Tuurlijk. Ik vind het ook wel leuk als je voor een handjevol kliekje in termen van 'iedereen' praatquote:Op maandag 21 mei 2007 03:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een geintje was?
Jeeeezzz...![]()

Ik vind het leuk als jij gewoon praat.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik vind het ook wel leuk als je voor een handjevol in termen van 'iedereen' praat![]()

Ik vind het leuk als jij je mond voorbijpraat. Keep smilingquote:Op maandag 21 mei 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als jij gewoon praat.
Altijd lachen.![]()

Ik ben blij dat ik je weet te vermakenquote:Op maandag 21 mei 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als jij je mond voorbijpraat. Keep smiling![]()

Rellen is leukquote:Op maandag 21 mei 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:
Lieve Disana en lieve Ian, het leven is echt te kort voor deze bullshit.

Tja, ik kwam hier voor de gezelligheid.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:

De kracht ligt hem in de combinatiequote:Op maandag 21 mei 2007 03:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar welke oefening is het? Moet ik over het paaltje heen spingen, onder door mamboën, heel hard aan trekken of wat?

Helaas, je slechte naam was hier eerderquote:Op maandag 21 mei 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, ik kwam hier voor de gezelligheid.

Trek je kleren uit en ren de catwalk opquote:Op maandag 21 mei 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, ik kwam hier voor de gezelligheid.

Zo is dat, let love rulequote:Op maandag 21 mei 2007 03:55 schreef Lobasca het volgende:

Ik probeer er een beetje liefde in te brengen, ik vind dat bashen ook maar niksquote:

quote:Op maandag 21 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer er een beetje liefde in te brengen, ik vind dat bashen ook maar niks
Snap dat dan domme trut![]()

Gisteren was het hier om deze tijd heel gezellig.quote:Op maandag 21 mei 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik lees jullie beiden graag.

Het is uitermate hard en flauw maar blijkbaar onbedwingbaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]

Vechten is hechten. Je houdt nu al van me.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]

quote:Op maandag 21 mei 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is uitermate hard en flauw maar blijkbaar onbedwingbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |