Ik kan mijn ware aard niet onderdrukken, frigide trutjequote:Op maandag 21 mei 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En bovendien koos je er weer voor je als een lulletje te gedragen![]()
Kennen jullie elkaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
En bovendien koos je er weer voor je als een lulletje te gedragen![]()
Die is dat je me lief vindt. Maar ja, die tweede mama, he...quote:Op maandag 21 mei 2007 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan mijn ware aard niet onderdrukken, frigide trutje![]()
Waarom heb ik daar geen reeks van FB van gezienquote:
Kanker nou eens op met je ge-mamaquote:Op maandag 21 mei 2007 03:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is dat je me lief vindt. Maar ja, die tweede mama, he...![]()
Mjah, vraag ik me ook afquote:Op maandag 21 mei 2007 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar geen reeks van FB van gezien![]()
![]()
Ik ben juist een onwijze koffie-met-gewone-melk drinker. Ik vind koffiemelk of room zo'n vies vettig smaakje geven. Gaan altijd weer over hé die virusjes.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar nu weet ik dat je ziek aan het worden bent. Dan is alles geoorloofd (behalve gore vieze misselijkmakende koffie met melk). Ik ben wel een theeklant. Hoop voor je dat het gauw weer overgaat.
Tuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dus je weet wat ik bedoel. Moet ook wel, want je begon er zelf over![]()
OA H5N1 daarentegenquote:Op maandag 21 mei 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben juist een onwijze koffie-met-gewone-melk drinker. Ik vind koffiemelk of room zo'n vies vettig smaakje geven. Gaan altijd weer over hé die virusjes.
Eeeew... Afijn, niemand hier heeft kroketten helaas.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben juist een onwijze koffie-met-gewone-melk drinker. Ik vind koffiemelk of room zo'n vies vettig smaakje geven. Gaan altijd weer over hé die virusjes.
Ik wil je gewoon van dienst zijn, valt het opquote:Op maandag 21 mei 2007 03:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komt vast je Amsterdammertje weer te voorschijn...
Zelfs geen frituurpan..quote:Op maandag 21 mei 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeeew... Afijn, niemand hier heeft kroketten helaas.
Het komt natuurlijk allemaal door die miljonairs, die 's nachts nog biefstuk met uitjes gaan staan braden.quote:
Je bent zo grappig, ik snap niet dat jij door iedereen uitgekotst wordquote:Op maandag 21 mei 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar... aangezien je zei dat ik bang voor haar ben![]()
Wie goed doet, goed ontmoetquote:Op maandag 21 mei 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent zo grappig, ik snap niet dat jij door iedereen uitgekotst word![]()
Maar welke oefening is het? Moet ik over het paaltje heen spingen, onder door mamboën, heel hard aan trekken of wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon van dienst zijn, valt het op![]()
Tuurlijk. Ik vind het ook wel leuk als je voor een handjevol kliekje in termen van 'iedereen' praatquote:Op maandag 21 mei 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een geintje was?
Jeeeezzz...![]()
Ik vind het leuk als jij gewoon praat.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik vind het ook wel leuk als je voor een handjevol in termen van 'iedereen' praat![]()
Ik vind het leuk als jij je mond voorbijpraat. Keep smilingquote:Op maandag 21 mei 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als jij gewoon praat.
Altijd lachen.![]()
Ik ben blij dat ik je weet te vermakenquote:Op maandag 21 mei 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als jij je mond voorbijpraat. Keep smiling![]()
Rellen is leukquote:Op maandag 21 mei 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
Lieve Disana en lieve Ian, het leven is echt te kort voor deze bullshit.
Tja, ik kwam hier voor de gezelligheid.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
De kracht ligt hem in de combinatiequote:Op maandag 21 mei 2007 03:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar welke oefening is het? Moet ik over het paaltje heen spingen, onder door mamboën, heel hard aan trekken of wat?
Helaas, je slechte naam was hier eerderquote:Op maandag 21 mei 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, ik kwam hier voor de gezelligheid.
Trek je kleren uit en ren de catwalk opquote:Op maandag 21 mei 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, ik kwam hier voor de gezelligheid.
Zo is dat, let love rulequote:Op maandag 21 mei 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
Ik probeer er een beetje liefde in te brengen, ik vind dat bashen ook maar niksquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer er een beetje liefde in te brengen, ik vind dat bashen ook maar niks
Snap dat dan domme trut![]()
Gisteren was het hier om deze tijd heel gezellig.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik lees jullie beiden graag.
Het is uitermate hard en flauw maar blijkbaar onbedwingbaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vechten is hechten. Je houdt nu al van me.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is uitermate hard en flauw maar blijkbaar onbedwingbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |