tja ik vraag me altijd af wat de functie van een Technisch Directeur nou precies inhoud. Maar als hij over de transfers gaat heeft ie t vorig jaar super gedaan met Perez, Stam, Huntelaar. Dit jaar wat minder grote namen als Kennedy en Delorge. Maar achja, je kunt hem ook niet verwijten dat er misschien op het moment gewoon niet veel talent in de markt is. Als hij Boussoufa weg kan pikken bij Anderlecht voor niet al te veel heeft hij t behoorlijk gedaan vind ik.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef El-Salvador het volgende:
Wat vinden jullie van het functioneren van Martin van Geel?
Hoe zet je jezelf voor lulquote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
meest domme spandoek ooit gemaakt.
Ik dacht dat het een Ajax-spandoek was!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ow sorry had nog niet terug gelezenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:56 schreef Damzkieee het volgende:
Net zo weinig serieus als om 15.55 toen dit ook al gepost werd. Lijkt me onzin.
iddquote:Op maandag 21 mei 2007 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Tis trouwens ook historie schrijven en niet maken
Ik begreep het al niet. Ze 'dissen' min of meer zichzelf hiermee.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Maakt niet uitquote:
Kan ie weer met scharen gaan gooien? Laat maar lekker weg die kerel.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:05 schreef twi het volgende:
Huntelaar verkopen en Mido terughalenIdeale spits om zowel 4-4-2 als 4-3-3 mee te spelen
Scharen gooien is wel handig om tegenstanders uit te schakelenquote:Op maandag 21 mei 2007 22:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Kan ie weer met scharen gaan gooien? Laat maar lekker weg die kerel.
Was wel een goeie voetballer qua talent dan.
Ik aan Pritt de visserquote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef BonJovi het volgende:
maar ff offtopic...als ik je nickname zie denk ik altijd aan Brad Pitt![]()
Tsja, de snor.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:42 schreef twi het volgende:
Perez moet dus weg volgens De Snor, kan niet goed overweg met Ten Cate. Nou, geweldig, verkoop de drie beste spelers maar dan...
Ach, zoveel is Perez de laatste weken niet ingezet. Het zou best kunnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:42 schreef F1Bas het volgende:
Tsja, de snor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |