Ik had hem wel eerder al gehoord maar dan in deze uitvoering:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:13 schreef S_oepstengel het volgende:
Waar heb je de naam Chinook eigenlijk vandaan? Heb ik nog nooit van gehoord..
quote:Op zondag 10 juni 2007 10:43 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Steijn/Stein/Stijn een hele leuke stoere jongensnaam.. maar in combinatie met Michel zijn achternaam Franken krijg je toch wel een rare naam als je eerst de achternaam en dan de voornaam zegt...
Dat vroeg ik mij ook af maar ik durfde het niet te vragenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:29 schreef pinquit het volgende:
hoe spreek je chinook nou eigenlijk uit??
Wordt het niet eens *1e naam* Vivi Smoezie dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, ook niet.
Zo erg is het nou ook weer niet met ons gesteld.
Als "sjienoek" toch? Dacht ik hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 14:29 schreef pinquit het volgende:
hoe spreek je chinook nou eigenlijk uit??
Nee dat kan écht nietquote:Op zondag 10 juni 2007 10:43 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Steijn/Stein/Stijn een hele leuke stoere jongensnaam.. maar in combinatie met Michel zijn achternaam Franken krijg je toch wel een rare naam als je eerst de achternaam en dan de voornaam zegt...
Idd zeg, afvalligequote:Op zondag 10 juni 2007 16:54 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Wordt het niet eens *1e naam* Vivi Smoezie dan?
Nou Viev, zijn we lekker meeGaat het kliekjes-Italiaanse-tafel-gevoel...
Ik vind het overigens heel leuk dat mijn eventuele meisjes- en jongensnaam niet in de lijst staan hier
Hoewel ik zo ongeveer elke paar dagen weer veranderEn niet eens zwanger ben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |