Wel KUT dat die KUT-service die DOOS niet bij die DOOS heeft afgeleverd..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
na praktisch een week wachten is vandaag het pakketje bezorgd, maar ze hebben het weer meegenomen omdat ik niet thuis was, niet eens bij de oma 1 huis verderop afgeleverd, die doos is altijd thuis
morgen ben ik óók niet thuis, sjees, wat een kutservice zeg
nee, in de flitsset, 1 in de module boven op de body, 1 in elke flitskop. dat poog ik HM2 nu ook al 5 minuten uit te leggen, maar msn doet raar. Het lijkt idd op een zwarte apollo modulequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:36 schreef freud het volgende:
Lijkt net alsof je een zwart schaalmodel van een Apollo CSM aan je cam hebt. Gaan er batterijen in je lens
? Ben benieuwd naar de resultaten in ieder geval!!
Dat snap ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn excuses voor de brakke kwaliteit van de foto
gisteravond binnengekomenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:20 schreef Ynske het volgende:
Nog meer geld uitgegeven
heb deze net besteld
heb jij die raynox ook, ynske?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
gisteravond binnengekomenhelemaal happy ermee
@ Missymirjam, ben benieuwd hoe hij je bevalt
wat doe jij met lensdoppen van het goede merk?? naast je (ondanks dat het nikon is) wel geile lens+nog geilere flitsset?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb een vrije dag. En ineens ging daar de deurbel
[afbeelding]
Teering veel onderdelen voor een flitsset daarom
(en dan staat de enorme zwarte kunstleren doos niet eens op het plaatje)
en de 105mm bla-bla-zooi-afkortingen objectief is ook binnen,,, wat een enorm brok glas- nog imposanter dan de reutel afkortingen daarom
[afbeelding]
ik heb er meteen de 1,7 TC aan gehangen natuurlijk![]()
En waarom heb ik nog geen foto's? er moeten CR123 batterijen in de flitsset, en die heb ik niet![]()
Mijn excuses voor de brakke kwaliteit van de foto
Ow, objectief van M3Cabrio die ik nog moet teruggevenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:37 schreef Gose het volgende:
[..]
wat doe jij met lensdoppen van het goede merk?? naast je (ondanks dat het nikon is) wel geile lens+nog geilere flitsset?
Je mag hem ook aan mij teruggeven hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:ik heb 3 CR123a batterijen weten te scoren
en hij werkt (de flitsset)
toch maar oplaadbare kopen,3 CR123a zijn 25 euro
[..]
Ow, objectief van M3Cabrio die ik nog moet teruggeven
[afbeelding]
nee die niet maar t merk weet ik op dit moment ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |