Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:37 schreef Knut_je het volgende:
Natasia vindt dat Palma, de huishoudster, iets moet zeggen aan de ontbijttafel over de zoen tussen Huub&Melissa.
Je bent me net voor.quote:
Waar blijft de OP en de linkjes?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:37 schreef Knut_je het volgende:
Natasia vindt dat Palma, de huishoudster, iets moet zeggen aan de ontbijttafel over de zoen tussen Huub&Melissa.
Eric's vrienden bedoel ik. Ik had het geëdit.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verbaast me niks, wat trailer trash, die vrienden van wifebeater.
Klopt, maar een beetje OP is wel gewenst door velen. Maar verplicht is het niet inderdaad. Het voorkomt alleen vaak een hoop vragen.quote:
Wat een nepgedoe. Hopelijk lult Huub ze zo weer onder tafel.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:37 schreef Knut_je het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje OP is wel gewenst door velen. Maar verplicht is het niet inderdaad. Het voorkomt alleen vaak een hoop vragen.
Aha, ok.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric's vrienden bedoel ik. Ik had het geëdit.
Jammer dat ze hem niet in zijn gezicht spuugt.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:45 schreef Anderkeertje het volgende:
Kushandje van Amanda naar zieke Brian![]()
Ik voorzie meer volume dan argumentatie.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat een nepgedoe. Hopelijk lult Huub ze zo weer onder tafel.
Je posthistorie geeft 3 topics weer en je opent een COS dat is best een uitzonderlijke combi voor een newbee, vandaar.quote:
Bang dat er iets uit zijn duistere verleden naar boven komt.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:47 schreef Knut_je het volgende:
Er komt een medium, ahh vandaar dat Brian in bed blijft vanochtend.
Dat snap ik wel, maar 3 dgk'forums verder is het niet zo ingewikkeld hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je posthistorie geeft 3 topics weer en je opent een COS dat is best een uitzonderlijke combi voor een newbee, vandaar.
Weet je ook hoelaat dat medium komt?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:47 schreef Knut_je het volgende:
Er komt een medium, ahh vandaar dat Brian in bed blijft vanochtend.
Desalniettemin.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef Knut_je het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar 3 dgk'forums verder is het niet zo ingewikkeld hoor.
Skeletten genoeg in de kast, nu hij nog uit de kast.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Bang dat er iets uit zijn duistere verleden naar boven komt.![]()
Dank je, Edit: ik zal even in de vorige cossen kijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:00 schreef SmeerCaas het volgende:
Welkom Knut-je
Zou je je openingspost aub willen aanpassen naar een der vele voorbeelden?
Thanks!
Palma vroeg of Liekes zusje haar kende aangezien iets over haar gezegd had. en Lieke blijft maar doorzagen of Palma het vreemd vindt dat zusjes het voor elkaar opnemen. Je mist er niks aanquote:
Waarschijnlijk omdat het zusje gisteren zei dat Palma een echte trut was. Was te verwachten dat daar iets over gezegd zou wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
Lieke heeft wel een punt, warom praat Het over het zusje van Lieke.
Jammer dat Lieke er zo op doorzaagd.
Maar Lieke had hetde kop in kunnen drukken door te zeggen dat ze met de huishouding niet over haar familie spreekt.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:21 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het zusje gisteren zei dat Palma een echte trut was. Was te verwachten dat daar iets over gezegd zou worden![]()
Gelukkig heeftie z'n Natrashasetje in de kast gehangen, maar oftie ook weer zo emo gaat zitten janken als gisteren i dunno .quote:Op maandag 21 mei 2007 10:21 schreef 2live het volgende:
Is Eric ook weer bij zinnen of gaat hij zich weer aanstellen vandaag?
dat is te veel gevraagd van Lieke geloof ik. Ze is erg vermoeiend op deze manierquote:Op maandag 21 mei 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar Lieke had hetde kop in kunnen drukken door te zeggen dat ze met de huishouding niet over haar familie spreekt.
Was het klaar geweest.
het is allemaal verspilde energie want wat bereikt ze er mee. Als ze dit bij natas zou doen zou het nog iets opleveren.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar Lieke had hetde kop in kunnen drukken door te zeggen dat ze met de huishouding niet over haar familie spreekt.
Was het klaar geweest.
Ik had d'r allang een dreun verkocht denk ikquote:Op maandag 21 mei 2007 10:24 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
dat is te veel gevraagd van Lieke geloof ik. Ze is erg vermoeiend op deze manier
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:25 schreef Anderkeertje het volgende:
je zou bijna sympathie voor Palma krijgen![]()
Sympatie voor hetquote:Op maandag 21 mei 2007 10:25 schreef Anderkeertje het volgende:
dat was vorige week dan ook het gevalquote:Op maandag 21 mei 2007 10:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik had d'r allang een dreun verkocht denk ik
ABSOLUUT NIETquote:Op maandag 21 mei 2007 10:25 schreef Anderkeertje het volgende:
Ja en Natas natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 10:28 schreef blomst het volgende:
Eric moet zich r ook tegenaan bemoeien.
Het staat op knappen.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:29 schreef Charmian het volgende:
Ach gut, ik heb het geluid niet aan staan, maar laat me denken: eric en Natasia nemen het voor Sonja op?
Volgens mij niet, ze heeft Nicolaas er ook gewoon uitgestemd.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
heeft Lieke eigenlijk ook immuniteit met ontslagrondes?
volgens mij nog 1xquote:Op maandag 21 mei 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
Nee niet meer.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
wanneer is dat gezegd dan? Volgens mij niet in de brief toen ze villa in kwam.quote:
moeilijk voor huub als hij haar eruit stemt is hij zijn back up kwijt, eric is echt niet meer te vertrouwenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee niet meer.
Huub dacht van wel maar hoorde gisteravond van Lieke dat dat niet zo was, of de rest dat weet is niet bekend.
Ze had 2 ontslagrondes immuniteit maar mocht zelf wel haar stem uitbrengen. 1e ontslagronde was Jaap, 2e was Nicolaas. Dus nu kan ze er ook uitgestemd wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
wanneer is dat gezegd dan? Volgens mij niet in de brief toen ze villa in kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |