quote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb ooit het hele Twin Peaks archief van William de Bruijn over mogen nemen, mede schrijver van het enige Nederlandse Twin Peaks boekje ooit (niet vertaal), het Twin Peaks Vademecum. Ligt ook nog ergens een videoband tussen met de originele aankondigingen die Rob van Erkelens mocht doen op tv bij de eerste 8 of 9 afleveringen. Puik spul, mappen vol, zou het idd eens allemaal moeten digitaliseren oid.
Ja, dat zou m'n vrouw ook wel willen want dat betekent dat het eens opgeruimd wordt.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:57 schreef Gellius het volgende:
Dat zou je zeker eens moeten doen, Jarno.
En toch denk ik dat er zaken zijn geweest die mij tegenwerkten, dit afgelopen jaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nooit falen toeschrijven aan externe factoren, zeker niet als je nog niet hebt gefaald.
Dat is hetzelfde als zeggen "als ik niet over deze sloot kan springen, dan ligt het aan de sloot, de zon, de schoenen, en het gras" om vervolgens in de sloot te belanden en dan roepen "Zie je nou wel!"
Heeft iemand hier wel eens het Nederlandse blaadje 'Lynchburg Chronicles' gelezen? Zeg maar het TP fanclubblaadje (jeuk) van destijds?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:01 schreef Frollo het volgende:
Het Twin Peaks vademecum, ach, die heb ik ook nog liggen. De geur van douglassparren is er inmiddels wel van af, helaas, maar de inhoud is erg interessant en behoorlijk diepgravend.
Oh, hallo Gellius,quote:Op maandag 21 mei 2007 13:56 schreef Gellius het volgende:
Hoi JAM!
Helaas. Ik was toen het uitgezonden werd net eerstejaars. We keken altijd met een hele groep naar Twin Peaks (niet met koffie, zoals het protocol voorschreef, maar met bier. Kom op hè?). Mijn moeder heeft het er nog wel eens over: "en dan moest je weer vlug terug want dan moest je met je vrienden naar die soap kijken..." .quote:Op maandag 21 mei 2007 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heeft iemand hier wel eens het Nederlandse blaadje 'Lynchburg Chronicles' gelezen? Zeg maar het TP fanclubblaadje (jeuk) van destijds?
Dat geldt toch alleen maar tót het moment dat Laura Palmer's moordenaar bekend werd?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:58 schreef Gellius het volgende:
Zelf nu nog vlieg ik op en tracht ik uit te leggen dat Twin Peaks zoveel méérwas... maar ja. Ach.
Zeker. In de Blasiusstraat zette ik hem altijd alleen op het axaslotje om mijn vriendin te bewijzen dat Amsterdam een ingeslapen provinciestadje is geworden. En iedere ochtend stond hij er nog. Verhuis je eenmaal naar een zogeheten "betere buurt" en het ding is binnen een maand weg... hij stond nog aan de ketting ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:58 schreef Z het volgende:
Is er al een signalement opgesteld van je fiets Gellius? En is Job al op de hoogte gesteld? Het is een grof schandaal.
Veel plezier: http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/1930quote:Op maandag 21 mei 2007 15:15 schreef LXIV het volgende:
Is dat aan mij gericht? Of aan jezelf?
In ieder geval, wat is dat Twin Peaks toch, waar nu al twee LPT's over gepraat wordt? Een soort soap, heb ik begrepen, maar wat was er dan zo bijzonder aan dat mensen met buttons gingen rondlopen en merchandise kochten? Of was dat enkel in Amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |