wehhehquote:
1. ja. zie eerste post in dit topic (linken is me te ingewikkeld).quote:Op maandag 21 mei 2007 23:32 schreef Double-Helix het volgende:
Ben jij een allochtoon dan?
en die naam doet me aan sugar lee hooper denken²
quote:
zo leren we nog eens wat hier!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:55 schreef Double-Helix het volgende:
Nou kijk die gezegde komt van een berber volksverhaal,een vrouw doet alsof ze zwanger is,op de laatste dag spreekt ze met de broedvrouw af om een schildpad mee te nemen,als ze "bevallen" is kijkt de man heel raar en dan zegt de vrouw "tittawen ghibish n ababas", en dat betekent "die schildpadden oogjes heeft ie van zijn vader",ik weet het onvertaald is het grappiger![]()
Het zal je als kersverse vader maar gezegd wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
Nou kijk die gezegde komt van een berber volksverhaal,een vrouw doet alsof ze zwanger is,op de laatste dag spreekt ze met de broedvrouw af om een schildpad mee te nemen,als ze "bevallen" is kijkt de man heel raar en dan zegt de vrouw "tittawen ghibish n ababas", en dat betekent "die schildpadden oogjes heeft ie van zijn vader",ik weet het onvertaald is het grappiger![]()
leuk om langs gekomen te zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leuk dat je even langskwam1...
Trusten allen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal je als kersverse vader maar gezegd worden
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja1... Ik ben de 80's films aan het afghaan.
The Breakfast Club, Sixteen Candles, Pretty In Pink, Dirty Dancing en nu dus Poltergeist.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |