dat plaatje is al zo oud,dat dat beest waarschijnlijk al van ouderdom is omgevallen,maar ik blijf er om lachenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat plaatje is al zo oud,dat dat beest waarschijnlijk al van ouderdom is omgevallen,maar ik blijf er om lachen
verkapt, ik had nog gezocht op google.. is het tóch met een lange ijquote:Op zondag 20 mei 2007 21:25 schreef LasTeR het volgende:
onzijdig.
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:27 schreef LasTeR het volgende:
Goedzo.
Je geloofde hetquote:Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
waarom staat er dan op je site dat je komende week in stadskanaal bent![]()
Eddy Zoey controleert hoe het gesteld is met de gastvrijheid van Nederland. Komt hij erin of niet? Dat is de vraag in Nu We Er Toch Zijn. Deze week is Eddy in Stadskanaal.
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[afbeelding]
Ik zal me even voorstellen, ik ben Eddy Zoey van BNN en ik heb de gastvrijheid getest van woensel-west.
Ik heb me voorgedaan als een oversekste 40-er die erg veel prostitutie bezoekt.
Mijn geilheid waren binnen no time weg, dus een zeer slechte zaak hier.
Ik kom daarbij tot de conclusie dat woensel-west de Zwarte Plaquette krijgt, een erg slechte gastvrijheid dus.
Ook pleit ik dat die Spaanse een hogere functie krijgt, zij is namelijk erg nat en krap.
Die Thaise daarentegen, nou laat maar.
Maar kees is wel liev
[afbeelding]
Deze uitzending wordt op 25 mei 2007 om half 10 uitgezonden op Nederland 3.Eddy
gast...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef LasTeR het volgende:
Eddy Zoey, bijnaaa bijnaaaaa kreeg je geen kanker.
hehehequote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Jimbo een lang verhaal wat het topic weer op Kees Kankerkachel bracht:
Eindelijk waardering.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:56 schreef Noodly het volgende:
[..]
gast...
maar het was het waard m te quoten
![]()
![]()
![]()
Eindelijk waardering.quote:
Mag ik op je kale kop klaarkomen?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef Jeweets_BNN het volgende:
-bla-
Jij ook maar we pesten jou toch ook niet weg!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |