quote:
Precies wat een sukkel die Fergusonquote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef BB-boy het volgende:
Die 1-0 was slecht verdedigd en goed uitgespeeld. Ik vond niet dat vd Sar er veel aan kon doen.
Maar ja Ferguson he.
Hij twijfelde bij het uitkomen. Als-ie vol door was gegaan, had-ie de bal gehad.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef BB-boy het volgende:
Die 1-0 was slecht verdedigd en goed uitgespeeld. Ik vond niet dat vd Sar er veel aan kon doen.
Maar ja Ferguson he.
AZ zal gewoon geplaatst zijn bij de voorronde CL. Die staan 1 plek onder Ajax op de ranking.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:36 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat ajax het nog lastig genoeg krijgt met az aankomende Zondag en dat er geen sprake zal zijn van een walkover voor ajax.
az scoort bijna altijd in een uitwedstrijd en ik vind het gemis van een Sneijder voor ajax groter dan het duo Gabri en Davids ondanks dat deze fysiek erg sterk zijn.
Ik voorspel een 2-1 voor ajax en 3-2 na verlengingen.
Volgens mij is het wel degelijk zo dat az als het de voorronde CL haalt een aardig pittige tegenstander zal krijgen omdat er toch naar de "europese ranglijst" gekeken wordt bij loting.
Hij speelde gisteren zelfs behoorlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Toch blijf ik het jammer vinden dat hij het niet heeft gered, ik denk nog steeds dat het een hele goede voetballer is.
Is Dembele dat niet?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:19 schreef fuckbuddy het volgende:
Boussoufa word toch wel gezien als "het talent" van Belgie.......
Goede aankoop als ie doorgaat!
quote:
ik denk ook niet dat Ajax hem dit seizoen al laat vertrekken. Hij voetbalt hier pas 1,5 jaar en er zijn nog geen potentiele vervangers op komst.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:24 schreef BB-boy het volgende:
Als Huntelaar weggaat hebben we een groot probleem.
Als Ajax 25 mln. kan ontvangen is The Hunt vertrokken natuurlijk. Voor dat geld kan Dhr Alves wat mij betreft besteld worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:25 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat Ajax hem dit seizoen al laat vertrekken. Hij voetbalt hier pas 1,5 jaar en er zijn nog geen potentiele vervangers op komst.
ik verwacht dat Dhr. Alves linea recta naar een Europese topclub gaat als Ajax geen V.CL haalt.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Als Ajax 25 mln. kan ontvangen is The Hunt vertrokken natuurlijk. Voor dat geld kan Dhr Alves wat mij betreft besteld worden.
Als hij de optie heeft naar een Europese topclub te gaan dan maakt het ook echt niet uit of Ajax wel of geen voorronde CL haalt.....quote:Op maandag 21 mei 2007 16:32 schreef toma het volgende:
[..]
ik verwacht dat Dhr. Alves linea recta naar een Europese topclub gaat als Ajax geen V.CL haalt.
hij wordt tegenwoordig al boven Ronaldo gekozen in het Braziliaanse selectie. Dusja, ik kan me niet voorstellen dat degene die de gouden schoen wint onopgemerkt blijft. Alves is trouwens wel een typische Italiaanse spits. Je ziet m de hele wedstrijd niet behalve als hij scoort. Beetje ala Makaay, misschien iets voor Bayern ?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als hij de optie heeft naar een Europese topclub te gaan dan maakt het ook echt niet uit of Ajax wel of geen voorronde CL haalt.....
Tis een Marrokaan en geen Nederlander. Belgisch talent alszijnde = beste speler van Belgie.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:22 schreef toma het volgende:
[..]Boussoufa is een Nederlander, hij voetbalt alleen in Belgie. Je kunt alleen talent van Belgie worden als je in Belgie voetbalt.
Hij heeft (ook) de Nederlandse nationaliteit, maar hij komt wel uit voor Marroko.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tis een Marrokaan en geen Nederlander.
hij is geboren in Amsterdamquote:Op maandag 21 mei 2007 16:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tis een Marrokaan en geen Nederlander. Belgisch talent alszijnde = beste speler van Belgie.
Die leek me vrij makkelijk, maar goed.....
Neem alles ff te letterlijk zeg.
Wat is dat nou voor onzinquote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef toma het volgende:
[..]
hij wordt tegenwoordig al boven Ronaldo gekozen in het Braziliaanse selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |