Ach zo, danke! Ich war's ganz vergessen jaquote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef Kurk het volgende:
Kuttaal
Zet even in de TT:
Dinsdag 29 mei
09.00 - 11:30
Meenemen: pen, woordenboek D-N
Oh ja, het zal me wel gaan lukken, vooral met een woordenboek erbij![]()
![]()
viel spassquote:Op zondag 20 mei 2007 23:21 schreef Coastertommm het volgende:
Ich habe morgen Deutsch fur Havo. Ja.
Maargoed, dit is een VWO topic
Dat mág.. maar wat heb je eraan?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:32 schreef aardappel het volgende:
woordenboek N-D mag niet dan?
ik heb namelijk zo'n 2-in-1 ding
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:50 schreef Gershom het volgende:
Ik dacht dat ik morgen pas Duits examen had! Stonden ze vanochtend om kwart over 9 voor de deur, ja je hebt Duits examen! Dus ik in mijn pyama, zonder gegeten te hebben, of een ochtendplas te hebben gedaan naar school! Helemaal in stress dat examen gemaakt, extra vaart er natuurlijk onder omdat ik minder tijd had. Was ik alsnog half uur voor de tijd klaar, toen heb ik nog maar begin ff over gekeken en bleek dat ik door concentratie die allemaal fout had.. Heb ik nog veel verbeterd.
Had een ontzettend kutgevoel dus, en bang dat ik het verneukt had.. Net nagekeken, en had 35 van de 50 punten! Dus tussen een 6,3 en 8,3!!!!!!
Ik kan je vertellen, dan ben je echt zielsblij!!!!:D:D
Gemiddelde norm van 0.4?? Voorgaande jaren was het telkens 0 hoor..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:28 schreef Riro het volgende:
30 puntenBen er wel tevreden mee, heb met de gemiddelde norm van 0,4 een 5,8 dus sta ik een voldoende
And that's all that matters
Serieus? Dat zou wel minder zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:18 schreef Marloes het volgende:
[..]
Gemiddelde norm van 0.4?? Voorgaande jaren was het telkens 0 hoor..
Een normale norm is 1 hoor. Tussen 0 en 2 in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:18 schreef Marloes het volgende:
[..]
Gemiddelde norm van 0.4?? Voorgaande jaren was het telkens 0 hoor..
Dat is dus niet zo, dat verschilt behoorlijk per vak.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een normale norm is 1 hoor. Tussen 0 en 2 in.
Hm, matig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo, dat verschilt behoorlijk per vak.
Kijk even naar dat wat ik hierboven heb gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |