quote:Dembélé kan spelen tegen Ajax
Moussa Dembélé kan naar alle waarschijnlijkheid zondag aantreden tegen Ajax. De aanvaller van AZ had last van zijn hamstring, waardoor hij ook de eerste ontmoeting met de Amsterdammers (2-1 winst) moest laten schieten.
"Helemaal klachtenvrij ben ik nog niet, maar hopelijk is het genoeg,” aldus de Belg tegenover De Telegraaf. Danny Koevermans, Kew Jaliens en Gretar Steinsson zijn eveneens beschikbaar voor coach Louis van Gaal.
Simon Cziommer zal wel ontbreken in het tweede duel om een voorrondeplaats van de Champions League. De Duitse middenvelder liep een gele kaart op in het eerste treffen, en is evenals Ajacied Wesley Sneijder geschorst.
Klein verschil ook tussen dit seizoen en 98-99.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Anders ga ik ook wel beginnen over de smerige overtreding op John Mutsaers van Frank De Boer in het seizoen 98-99 . Maar ja, niet iedereen leeft in het verleden eh
lets hope soquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:12 schreef markisboer het volgende:
ajax gaat die kaashoertjes weg spelen 3-0
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:57 schreef RayMania het volgende:
14:30. Was dat niet opzoekbaar?
Ik ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:35 schreef rubbereend het volgende:
ik ben bang dat AZ dit seizoen alles net gaat verspelen.
Dembelequote:Op zondag 27 mei 2007 12:14 schreef AminBen het volgende:
0-1
Ik zou naar de galgenwaard gaan als ik jou was, als de wedstrijd niets aan is kan je altijd nog met stewards knokkenquote:Op zondag 27 mei 2007 12:24 schreef paultjuhhh het volgende:
oooooooh zal ik nou naar de galgenwaard gaan of de wedstrijden kijken op internet
Kom ik dan op fcutrecht.nlquote:Op zondag 27 mei 2007 12:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou naar de galgenwaard gaan als ik jou was, als de wedstrijd niets aan is kan je altijd nog met stewards knokken![]()
Ook dat nogquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou naar de galgenwaard gaan als ik jou was, als de wedstrijd niets aan is kan je altijd nog met stewards knokken![]()
Ik eigenlijk niet, om Louis van Gaal, Dirk Scheringa en dat calimerogedrag ten opzichte van Ajax.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef One_conundrum het volgende:
AZ gun ik het eigenlijk
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, om Louis van Gaal, Dirk Scheringa en dat calimerogedrag ten opzichte van Ajax.
Iedereen die tegen Ajax is, is meteen een Calimero bij julliequote:Op zondag 27 mei 2007 12:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, om Louis van Gaal, Dirk Scheringa en dat calimerogedrag ten opzichte van Ajax.
Als Sparta ineens gaat proberen de grootste club uit Rotterdam uit te hangen dan vind je dat als Feyenoorder ook prima, natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Malibu-06 het volgende:
Iedereen die tegen Ajax is, is meteen een Calimero bij jullieAZ daagt Ajax gewoon uit, dat vind ik positief voor de competitie. Wat kunnen jullie daar ongeloofelijk slecht mee omgaan zeg
Je moet voor de grap eens op fora van az rondkijken, horen wat boer Dirk allemaal roept etcquote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Iedereen die tegen Ajax is, is meteen een Calimero bij jullieAZ daagt Ajax gewoon uit, dat vind ik positief voor de competitie. Wat kunnen jullie daar ongeloofelijk slecht mee omgaan zeg
Ik vind het niet erg dat er een topclub bijkomt. Ik vind het alleen zo zielig dat alles wat bij Ajax hoort gelijk afgekraakt moet worden daarbij. Eerst heel Willem II leegroven en dan schande spreken als Ajax Kenneth Perez overneemtquote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gelukkig voor hen dan dat ze vandaag niet tegen de absolute top hoeven.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef BadRabbit het volgende:
3-0, AZ red het weer niet. Komen gewoon te kort voor de absolute top. En Mitea gaat ons verrassen![]()
1-5quote:Op zondag 27 mei 2007 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gelukkig voor hen dan dat ze vandaag niet tegen de absolute top hoeven.
Ja, want dat is geen uitdaging.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Als Sparta ineens gaat proberen de grootste club uit Rotterdam uit te hangen dan vind je dat als Feyenoorder ook prima, natuurlijk
Van mij mogen ze het proberen hoor. Dan kunnen we zeggen dat R'dam dé voetbalstad van Nederland isquote:Op zondag 27 mei 2007 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Als Sparta ineens gaat proberen de grootste club uit Rotterdam uit te hangen dan vind je dat als Feyenoorder ook prima, natuurlijk
1-5quote:
Het is gewoon een feit dat AZ voortdurend met Ajax bezig is. Ze roepen voortdurend dat ze groter willen worden als Ajax. Zou eerst een gaan presteren voordat ze zo'n grote mond opentrekken want op dit moment heeft AZ nog geen enkele reden om te roepen dat ze groter gaan worden dan Ajax. Het meest belachelijke was nog wel dat ze riepen dat Ajax - AZ de nieuwe klassieker zou zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Sinds de kampioenschaal kan me dat al weer een stuk minder schelenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:17 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
1-5![]()
Overigens zijn de enige topploegen in Nederland nog altijd Feyenoord, Ajax en PSV.. Ongeacht de prestaties van de laatste paar jaar. AZ hoort daar nog lang niet tussen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 13:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja je bracht me in de war, jij had moeten zeggen 1-5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |