ja vooral BAN.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef wie.. het volgende:
[..]
Huub en jaap moeten samen alles en iedereen terroriseren
Wat mij opvalt is dat ze vaak dingen niet in perspectief zien.. Als er iets gebeurt, maakt ze zich druk om die actie op dat moment, niet op wat de actie gaat toevoegen aan de gehele situatiequote:Op maandag 21 mei 2007 15:16 schreef itsme het volgende:
Trouwens Ik vind lieke ook dom soms in het spel.
Ik zit nu het filmpje te bekijken van Jaap en de vuilnis terror. gaat die doselien Natasja beschermen![]()
Jaap vertouwd Huub ook niet echt, als ik zo werd getreiterd door iemand als Huub in het begin van het spel, zou ik niet meteen overstag gaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:39 schreef itsme het volgende:
[..]
ja vooral BAN.
Doet Jaap dat nu wel een beetje meer? Volgens mij treitert hij nog steeds Brian niet. en Natasia ook niet echt.
Dat is toch al een keer gebeurd?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef wie.. het volgende:
Brian had toch een tijdje terug gezegt dat jaap voor september eruit moest.. ?
Zou wel handig zijn als er nu een stemronde zou komen voor jaap dat brian dan meegaat om jaap eruit te stemmen maar huub die hem dan erin houd... zou heel veel veranderen in het spel denk ik
hahaquote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Brian bij de glazen bol mevrouw was geweest:
Medium: hallo Brian zal ik eens kijken wie of wat er in mijn bolletje komt?
Brian: Graag mevrouw *glimlach*
Medium: Ik zie een oudere vrouw die een volwassen man borstvoeding geeft...zegt dit je iets?
Brian: ....NEE, mevrouw!
medium: Hey die ken ik..ik zie 2PAC
brian: hé hé eindelijk..!![]()
medium: oh..maar..oh...hij draait zich om in zijn graf!
Brian: *PATS* je liegt!
medium: au au..au...oh ik zie Toon Hermans..maar..die draait zich ook al om..net als Bob Marley en Martin luther King..dat is geen goed teken en..*PATS*
medium: au au alsjeblief ik zie vast wel iets leuks...wacht..oh..dat is mooi..ik zie een strand...jah wat een mooi strand..maar het is 's avonds..ik zie je lopen met een meisje..een mooi meisje
Brian: hmmm aiaiaiaai.. *wrijft over penis*
Medium: het is een amerikaans meisje...
Brian: oh nee...aaiaiaiaia![]()
medium: Ze heet Natalee Holl....*PATS PATS PATS*
brian: conjo bo mama puta madre HOER! PATS!
Medium: aau au au alsjeblieft ik smeek je..ik zie nu echt iets leuks..Er is een kamer hier in het huis..zonder camera's...
ik zie een vrouw op leeftijd..ze heet Deborah ze heeft wildgroei bij haar
Brian: PATS PATS PATS
2 uur later werd mevrouw het medium anaal verkracht gewurgd en uitgelikt gevonden in de vijver van de gouden kooi. In haar lekgestokten tiet hing een briefje, net als Mohammed B, daarop stond:
Je bent een slechte vrouw
Je deed 2pac de 2de AU
Ik zeg lekker niet wie ik ben
Want dan is er niemand die me ken
Ik zal niet verklappen wie dit heeft gedaan
maar ik steek regelmatig mijn banaan
Bij Amanda achteraan
Laatst is het daarbij mis gegaan
Nu moet ik de lakens gaan verschonen
Dan pas mag ik die hoer weer uitwonen
x B. (anoniem)
Maar op de verkeerde manier.. Denk bijvoorbeeld aan het willen praten met Huub vlak nadat Huub met Hedda had gesproken... Jah, moet je vooral doorzettenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Overigens heeft Lieke zelf verteld dat ze door het sporten een enorme doorzetter is geworden die niet snel opgeeft.
deja vu bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef wie.. het volgende:
Brian had toch een tijdje terug gezegt dat jaap voor september eruit moest.. ?
Zou wel handig zijn als er nu een stemronde zou komen voor jaap dat brian dan meegaat om jaap eruit te stemmen maar huub die hem dan erin houd... zou heel veel veranderen in het spel denk ik
Dat bedoel ik. Het past helemaal in het plaatje van willen blijven denken dat je verliefd bent en iemand wilt hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar op de verkeerde manier.. Denk bijvoorbeeld aan het willen praten met Huub vlak nadat Huub met Hedda had gesproken... Jah, moet je vooral doorzetten![]()
Ik vraag me af of ze doorhebben dat ze al genomineerd mag worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:39 schreef maril het volgende:
Ik snap zowiezo niet waarom Liek niet door iemand is genomineerd.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. En dat is zo jammer.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat ze vaak dingen niet in perspectief zien.. Als er iets gebeurt, maakt ze zich druk om die actie op dat moment, niet op wat de actie gaat toevoegen aan de gehele situatie
Omdat ze denken dat Huub haar er toch in zal houden?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:39 schreef maril het volgende:
Ik snap zowiezo niet waarom Liek niet door iemand is genomineerd.
Heeft huub daar nog geen gebruik van gemaakt.. ?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, dat is juist waarom Jaap Brian een bedrieger bedoelt..
Je bent niet preuts.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:45 schreef Day het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er zo fijn is aan geen ondergoed aantrekken (ik zie Lieke net bukken en kan het geen fraai gezicht vinden). Zelf lijkt het me nogal smerig, of ben ik nou preuts?
Het moet tog wel een keertje goed uitluchtenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:45 schreef Day het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er zo fijn is aan geen ondergoed aantrekken (ik zie Lieke net bukken en kan het geen fraai gezicht vinden). Zelf lijkt het me nogal smerig, of ben ik nou preuts?
Yep, en ze betrekt ook alles op zichzelf. ZIet ook niet in wanneer iets een geintje is.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat ze vaak dingen niet in perspectief zien.. Als er iets gebeurt, maakt ze zich druk om die actie op dat moment, niet op wat de actie gaat toevoegen aan de gehele situatie
Wat een onzin.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef FdW het volgende:
Huubje is over the top. Hij heeft inmiddels al zijn boeken voorgelezen.
Wat hij nu - oververmoeid - nog probeert is op de automatische piloot zich te handhaven.
Huubje trekt het niet dat Jaap - still going strong - populairder is dan hij.
Huub's downfall is begonnen toen hij zich als de vlotte popu jongen over Eric begon te ''ontfermen''.
Ik ben dan ook preuts Day.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:45 schreef Day het volgende:
Wil je zeggen dat het gemeengoed is geworden bij jonkies? Dan heb ik die signalen inderdaad gemist.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:50 schreef FdW het volgende:
Dames van middelbare leeftijd zijn niet opgegroeid met het idee dat zonder lingerie lopen kan.
In hun jeugd was topless op het strand ook not done.
Dames, ter opfleuring: Als alles gaat hangen moet het haar omhoog ( zie Herma )![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |