abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49609578
Vd Sar maakt plaats voor Foster'
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 21 mei om 12:44

Volgens de Daily Mirror zit de langste tijd van Edwin van der Sar als eerste doelman van Manchester United erop. Manager Sir Alex Ferguson zou het vertrouwen in de Oranje-international definitief zijn verloren na zijn aarzelende optreden in de FA Cup finale tegen Chelsea.

United verloor met 1-0, nadat Chelsea-spits Didier Drogba vlak voor tijd in de verlening de enige treffer van het duel liet aantekenen. Van der Sar’s weifelende optreden in die situatie zou er volgens de spelers van de kampioen van Engeland debet aan zijn dat de Londense rivaal er uiteindelijk met de cup vandoor ging.

Het was niet de eerste keer dat de beschuldigende vinger richting de oud-goalie van onder meer Ajax en Juventus werd gewezen. Dit seizoen kreeg hij al vaker kritiek te verwerken vanwege enkele matige optredens, met name in de Premier League.

Ben Foster, die het afgelopen seizoen werd uitgeleend aan Watford, zou de plaats van Van Der Sar moeten overnemen. Hij wist weliswaar de degradatie van zijn ploeg niet te voorkomen, maar persoonlijk beleefde de 24-jarige een uitstekend seizoen. Bondscoach Steve McClaren beloonde hem dan ook met een plaats in de Engelse selectie.

De reserve-doelman van het afgelopen seizoen, de Pool Tomas Kuszczak, zal naar verwachting binnenkort een huurovereenkomst tekenen bij het onlangs gepromoveerde Sunderland.
pi_49609742
Edwin, kom terug!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_49609747
Die 1-0 was slecht verdedigd en goed uitgespeeld. Ik vond niet dat vd Sar er veel aan kon doen.

Maar ja Ferguson he.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49609795
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef BB-boy het volgende:
Die 1-0 was slecht verdedigd en goed uitgespeeld. Ik vond niet dat vd Sar er veel aan kon doen.

Maar ja Ferguson he.
Precies wat een sukkel die Ferguson , hopelijk kijkt hij goed naar van Nistelrooy nu in Madrid.
AFC AJAX
pi_49609848
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef BB-boy het volgende:

Maar ja Ferguson he.
Hij twijfelde bij het uitkomen. Als-ie vol door was gegaan, had-ie de bal gehad.

Desalniettemin heeft hij volgens mij gewoon een prima seizoen gedraaid en echt wel punten gepakt voor MU.
pi_49610077
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat ajax het nog lastig genoeg krijgt met az aankomende Zondag en dat er geen sprake zal zijn van een walkover voor ajax.

az scoort bijna altijd in een uitwedstrijd en ik vind het gemis van een Sneijder voor ajax groter dan het duo Gabri en Davids ondanks dat deze fysiek erg sterk zijn.

Ik voorspel een 2-1 voor ajax en 3-2 na verlengingen.

Volgens mij is het wel degelijk zo dat az als het de voorronde CL haalt een aardig pittige tegenstander zal krijgen omdat er toch naar de "europese ranglijst" gekeken wordt bij loting.
AZ zal gewoon geplaatst zijn bij de voorronde CL. Die staan 1 plek onder Ajax op de ranking.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 21 mei 2007 @ 15:54:35 #132
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49610161
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef S-Two het volgende:

[..]

Toch blijf ik het jammer vinden dat hij het niet heeft gered, ik denk nog steeds dat het een hele goede voetballer is.
Hij speelde gisteren zelfs behoorlijk
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_49610252
'Boussoufa heeft akkoord bereikt met Ajax'
Gepubliceerd op 21-05-07 om 15:44 door Tim Vogelpoel

Vandaag melden verscheidene Belgische media dat Mbark Boussoufa volgend seizoen in een rood-wit gekleurd tricot te bewonderen is. De Marokkaanse buitenspeler/ middenvelder zou al een mondeling akkoord met de desbetreffende club, Ajax, hebben bereikt.

Boussoufa's carrière bevindt zich momenteel in een stroomversnelling. Na een succesvol seizoen bij AA Gent kon hij verkassen naar de Belgische topclub Anderlecht, waar hij met veel bombarie werd binnengehaald. Een transferbedrag van ruim 3,5 miljoen euro, zoveel was nog nooit door een Belgische club voor een speler betaald. Na één seizoen Brussel zou hij naar Ajax verkassen, waar een vierjarig contract te wachten staat op zijn handtekening.

Ajax zou Boussoufa zien als opvolger voor Wesley Sneijder, die zo goed als zeker naar Valencia verkast. Hoeveel Ajax moet neertellen voor de 23-jarige Boussoufa is nog niet precies duidelijk, maar het zou gaan om een bedrag rond de vijf miljoen euro.

Het wordt een weerzien met een oude bekende; Ajax. Boussoufa is namelijk een product van de Amsterdamse jeugdopleiding. In 2001 nam hij de overstap naar Chelsea, waar hij niet wilde wachten op een kans in het eerste elftal en dus naar KAA Gent verkaste, waar hij al snel uitgroeide tot publiekslieveling en sterspeler. Vorige zomer nam hij de stap naar Anderlecht, de kersverse kampioen van België.
pi_49610315
Boussouffa is toch lang niet van het niveau Sneijder lijkt mij?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 21 mei 2007 @ 15:59:37 #135
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_49610361
Kan me niet voorstellen dat Anderlecht Boussoufa voor minder dan 6 miljoen euro zal laten vertrekken.

Lekker beleid indien ajax dit gaat betalen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 21 mei 2007 @ 16:00:23 #136
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_49610395
Tzal mij benieuwen....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 21 mei 2007 @ 16:00:29 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49610399
Nee, en dat zal 'ie ook nooit worden. Hij is immers zelfs al een stukje ouder dan Sneijder. Maargoed, het is volgens mij een bovengemiddelde speler. Heb liever Defour, die is jonger en heeft dus meer potentie.
pi_49610520
Boussoufa lijkt me een uitstekende vervanger voor Sneijder. Hij is nog steeds een echte Ajax voetballer.
pi_49610522
Nu krijgt Ajax van zichzelf nog een deel van de opleidingskosten
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_49610859
Over welke Belgische media heeft die Vogelpoep het eigenlijk? Want ik kan niets vinden. Zal wel weer onzin zijn dus.
pi_49611077
Edje
one more year .. .one more year ... one more year...
  maandag 21 mei 2007 @ 16:19:12 #142
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49611105
Boussoufa word toch wel gezien als "het talent" van Belgie.......
Goede aankoop als ie doorgaat!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 21 mei 2007 @ 16:20:06 #143
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_49611139
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef fuckbuddy het volgende:
Boussoufa word toch wel gezien als "het talent" van Belgie.......
Goede aankoop als ie doorgaat!
Is Dembele dat niet?
pi_49611168
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:20 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Is Dembele dat niet?
pi_49611189
Man. Untd en Juve bieden allebij 18 milj. voor Klaas-Jan. Laat ze maar lekker tegen elkaar op bieden. Wanneer er meer dan 20 word geboden mag ie van mij wel weg.
pi_49611246
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:20 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Is Dembele dat niet?
Boussoufa is een Nederlander, hij voetbalt alleen in Belgie. Je kunt alleen talent van Belgie worden als je in Belgie voetbalt.
pi_49611326
Als Huntelaar weggaat hebben we een groot probleem.
pi_49611387
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:24 schreef BB-boy het volgende:
Als Huntelaar weggaat hebben we een groot probleem.
ik denk ook niet dat Ajax hem dit seizoen al laat vertrekken. Hij voetbalt hier pas 1,5 jaar en er zijn nog geen potentiele vervangers op komst.
  maandag 21 mei 2007 @ 16:30:27 #149
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_49611585
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:25 schreef toma het volgende:

[..]

ik denk ook niet dat Ajax hem dit seizoen al laat vertrekken. Hij voetbalt hier pas 1,5 jaar en er zijn nog geen potentiele vervangers op komst.
Als Ajax 25 mln. kan ontvangen is The Hunt vertrokken natuurlijk. Voor dat geld kan Dhr Alves wat mij betreft besteld worden.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_49611683
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Als Ajax 25 mln. kan ontvangen is The Hunt vertrokken natuurlijk. Voor dat geld kan Dhr Alves wat mij betreft besteld worden.
ik verwacht dat Dhr. Alves linea recta naar een Europese topclub gaat als Ajax geen V.CL haalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')