En ik zat zondag nog op het terras van Placa de Real in Barcelonaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:10 schreef Rossdale het volgende:
Damn, als ik niet moest werken had ik lekker op een terrasje op de brink geploft vanmiddag!![]()
Als dat morgen niet in de stentor staat....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef whoops het volgende:
De Heks heeft nieuwe terrasstoelen en ze zitten heeeerlijk....
Veel spannenders dan dat gebeurt er hier anders niet echt...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:55 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Als dat morgen niet in de stentor staat....
De Heks is sowieso heerlijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:53 schreef whoops het volgende:
De Heks heeft nieuwe terrasstoelen en ze zitten heeeerlijk....
Thuisblijvenquote:
Juist. Of je id mee nemen...quote:
quote:
dat kan inderdaad, je kan naar luxorquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[..]
Pfff vermoeide ventjes![]()
Je kan wel gewoon antwoord geven, toch?
Dat was mijn antwoord, het is geen kinder creche in de stad...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
[..]
Pfff vermoeide ventjes![]()
Je kan wel gewoon antwoord geven, toch?
Als je op de brink staat, moet je rechts langs de waag lopen. Dan is het even verder aan de linkerkant.quote:
Heb je Pm beantwoord... Maar in de meeste kroegen is de leeftijdsgrens wel 18 jaar, alhoewel je bij sommigen als je jonger bent wel binnen komt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 06:58 schreef KopieerMachine het volgende:
Dit weekend moet ik weer eens de stad in.
Wie heeft tips? hm.. luxor () Ik ben wel 17 hé
![]()
Tip van de dag?
Welke dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:03 schreef maaike1987 het volgende:
Verder ben ik helemaal verliefd op een soort bier dat ze bij de heks hebben![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Kopieermachine, als je dat vraagt ben je echt nog nooit in de heks geweest
[..]
Welke dan?
Ik ben helemaal gelukkig dat ze er Jupiler van de tap hebben. Waar ik vandaan kom heeft bijna elk cafe Jupiler, dus ben er ongeveer mee opgegroeid
Voglens mij heet dat iets van westminster kriek.. Smaakte heel lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Kopieermachine, als je dat vraagt ben je echt nog nooit in de heks geweest
[..]
Welke dan?
Ik ben helemaal gelukkig dat ze er Jupiler van de tap hebben. Waar ik vandaan kom heeft bijna elk cafe Jupiler, dus ben er ongeveer mee opgegroeid
Ik ging toen met een vrind daar zitten en een cola besteld. Mjah ik dronk toen geen bier nogquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:23 schreef Rossdale het volgende:
De Heks is een bierencafe, daar hebben ze tientallen soorten bier. Als je er was geweest had je dat wel geweten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |