Heel goedquote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1077294154109
jij drinkt toch geen bier, maar Fantaquote:
Je moest eens wetenquote:
Ik weet het,quote:
Schultenbrauquote:Op maandag 21 mei 2007 17:02 schreef StateOfMind het volgende:
Van alle goedkope bieren is Schultenbrau idd het lekkerst (komt bij Bavaria vandaan). Argus is -mits goed gekoeld- ook goed te drinken.
Keizerskroon is ook lekker.
Echt SMERIG is Holger!!!! Daar heb ik na een paar slokken alles maar van weggegooid, zo ranzig.
Ik vind dat zulks vies bier. M'n schoonvader heeft het regelmatig. Neem ook vaak een cola-tje als ik er ben en ze bieden mij keizerskroon aan..........quote:
ah pils staat er niet eens bijquote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1077294154109
quote:Brouwmeester
prijs: 19 cent (voor 30 cl)
waar: Aldi
imago: Bier, niets meer en niets minder.
smaak: Water met een vleugje biersmaak. Kortom: smaakt helemaal nergens naar maar is daardoor ook niet vies.
geschikt voor: Meisjes die niet van bier houden of Breezersletjes die geen Breezer meer kunnen betalen.
conclusie: Vlag over het etiket en drinken voor je vaderland.
Cijfer: 7,5
Idd. Bier is een van de dingen waar je niet op hoort te bezuiningen. Zelfde geldt voor cola en wc papier.quote:
En curry.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Bier is een van de dingen waar je niet op hoort te bezuiningen. Zelfde geldt voor cola en wc papier.
Van die grijze rollen??quote:Op maandag 21 mei 2007 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Bier is een van de dingen waar je niet op hoort te bezuiningen. Zelfde geldt voor cola en wc papier.
Dat is het laatste waaar ik mijn lippen tegenaanzet...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:38 schreef Ticootje het volgende:
Al iemand de rose bier geproeft?
Die was er vorig jaar toch ook al? Toen was het Wieckse Rose? Maar anyway, die vond ik niet zo super. Net cassis..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:38 schreef Ticootje het volgende:
Door de gootsteen gegoten, vies spulquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:38 schreef Ticootje het volgende:
Breezerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Door de gootsteen gegoten, vies spul![]()
Van die misselijkmakende zoete troep die ook nog alcohol bevat![]()
Eigenlijk wel jaquote:
[offtopic]quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:59 schreef VlaDje het volgende:
[..]
definieer!!!
Jij schent zeker hertog jan in je kroeg eh!![]()
Lichtelijk wieso?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
[offtopic]
Heb jij je naam al lang??
[/offtopic]
Vanaf 24 april 2006quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
[offtopic]
Heb jij je naam al lang??
[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |