quote:://forum.fok.nl/topic/1027451/2/50#49604885]maandag 21 mei 2007 13:35[/url] schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia: Dat kan niet ik ben een KIND VAN GOD VIES VUIL KUTWIJF TAKKESNOL SLOERIE HOER VAN JE MOEDER
*medium rent weg*
Ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
zei ze dat ?
Klinkt niet echt.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Medium: Natasia jij bent aan de beurt!
Natasia: Kom maar op ik lust je rauw
medium: hmm dat is vreemd?!?!?!
Natasia: Wat kutwijf?
Medium: ik zie een schoen met poep, en ik zie een rauw stuk vlees!
Natasia: En Wilgo zie je die, kuthoer?
Medium: Ik zie, ik zie..een klusjesman..
Natasia:![]()
medium: ik zie een klusjesman die 2 theezakjes stevig beetpakt
natasia:Het komt me enigzins bekend voor
Medium: Ahaha..oh wat lief ik zie 2 kleine kinderen
Natasia: uh?
Medium: echt waar 2 kleine kinderen in een soort instelling
Natasia: maar ik heb niks met kinderen? ik heb er 2 uit mijn kut zitten schijten...maar ik heb geen kinderen..
![]()
![]()
![]()
Medium: hmm, aaah ik zie een tape met endstra erop..oh en ik zie ..oh..nee..ik zie de duivel die een kind baart..
Natasia: Dat kan niet ik ben een KIND VAN GOD VIES VUIL KUTWIJF TAKKESNOL SLOERIE HOER VAN JE MOEDER
*medium rent weg*
Haha, jij reageert op Beequeen, maar het had ook een reactie op mij kunnen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
Heb je het nu over d'r tieten of over d'r extensions?
Haha leuke jurkquote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft een slechte pruik op vandaag? Het lijkt wel plastic.
Inderdaad. Dat maakt het nog triesterquote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef bloodymary het volgende:
Haha, jij reageert op Beequeen, maar het had ook een reactie op mij kunnen zijn.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dis een grapje toch....heb ik dit nou net gemist? is er al een filmpje op joetoebe
Is dit cynisch of serieusquote:Op maandag 21 mei 2007 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Weet iemand waar je dat schilderijtje van die dobbelstenen en die rode hakken kunt kopen? Ik vind het er wel mooi uitzien ...
Ik heb ooit een keer een echte herman brood aan de muur... GENIET! Dus ik hou van kunst.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dis een grapje toch....heb ik dit nou net gemist? is er al een filmpje op joetoebe
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef Copycat het volgende:
Flatteus rokje ook, van Natasia. Komen die goed gevormde benen mooi in uit.
Doe je best, zou ik zeggen.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef product het volgende:
Ik ben benieuwd of ik in mijn eentje een hele pagina zou kunnen vullen....
Gewoon doorposten dan moet het lukken.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef product het volgende:
Ik ben benieuwd of ik in mijn eentje een hele pagina zou kunnen vullen....
Het lijkt wel een gefotoshopte foto van Seedorf. Iemand heeft er een rokje, tieten en een pruik op gepklaktquote:
Ja, het is alleen hoogst irritant dat er steeds andere mensen tussendoor posten!quote:
De oplossing is om in Word te gaan tikkenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:15 schreef product het volgende:
[..]
Ja, het is alleen hoogst irritant dat er steeds andere mensen tussendoor posten!![]()
Die twee kennen elkaar???quote:Op maandag 21 mei 2007 13:59 schreef 2live het volgende:
palma ziet mss Hedda van de week, of ze nog iets moet zeggen
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef product het volgende:
Een negerin met zonneallergie... Das leuk!!!
Had sonja nu echt vanmorgen tegen Lieke gezegd dat ze d'r snor moest scheren?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had sonja nu echt vanmorgen tegen Lieke gezegd dat ze d'r snor moest scheren?
Dat is gewoon toeval, joh!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Anita is weg, Wifebeater is beter. Yeah right.
Heeft Brian ruzie met haar dan? Wie is dat trouwens ook al weerquote:
Wat erg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |