan weer naar die hoerentent waar we vorige keer de hele week hebben uitgehangen?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Puik, Arma, uitermate puik.
het personeelsuitje is dit jaar naar Curacao [negersmiley.gif]
Je collega ging om zeep?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:46 schreef Tally het volgende:
En ik was vandaag in Belgie!
Voor jan lul
Mijn collega ging even de server updaten en die ging omzeep
Dus snel weer gefixt en naar huis
Nu donderdag weer terug..Jippie
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je collega ging om zeep?
Da's best sneu, zo op een maandag.
Keigoedquote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef k_i_m het volgende:
Ha Tally, hoe is het met de eieren?
Reservering staat alweerquote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vet. Gaan we dan weer naar die hoerentent waar we vorige keer de hele week hebben uitgehangen?
Goed man!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Keigoed
Hij heeft een hele hoge sprong gemaakt hoor..
Nu wachten.. Of toch niet
Kutventquote:Op maandag 21 mei 2007 17:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Goed man!.
Bel ik net naar huis; neemt mijn man op met een zware grafstem. Dus ik zeg; je ligt toch niet in je nest he? Zegtie; jawel.
en ik zovan.
.
. Teeering hee! Je zou me op komen halen, ik ben bijna klaar met werken
.
.
.
.
Oi.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:06 schreef Joene het volgende:
Oi
Pakket 3 graag. All in.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reservering staat alweer.
Of je het deluxe pakket 2 of 3 wil....
Staat. Stacey kan nu al niet wachten hoor ikquote:
Ik hou van mijn toestel : 3de knopje=niet storen functiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:10 schreef Misstique het volgende:
Tof. Onze P&O'ert stopt ermee en nu is de receptie onbemand. Komen al die lui mijn kantoor binnenstappen, omdat dat grenst aan de receptie. Als ze maar niet denken dat ik die fucking telefoon ga opnemen die non-stop rinkelt..
Het is ook niet mijn toestel, maar die van de receptie. En die hoor ik van hier af.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou van mijn toestel : 3de knopje=niet storen functie.
1 Loop naar receptiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn toestel, maar die van de receptie. En die hoor ik van hier af..
Melk en suiker?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 Loop naar receptie
2 Kijk om je heen
3 bij sein veilig : ruk snoer stuk
4 breng me koffie
5 braaf.
*grote dampende bak koffie geeftquote:
Thx dear, neem zelf ook watquote:
Vandaar dat ik wel een laptop krijg, maar geen autoquote:
verbazingwekkend rustig onderweg vandaag. Alleen op de weg terug zal het wel weer stikken van de toeristen.quote:
Ja het is zwaar met de tram of den fiets hw.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verbazingwekkend rustig onderweg vandaag. Alleen op de weg terug zal het wel weer stikken van de toeristen.
Wel leuk uitzicht.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen.
Staat er hier iemand heel sip te kijken met een waterkoker in z'n hand. Tsja, er zit een stekker aan dus als het betreffende ding dan niet werkt (of je snapt niet hoe die werkt) dan ga je naar de systeembeheerder. Logisch.
"Deze is stuk denk ik, kun je hem maken?"
"Heb je een auto?"![]()
"eh.. ja. hoezo?"
*mikt waterkoker de vuilnisbak in*
"Dan rijd jij nu naar de MM hier vlak bij om een nieuwe te halen."
Problem solved.
hehehehehe...quote:
Valt mee hoor, heen krantje, terug PSP of GBA erbij.. beetje vrouwen kijken....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja het is zwaar met de tram of den fiets hw.
Mogguh J.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:46 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Sinds kort zo een DS naja mijn vrouwmensch dan want die is helemaal verslaafd aan dat apparaatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt mee hoor, heen krantje, terug PSP of GBA erbij.. beetje vrouwen kijken....
DS is ook leuk. Maar ik heb al een PSP. Die GBA kwam ik op koninginnnedag tegen voor 7,50quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Sinds kort zo een DS naja mijn vrouwmensch dan want die is helemaal verslaafd aan dat apparaat
Nee helaas..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Is het al 17.30?
Psp heb ik ook , maar die ligt stof te vangen wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
DS is ook leuk. Maar ik heb al een PSP. Die GBA kwam ik op koninginnnedag tegen voor 7,50.
Nee en je kan stoppen met duimen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:57 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Is het al 17.30?
Zonde hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Psp heb ik ook , maar die ligt stof te vangen wel.
Dat heb ik ook al zitten bedenken verkopen .... maar dat vind ik dan idd weer zonde.quote:
Ding is nu 169 incl 1 spel bij Bart Smit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al zitten bedenken verkopen .... maar dat vind ik dan idd weer zonde.
Ik hoop eigenlijk nu dat ding in de winkel flink gedropt is in prijs , dat er weer een serie nieuwe spelletjes komt
WSOP 2007 vind ik trouwens wel leuk op dat ding.
Weet ik...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ding is nu 169 incl 1 spel bij Bart Smit.
Spelletjes zat te krijgen hoor.
quote:Héé Anaalbert! Ouwe relnicht! Moeilijk hè? Lopen? Mhuhahahahaha! Steek dat vingertje van je maar in je uitgewoonde stinkende hol!
Yup.. Weer terug naar het ziekenhuis..quote:
Eens, de PSP ontbeert een aantal toppers. Maar er is toch nog wel zat voor te krijgen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet ik...
en dat spellenaanbod vind ik in vergelijking met bijvoorbeeld de ds best tegenvallen eerlijk gezegd.
Das niet duur! Nieuw?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef miss_bleu het volgende:
soooow we hebben gezinsuitbreiding!
Naast de ps2, ds, wii heb ik net een xbox360 core met 64mb geheugen en spel gekocht voor 179,- euro
jaquote:
Ow jammer, anders had ik er ook 1 gehaaldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja
Interne personeelsverkoop. Waren cadeau's bij nieuwe abbo's maar die zijn dus niet verkocht
Je bedoelt een 64mb geheugenkaartje neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:39 schreef miss_bleu het volgende:
soooow we hebben gezinsuitbreiding!
Naast de ps2, ds, wii heb ik net een xbox360 core met 64mb geheugen en spel gekocht voor 179,- euro
ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bedoelt een 64mb geheugenkaartje neem ik aan?
Gadverdamme Tally, daar zit je ook niet op te wachtenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Yup.. Weer terug naar het ziekenhuis..
Ik word vanmiddag er over terug gebeld..
project gotham racing 3quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef Armageddon het volgende:
En welk spel hebbie?
Ik zou meteen Gears of War halen.... hoop dat ie ooit nog op de PC uitkomt.quote:
Ik dus niet, heb geen Xboxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef Armageddon het volgende:
Gears of War is vetterdevet. Heb um thuus liggen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:55 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh wat is er allemaal aan de hand mevrouw Tally?
Dan zit je hier zeker goed. Geen noob te bekennen hier. En anders gaan ze door een bushok.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef Blight het volgende:
Hi.
Ik zoek een irritantebaggerendetyfusnewbies-filter. Ben ik hier aan het goede adres?
Groetjes,
Een onzekere waterman.
Eerst met de kop!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zit je hier zeker goed. Geen noob te bekennen hier. En anders gaan ze door een bushok.
Slappe nikesquote:
Mooi, jij doet de PR vanaf nuquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:22 schreef Misstique het volgende:
Ik heb hakken aan. Van die scherpe.
En als je wil mag je soms invallen op Customer care, maar alleen bij lastige klantenquote:
Bring it on.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als je wil mag je soms invallen op Customer care, maar alleen bij lastige klanten.
Ben jij nog van de partij bij die meeting straks? We moeten echt even levellen inzake die order die bij sales ligt. Het is echt major. Echt huge. Anyway, ik handel eerst dat issue met finance even af en dan check ik je zo. Later.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:41 schreef Armageddon het volgende:
Zo, de luns zit er weer in. *laat dikke boer*
Nog wel even feedback leveren en vergeet die helicopterview niet he!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Ben jij nog van de partij bij die meeting straks? We moeten echt even levellen inzake die order die bij sales ligt. Het is echt major. Echt huge. Anyway, ik handel eerst dat issue met finance even af en dan check ik je zo. Later.
Van mij mag het ook half 5 zijn hoorquote:
Mop daar ben ik de hele dag al mee bezig..quote:
Ja, maar ik nog nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Mop daar ben ik de hele dag al mee bezig..
Ik zit hier lekker op mn werk met dik gejankte ogen..
Owh je bent zo bij hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar ik nog niet. Ik haak nu pas in
.
hehehehehehequote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Zo! Even Albert Verlinden van een mooie comment voorzien.
[..]
Koppijn had ik toch nog, van de hooikoortsaanval van gisterenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh je bent zo bij hoor
Die koppijn is alleen zo kut
Gelukkig mag ik over 110 minuten naar huis
Intel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
AMD 3700+ s939
Asus An8-SLI
2GB DDR2
175 euro
P4 805D dualcore
Asus P5LD2
1GB ram
150 euro
Voor beide moet er nog een PCI-E Graka bij.
AMD is te upgraden naar een 4800 X2
Intel is te upgraden naar C2DQ6700
Welke zouden jullie doen?.
Ja, was ernu ook wel uit denk ik. Vooral omdat die X2 939 procen nogal prijzig zijn.quote:
Nou...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef k_i_m het volgende:
Gezellig! Ik kan wel wat afleiding gebruiken.
Die zijn dus echt TE duur. Als je een 939 proc koopt, dual core kan je ook een heel nieuw AM2 mobo+CPU kopen zowat..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik zoek nog een 939 dualcore, binnenkort maar eens kijken. Heb geen zin om nu een hele nieuwe bak te kopen, hij is verder prima. http://tweakers.net/gallery/52263/sys
Heb er al 2quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:13 schreef Jarno het volgende:
Koop gewoon een Mac, Heatwave. *rent*
Waar heb je dan een PC voor nodig?!quote:
True, maar ik zit ook nog met 1,5GB geheugen wat niet past danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zijn dus echt TE duur. Als je een 939 proc koopt, dual core kan je ook een heel nieuw AM2 mobo+CPU kopen zowat..
Dus vandaar dat ik voor het Intel setje wil gaan ja..
Irritant is dat ja. Heb ook nog een hele dikke videokaart, AGPquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
True, maar ik zit ook nog met 1,5GB geheugen wat niet past dan
Tja, geen drol meer waard helaas...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Irritant is dat ja. Heb ook nog een hele dikke videokaart, AGP.
Helaas, maar ja, mijn 3700+ S754 is overleden, nieuwe zijn niet meer te vinden. Dus upgraden is het enige....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja, geen drol meer waard helaas...
Ik zit al een een jaartje op PCIe nu.
Tja, ik ga toch een 8800Gts kopen denk ik.. Game ook niet zoveel meer, maar beetje moet wel kunnen nog...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Gamen doe ik niet zoveel meer, dus die 7900GT is wat overkill
Zal ik nu vertellen over mijn 30D die ik heb gekocht?quote:
Heb je ook van die pikverlengende grote lenzen enzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik nu vertellen over mijn 30D die ik heb gekocht?.
Is dat een BH?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik nu vertellen over mijn 30D die ik heb gekocht?.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je ook van die pikverlengende grote lenzen enzo?
Nope.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
We kunnen het tussendoor ook wel weer even over neuken hebben hoor.
Iemand nog geneukt vandaag?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
het gaat niet meer over neuken nu toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:25 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh heb je nog een klus voor me HW? Ik verveel me.
Neuh. Meestal staat er familie ofzo op de foto, of vrouw/dochter en die hoeven niet zo nodig op het net. Ik maak foto's voor mezelf, niet voor het internet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pimp je ook nog ergens met foto's op dit forum?
Dus het is jouw schuld dat het internet nog niet af is!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neuh. Meestal staat er familie ofzo op de foto, of vrouw/dochter en die hoeven niet zo nodig op het net. Ik maak foto's voor mezelf, niet voor het internet.
Is hij daar niet net klaar mee dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het gaat niet meer over neuken nu toch?.
quote:
en dan ga je neuken?quote:
Hey penis! Woon al een paar jaar samen... handkar hoef ik niet meer te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Met je rechterhand of tijdens je middagdutje?
Harr harrquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey penis! Woon al een paar jaar samen... handkar hoef ik niet meer te gebruiken.
Zeker nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:31 schreef Joene het volgende:
Alsof af entoe er zelf een sjor aangeven verkeerd is
Koop jij elke week een auto?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Auto kopen, neuken, slapen, neuken, werken. Normale week dus.
geen idee hoelang deze mee gaat, dus zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Koop jij elke week een auto?
En vervang de auto door een huis en dan heb je mijn week
Lekkere auto's koop jijquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee hoelang deze mee gaat, dus zou zomaar kunnen.
We hebben er ééntje gevonden.. Gaan we vanavond om 18:00 bekijken..quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:09 schreef Joene het volgende:
Gelukt dus Tally met huis ?
Geef er ook nog een keer een kus op.quote:
Ach, het is een oud bakkie, kostte ook weinig. Tis meer gewoon ff handig op het moment met hond en Pinkpop etcquote:
Owh ja.. Zo dachten wij ook in het begin..quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is een oud bakkie, kostte ook weinig. Tis meer gewoon ff handig op het moment met hond en Pinkpop etc.
Ja die jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
JAZEKER DE HYPOTHEKER
Wij hebben nu een tuin.. En kutburen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:57 schreef k_i_m het volgende:
Wij willen juist wel een tuin. Ik heb nu het halve balkon volgepropt met plantjes
.
Hoezo moet het dan een jaar leeg blijven staan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil deze;
http://62.148.169.178/kla(...)HXl5W11a/algfoto.htm
Theoretisch is dat 2 straten verder dan waar we nu wonen, maar dan midden in het centrum met tuinEn niet al te duur, dus kenne we ook nog verbouwen
. Maarja. Dan moet het wel nog een jaar leeg blijven staan
.
Op die manier..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef k_i_m het volgende:
Vet Tally! Met bubbelbad.
We moeten nog een jaar blijven wonen waar we nu zitten, ivm de kosten.
Oops! Sorry HW. *steekt Blackberry in zak*quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:20 schreef HeatWave het volgende:
"Oldbies Automatisering BV. met HeatWave" ..." Arma? Nee, die is volgens mij nog ergens een blonde secretaresse te laten zien hoe het copieerapparaat werkt" ...." nou zal nog wel ff uurtje duren ja"..."ja, ik geef door dat zijn 12:00 afspraak naar 13:00 gaat" ...."weet IK veel of hij met of zonder zweep wil?! Mail hem!"
Arma!!!! ik ben je verdomde secretaresse niet! Neem die Blackberry mee!!!.
In de buurt van Aalsmeer en Kudelstaart!quote:
kaartjequote:Wikipedia
Mijdrecht is een voormalige gemeente, en de grootste plaats en de hoofdplaats van de gemeente De Ronde Venen in de Nederlandse provincie Utrecht. Het dorp ligt iets ten zuiden van de drukke provinciale weg 201, ongeveer halverwege Uithoorn en Vinkeveen. Mijdrecht ligt tegen het dorp Wilnis aan en heeft 16.617 inwoners (2004). In 2005 is er een nieuwe wijk bijgekomen; Wickelhof II. In 2006 is Wickelhof III voltooid die aansluit bij Wickelhof I en II. Mijdrecht heeft een middelbare school, het VeenLanden College, voor vmbo-t, havo en vwo. Het VLC heeft ook een gebouw in Vinkeveen.
Sport
Voetbalvereniging Argon is de zeer succesvolle voetbalclub uit de hoogste amateurklasse. Naast Argon heb je in Mijdrecht ook de korfbalvereninging Atlantis en de hockeyclub Hvm(hockey vereniging Mijdrecht).
Er zijn in Mijdrecht verschillende sporthallen, zo is er de Brug waar turnen, freerunnen en acrogym gegeven word. Sinds 2005 is er ook sporthal 'De Phoenix' ter vervanging van het afgebrande sportcomplex Party Plaza.
[bewerk] Geboren in Mijdrecht
* Werenfried van Straaten (17 januari 1913), oprichter Oostpriesterhulp;
* Mariska van Kolck (29 november 1963), Nederlands tv-presentatrice en actrice;
* Theo Hoogstraaten (9 juli 1948), Kinderboekenschrijver;
* Anouk Hoogendijk (1985), International damesvoetbal;
* Beppie Melissen (1951), Actrice;
* Dennis van Scheppingen (1975), Tennisser.
Niet?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oops! Sorry HW. *steekt Blackberry in zak*
Zegguh HW. Check anders even het kopieerhok. Chantal wacht daar op je.
quote:
Nou okee. Alleen deze;quote:
Meen je niet?quote:
Tja.... Als ik dit zo zie:quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou okee. Alleen deze;
[afbeelding]
http://www.niksertussen.nl/index.php?todo=detail&id=81&id_adv=14791&hiderp=
LOLzquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef miss_bleu het volgende:
Datamail is concurrent van het bedrijf waar mijn moeder werkt. Die werkt bij Degro.
Datamail is trouwens mailing bedrijf
GRiNNiK.quote:DataMail is een succesvol Full Service Direct Marketing bedrijf in Mijdrecht. Zij bedienen klanten op het gebied van advies, begeleiding en uitvoering van :
- Direct mailings
- Full colour Digitaal Drukken & Personaliseren
- Bestandsbeheer & Bewerking
- Responseverwerking & Fulfilment
- Data Entry
- Inbound Call Center
- Distributie
Tja, wie ben ik dan, om niet eens even langs te komen op de koffie.quote:Les, nu Ricoh heeft gezegd dat jouw clubje redundant is geworden, heb ik misschien wel iets voor je.
ZO! Die heeft bijgeleerd sinds vorige week zeg maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oops! Sorry HW. *steekt Blackberry in zak*
Zegguh HW. Check anders even het kopieerhok. Chantal wacht daar op je.
Neuh... ik werd meer voor de dtp kant gevraagd... Hoop dus echt niet dat ik de hele dag enveloppen mag vullen.... Anders moeten ze mij echt veel meer gaan betalen... Heb dat ooit eens een paar dagen gedaan als zomerbaantje... urgh.... Ik ben al zo'n ster in vouwen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heel de dag brieven in envelopen stoppen ja
Ik DEZE ook niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:15 schreef k_i_m het volgende:
Ik snap zoiezo die voetbalsupporters niet.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hoe krijg je iemand stil die vol trots een hostingruimte en bijbehorende blusinstallatie, UPS systemen en aggregaat laat zien?
"En, hoe lang duurt het voordat de diesel op is?"
"Oh, best een tijdje hoor. Maar er zitten hier twee tankstations om de hoek, dus diesel is zo bij gehaald!"
"Je hebt je wel gerealiseerd dat bij een spanningsuitval in de regio, de pompen van een tankstation het ook niet meer doen?"
"eeuuhhh...."
Vooral met die redenering van twee tankstations zitten om de hoek, had je hem al door een bushokje mogen tyfen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hoe krijg je iemand stil die vol trots een hostingruimte en bijbehorende blusinstallatie, UPS systemen en aggregaat laat zien?
"En, hoe lang duurt het voordat de diesel op is?"
"Oh, best een tijdje hoor. Maar er zitten hier twee tankstations om de hoek, dus diesel is zo bij gehaald!"
"Je hebt je wel gerealiseerd dat bij een spanningsuitval in de regio, de pompen van een tankstation het ook niet meer doen?"
"eeuuhhh...."
Uh... heb je er een in de aanbieding dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
Je kan ook een echte baan zoeken n00c.
Er is toch zat ICT werk op het moment? Je komt er in om!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Uh... heb je er een in de aanbieding dan?
Er komen zelfs hele nieuwe bedrijven bij!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er is toch zat ICT werk op het moment? Je komt er in om!
Ik moet wel eens mee naar Ajax, maar ik snap het nog steeds nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik DEZE ook niet...
Ik ben vrij fanatiek maar ik zou nooit iemand van een andere club slaan oid... zo'n bullshit.
Ajax moet altijd winnen, klaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moet wel eens mee naar Ajax, maar ik snap het nog steeds niet.
Ga maar een keer met mij mij. Dan leg ik het je piekfijn uit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moet wel eens mee naar Ajax, maar ik snap het nog steeds niet.
Mis je niets aanquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef k_i_m het volgende:
Voetbal snap ik wel, alleen dat plebs wat daar zit te zingen niet.
Dat ligt er aan hoe groot de tank is. Voor een miezerige 1500 liter komt er echt geen wagen voor rijden. (En al helemaal niet tijdens een stroomuitval, dan hebben ze zat grotere klanten te bedienen.)quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Vooral met die redenering van twee tankstations zitten om de hoek, had je hem al door een bushokje mogen tyfen!
Die dingen komen namelijk gelijk aan rukken per voorradingsvrachtwagens... DAMN!
Nope.quote:Verhaaltje klinkt trouwens herkenbaar.... Toch niet toevallig bij Interoute langsgeweest?
Daar ga je al. Achter glas.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik versta het ook nooit. (lastig als je achter glas zit
. )
*geeft*quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Hallo, meelij wil ik! Ja?
Koesjie koesjie! *doet aai over bol*quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Hallo, meelij wil ik! Ja?
Klopt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er is toch zat ICT werk op het moment? Je komt er in om!
Ook dat klopt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komen zelfs hele nieuwe bedrijven bij!
Jups... mijn gmail account klapt zelfs bijna uit zijn voegen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef miss_bleu het volgende:
heb elke week 3 aanbeidingen in mijn mailbox zitten. Gaat idd weer goed in de IT
Jups... het blijft leuk om zo'n vertellerd ff te laten zweten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe groot de tank is. Voor een miezerige 1500 liter komt er echt geen wagen voor rijden. (En al helemaal niet tijdens een stroomuitval, dan hebben ze zat grotere klanten te bedienen.)
Op zich is het niet zo'n drama, ze moeten er alleen even rekening mee houden om wat eerder met hun eigen tankwagentje te gaan rijden, naar een tankstation wat nog wel spanning heeft.
[..]
Nope.
Wel dat oude wijf goed bijten he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even als een bokito de kantine in hier. Tot straks.
Nieuwe baan nodig? Ik zoek nog iemandquote:
Geen idee, daar ga ik (gelukkig) niet overquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef k_i_m het volgende:
Tof! Wat schuift het?
Wat mij betreft wel. Gaat vnl om een stuk KA waar ik van af wil.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Gaat vnl om een stuk KA waar ik van af wil.
3 dagen per week dan he.
Ja, zo'n Ka zou ik ook kwijt willenquote:
Hier heb ik gisteren in gereden omdat mijn eigen auto naar de mallemoer was. Wat een kar is dat zeg. Ik paste er net in.quote:
Ik verdien nu met 3 dagen zo ongeveer net zoveel als bij mijn vorige baas (detachering)quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef Tally het volgende:
Ik werk er 5
Net gezien wat het scheelt als ik minder ga werken..
Kolere hej..
Ik ga pas minder werken als er kindjes zijn..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik verdien nu met 3 dagen zo ongeveer net zoveel als bij mijn vorige baas (detachering).
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, zo'n Ka zou ik ook kwijt willen.
Check , jammer dat vakantiegeld maar voor 5 maanden isquote:
Qua nageslacht is het inderdaad wel ideaal, 3 dagen werken. Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen als je ergens begint voor 40 uurquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga pas minder werken als er kindjes zijn..
Ik ben nog goed gezond.. En mn baas wil me graag 5 dagen in de week op mn plek hebben..
Dus dat doe ik dan maar he
Heb ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Check , jammer dat vakantiegeld maar voor 5 maanden is!
Aelsmeardaik is okay ole ole.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Burps... Aelsmaarderdijk was weer eens goed boeren!
Hier zou dat wel kunnen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Qua nageslacht is het inderdaad wel ideaal, 3 dagen werken. Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen als je ergens begint voor 40 uur.
Zwaar he die IT banen.quote:
Laat ik dit nou dagelijks horen van mijn manquote:
Dat is gewoon de rouleringsbonus Arma. Die had ik ook al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik had mijn vakantiegeld al begin mei. Ik roeleer dan ook enorm.
Mijn wederhelft werkt ook geen vaste dagen, en wel eens in het weekend, dus we kunnen elkaar makkelijk afwisselen, als het nodig isquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier zou dat wel kunnen..
Althans als ik mn baas zo hoorde gister stond hij er niet negatief tegen over..
En ik wil ook wel een dag vanuit huis werken hoor..
Moet theoretisch kunnen hiero.. Dus misschien werk ik dan wel 4 dagen
Dus je wil zeggen dat ik zometeen ook nog een bulk geld binnen krijg J?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is gewoon de rouleringsbonus Arma. Die had ik ook al.
De dagen dat ik werk zou mijn schoonmoeder gaan oppassenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn wederhelft werkt ook geen vaste dagen, en wel eens in het weekend, dus we kunnen elkaar makkelijk afwisselen, als het nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |