Vanwege een kikker?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verhuizen geen optie?
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef Antal het volgende:
Hij kwaakt zeker zo:
"Ring ding ding ding pem pem ! ting ring ding ding pem pem !"
![]()
![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:08 schreef Schunckelstar het volgende:
is het deze?
[afbeelding]
zo ja,maak hem dood...en laat hem lijden![]()
¨quote:Op zondag 20 mei 2007 22:08 schreef Schunckelstar het volgende:
is het deze?
[afbeelding]
zo ja,maak hem dood...en laat hem lijden![]()
Waar ken je een reiger kopen?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Vince_Taylor het volgende:
Koop een slang, die vreet hem wel op, of een reiger..
quote:
Het is er maar 1quote:Op zondag 20 mei 2007 23:01 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Wwwww-what's going on?
Misschien waren het wel de Crazy frog bros!
Kk stylow gek
Zet er een vrouwtjeskikker bij, misschien houdt ie dan wel op met kwaken.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:55 schreef Mss het volgende:
Verdomme!
Hier in de tuin zit een kikker in de vijver, en dat beest maakt een herrie 's nachts. Nu kan ik niet meer normaal slapen door dat klotebeest. En ik weiger om met mijn raam dicht te slapen. Vangen lukt ook niet want de vjver is te groot
Afschieten kan ook niet, het schijnt een bedreigd soort te zijn
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:21 schreef Spacehamster het volgende:
Ga meer auwto rijden enzo, dan verdwijnt alles wat natuurlijk is en je kan storen met diens natuurlijk gedrag.
Of een lekkende batterijquote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef Camplo het volgende:
Hadden de buren ook elke keer. Vonden ze vet. Toen 's nachts pleurde een vriend een halve fles aceton in die vijver en was het gekwaak binnen 1 week afgelopen.
* Mss noteert tipquote:Op maandag 21 mei 2007 13:28 schreef Camplo het volgende:
Hadden de buren ook elke keer. Vonden ze vet. Toen 's nachts pleurde een vriend een halve fles aceton in die vijver en was het gekwaak binnen 1 week afgelopen.
Nah, beetje slecht voor het milieu. En als er eventueel vissen in de vijver zitten dan zullen die waarschijnlijk ook wel de volgende dag aan de oppervlakte drijvenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |