Het is een gemengde groep! Maar ik voel me vooral kut dat zij dit hebben kunnen meemaken en ik dus niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef Sjakie01 het volgende:
Wees blij dat je je beste vrienden niet hebt hoeven te tongen. Erg gay namelijk.
Hebben daar ook kerels met elkaar lopen tongen dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:15 schreef katerwater het volgende:
[..]
Het is een gemengde groep! Maar ik voel me vooral kut dat zij dit hebben kunnen meemaken en ik dus niet.
Het valt niet te voorspellen of zoiets gebeurd he...
Ze hebben mij vertelt dat zowaar de hele keet (toch wel 150 man) met elkaar heeft staan kussen. Dat zijn alle kennissen en vrienden waar ik het laatste jaar en half mee omgegaan benquote:Op zondag 20 mei 2007 23:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hebben daar ook kerels met elkaar lopen tongen dan?
Ik zal het te weten komen als ik de foto's zie...quote:Op zondag 20 mei 2007 23:19 schreef RealZeus het volgende:
Je was er niet bij. Als ik zo'n verhaal zou horen heb ik zoiets van:"Tuurlijk, jullie wel."
Kortom, ik zou het met een hele grote korrel zout nemen. Volgens mij hebben ze je gewoon voor het zootje.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef Tism het volgende:
Check de site van de organisatie eens, misschien staan er al foto's op!
80% vd bevolking draagt dat virus in zich..quote:Op zondag 20 mei 2007 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
150 man en allemaal zoenen.... Willen alle mensen met pfeifer nu opstaan
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:27 schreef katerwater het volgende:
[..]
daar zeg je me wat!
De laatste foto's dateren van 2006...
Ja ik geloof ze maar half hoor!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:34 schreef Rekkie het volgende:
Wauw sterk verhaal van je zogenaamde "vrienden"
Goed dat je het gelooft..... geloof is goed.
Mag ik je interesseren in een abonnement op het weekblad "God" ???
NEE DE PEUTERSCHOOL!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een kusorgie nog wel![]()
Waarvan studeer je af? De kleuterschool?![]()
kloptquote:Op zondag 20 mei 2007 23:43 schreef IHVK het volgende:
Het zal vast niet zo erg zijn geweest als zij hebben beweerd.
Dat is het bekende: het was echt gezellig!-complot. Dat het altijd zogenaamd leuke en boeiend was, als jij er niet bij bent.
Eigenlijk zou je heel anders moeten nadenken.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef katerwater het volgende:
[..]
klopt
Maar het gevoel dat ik nu heb, dat jaloerse kutgevoel, gaat niet zomaar weg...
Eigenlijk zou ik moeten denken: ach het maakt niet uit. Ik heb dat al zoveel meegemaakt.
Maar dat is net het probleem, ik heb nog niet zoveel meegemaakt op dat vlak, en ik zie het dus als een enorme misser...
Nee, rationeel weet ik dat, maar emotioneel niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je heel anders moeten nadenken.
Dit is in ieder geval niet de juiste manier van denken.![]()
*gedachtepolitie mode off
Als het je een troost is, je hebt binnenkort uiteraard andere mensen om je "vooruitgang" mee te vergelijken en wat deze mensen al dan niet hebben bereikt is dan niet zo belangrijk meer.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:59 schreef katerwater het volgende:
Ik blijf op alle vlakken achter! Ik ben de enige die uit de groep vertrekt
That does sheer me upquote:Op maandag 21 mei 2007 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het je een troost is, je hebt binnenkort uiteraard andere mensen om je "vooruitgang" mee te vergelijken en wat deze mensen al dan niet hebben bereikt is dan niet zo belangrijk meer.
Ja! Ik zie die avond als een soort kroon van onze vriendschap. Het is de eerste keer dat ik zo close ben geweest met mensen, en ik besef dat het vanaf deze avond ook nooit meer hetzelfde zal zijn. Ik ga werk moeten zoeken en al die shit, en zij mogen nog 2 jaar verderfeesten...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:19 schreef Mone het volgende:
Ik denk dat vooral het afscheid nemen pijn doet.
Het wordt sowieso minder als je verschillende kanten uitgaat. Maar zoals al gezegd, jij gaat weer nieuwe dingen meemaken met een nieuwe groep mensen misschien. En als je geluk hebt, blijven die paar goeie vrienden wel plakkenquote:Op maandag 21 mei 2007 00:25 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ja! Ik zie die avond als een soort kroon van onze vriendschap. Het is de eerste keer dat ik zo close ben geweest met mensen, en ik besef dat het vanaf deze avond ook nooit meer hetzelfde zal zijn. Ik ga werk moeten zoeken en al die shit, en zij mogen nog 2 jaar verderfeesten...
Het doet ook interne spanningen ontstaan, dat kussen...
rotgevoel krijg je daarvan! Het is precies alsof er interne spanningen waren en dat die nu er allemaal uitgekomen zijn (een meisje dat misschien stiekem iets meer wou met een jongen van de groep).quote:Op maandag 21 mei 2007 00:42 schreef DumDaDum het volgende:
Lol![]()
Zeker weten dat die vrienden niet een ander beeld van jullie vriendschap hebben dan jij??
Het klinkt bijna als een soort van samenzwering![]()
Een klassiekertjequote:Op maandag 21 mei 2007 00:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik moest lachen. De Zolderboys, wat een topic was dat.
Wtf, alsof je dit topic geopend had als dat feest niet was afgelopen in een zogenaamde 'kusorgie'.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:25 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ja! Ik zie die avond als een soort kroon van onze vriendschap. Het is de eerste keer dat ik zo close ben geweest met mensen, en ik besef dat het vanaf deze avond ook nooit meer hetzelfde zal zijn. Ik ga
Pfffrt, er staan genoeg foto's van zatte mensen online. Alsof je je daar tegenwoordig nog voor hoeft te schamen, tenzij je er onderhand naakt op staat.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:09 schreef Vitalogy het volgende:
Het beste is om de foto's online te lekken zodat iedereen zich kapot schaamt dat ze met hun zatte kop op internet staan. Zo draai je een situatie van "shit dat ik daar niet bij was" om in "poeh gelukkig was ik daar niet bij".
kun je lang wachten denk ik zoquote:Op maandag 21 mei 2007 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
noi, ik ben ook wel benieuwd naar die foto's
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:59 schreef Friek_ het volgende:
Wtf, alsof je dit topic geopend had als dat feest niet was afgelopen in een zogenaamde 'kusorgie'.Het is dat seksuele wat je gemist hebt en waar je nu van baalt en slechts voor een klein deel dat je hen nu niet meer tot amper ziet. Dit topic had je namelijk niet geopend wanneer er niet zoiets 'extreems' gebeurd zou zijn.
Juist. Wat hij zegt.quote:Op maandag 21 mei 2007 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
noi, ik ben ook wel benieuwd naar die foto's
mn drinken vloog over mn laptopquote:Op zondag 20 mei 2007 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dik neuk feest hemkade 911 party, naar toe gaan, ben je gelijk klaar.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:36 schreef Ulreazj het volgende:
Jij organiseert gewoon een feest wat eindigt in een gangbang met alleen chickas (H)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |