Ja. Vrijdag begint mijn vakantie en dinsdag ga ik naar mijn vakantie-adresquote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef JAM het volgende:
Zeg, hebben jullie al vakantieplannen?
Please, denk je nou echt dat ik daar wakker van lig? "Oh nee inteeltboy en zijn mongoloide kloon vinden wat ik heb geschreven niet leuk, nu moet ik huilen!"quote:Op maandag 21 mei 2007 12:57 schreef Moon_Bridge het volgende:
Oh, ja, want twee willekeurige mensen - die toevallig wél de tweede persoon enkelvoud kunnen toepassen op werkwoorden - vonden je typwerkjes kut. Twéé mensen. Wat ben jij een ongelooflijk jankerige huilnicht, Cairon.
Zivlisiert zoals de Romeinen ook zivilisiert waren, M_B.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef Moon_Bridge het volgende:
KitKatClub - Parties für zivilisierte Leute!
Mèh.
Ik wacht nog even met reageren, JAM. Straks denkt die vasidge janknicht nog dat ik jouw diaree aan het oplepelen ben.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:10 schreef JAM het volgende:
[..]
Zivlisiert zoals de Romeinen ook zivilisiert waren, M_B..
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het toch een aardige indruk op je heeft achtergelaten.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:04 schreef Cairon het volgende:
[..]
Please, denk je nou echt dat ik daar wakker van lig? "Oh nee inteeltboy en zijn mongoloide kloon vinden wat ik heb geschreven niet leuk, nu moet ik huilen!"
Oh maar of ik dat denk of niet staat volledig los van de werkelijkheid, het is een waarneembaar feit dat je het doet, zelfs nu, nu je als een geslagen loopse teef achter hem aanhobbelt, vragend om zijn aandacht. Toen ze ruggengraten en zelfrespect uit deelden stond jij overduidelijke achter aan in de rij.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:12 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met reageren, JAM. Straks denkt die vasidge janknicht nog dat ik jouw diaree aan het oplepelen ben.
niet echt, maar het is altijd leuk als mensen zoals jij het denken. Jullie zijn voorspelbaar, jullie geilen op het idee dat mensen zich echt iets aantrekken van wat je typt, alsof je een soort van misplaatste macht hebt over een ander, "Aanschouw hou ik jouw gevoelens kwets door iets over jouw kunnen te schrijven.".quote:Op maandag 21 mei 2007 13:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het toch een aardige indruk op je heeft achtergelaten..
Maar natuurlijk weet ik dat niet, oh wijze heer uit het Oosten, verlicht ons, laat je goddelijke intellect over ons neerdalen. Onderwijs ons oh grootschap, want jij bent overduidelijk het pinnakel van talent en inzicht, jij met je jaren van wijsheid, wiens mening alomvattend is en die de subjectiviteit ontstijgt.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:16 schreef JAM het volgende:
Maar serieus, Cairon, jij weet toch zelf ook wel dat die tekst van je kut is? Jij weet toch net als ik dondersgoed wat er mis mee is? Dan kan men dat wel allemaal toelichten en aanwijzen, maar je weet het zelf ook al!
Als ik te moe ben om onaardig te worden dan moet toch iemand het doenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:35 schreef yvonne het volgende:
Ik heb in je forumpje zitten rommelen Isa, sorry
Ik ben wel eens onaardig geweest in mijn levenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Word je ooit onaardig? Of ben je altijd moe?
Erger dan BSB kon toch nietquote:Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Basheeboy vergelijken met JAM? Het kan aan mij liggen maar JAM bevindt zich op een heel ander niveau dan Bansheeboy.
JAM = aandachtshoer die denkt door controversieel te posten hij veel reacties krijgt, hopend mensen te kwetsen of iets in die richting, om ze in ieder geval in de verdediging te doen schieten.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Basheeboy vergelijken met JAM? Het kan aan mij liggen maar JAM bevindt zich op een heel ander niveau dan Bansheeboy.
Gelukkig zijn het hier alleen letters en getallenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel eens onaardig geweest in mijn levenIk kan alleen nooit boos worden op mensen
Nou, dat is toch jammer zeg! Want ik meende het allemaal wel hoor. Ik riep niet dat ik het kut vond om de lol te roepen dat dingen kut zijn of om je gevoelens te kwetsen, of uit misplaatste gevoelens van macht, nee!-- integendeel. Ik vind het helemaal niet fijn om te roepen dat dingen kut zijn (simpelweg omdat ik het niet leuk vind als dingen kut zijn), of omdat ik het zo leuk vind om iemands gevoelens te kwetsen uit een misplaatst gevoel van macht. Zoals ik al eerder zei, ik ben een hele lieve man, etc. etc. Nee, ik zei dat omdat het gewoon ècht kut was. Ik hoop dat de volgende keer dat je iets schrijft, dat dat dan weer wat beter is. Ik kan ook wel wat vriendelijker (lees; minder duidelijk zijn) maar dan duurt 't allemaal gewoon een stuk langer. De weg die je nu ingslagen bent is niet de goede, zoveel is mij duidelijk. Doe eens iets anders, iets nieuws. Iets wat wèl tot de verbeelding spreekt. Oftewel; tell us something we don't know.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
niet echt, maar het is altijd leuk als mensen zoals jij het denken. Jullie zijn voorspelbaar, jullie geilen op het idee dat mensen zich echt iets aantrekken van wat je typt, alsof je een soort van misplaatste macht hebt over een ander, "Aanschouw hou ik jouw gevoelens kwets door iets over jouw kunnen te schrijven.".
Sorry, maar het is zo opzichtig, en zo vijf jaar geleden dat ik er amper om kan malen, maar toch is het leuk om met het waanidee mee te gaan. Je denkt je miezerige gedachtes, en ze zijn zo makkelijk van je af te lezen dat het aandoenelijk is.
Zoals ik al zei, je bent net BansheeBoy, en wat dat betreft net KastaNova, een eigengeiler van het hoogste niveau, een aandachtsgeile forumhoer.
Maar het is geen afkeuring hoor, jouw soort moet er ook zijn, dat is wat een onschuldig relletje nou juist zo leuk maakt.
Nadine even vragen hoe je dat doetquote:Op maandag 21 mei 2007 13:33 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat we beter dit topic kunnen gaan uitgeven.
Niet janken over d's en t's! Dat verpest de discussie en is verder niet relevant. Daar hebben we de LPT voor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |