Scan, nog een keertje dan. Ga even slapen , ik heb daar helemaal niets over geschreven.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
is dat zo'n moeilijke zin? Jij schreef zo ongeveer dat de redactie bepaalt wie eruit moet. Iemand die populair is zal er dus niet uitvliegen, schreef jij. Ik schrijf dat iemand eruit vliegt die er unaniem uit wordt gestemd, punt. Ongeacht of die persoon populair is of niet. Ga jij anders even uit hat raam hange...... en blijf daar dan gelijk. Of ergens anders hangen.
Heeft Lieke seks gehad met een ander?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
En had je binnen de kortste keren sex met een ander?![]()
Welk deel van "ook zo zijn" snap ik niet?
Waarom reageer je dan? Doe zelf een dutje ofzo. Of schrijf nog een paar keer hoe vies je eric vindt.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Scan, nog een keertje dan. Ga even slapen , ik heb daar helemaal niets over geschreven.
Jij bent een beetje PARA aan het raken![]()
Jij
dat is dus totaal iets anders....één tik en ik gaf iemand aanquote:Op zondag 20 mei 2007 20:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Nou ik niet... Ik zou een keer geburned worden, okay... Ik zou twee keer geburned worden en dan kan hij/zij de kelere aambeien krijgen...
Al is dit vrouwen wel eigen (beetje slaan binnen het huwelijk, ach ja, we blijven wel bij elkaar, zie ook Amanda et al)
ik zal nooit zeggen dat lieke niet te vertrouwen is,maar het tegendeel ook niet....quote:Op zondag 20 mei 2007 20:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef mijn visie ja. Je mag er zelf mee doen wat je wilt. Maar dat is inmiddels wel duidelijk.
Gek hè, dat ik ook dingen breng alsof het een feit is. 90% van FOK durft al weken te schrijven alsof het een feit is dat Lieke niet te vertrouwen is. Oh wacht, maar dan mag het wel natuurlijk.
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan? Doe zelf een dutje ofzo.
Hoe vies errrik ISquote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan? Doe zelf een dutje ofzo. Of schrijf nog een paar keer hoe vies je eric vindt.
Nee, jij verwijt mij iets wat door velen wordt gedaan. Het valt mij alleen op dat je mij erop aanvalt.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zal nooit zeggen dat lieke niet te vertrouwen is,maar het tegendeel ook niet....
en omdat 90 % van fok iets al weken doet,doe jij het ook maar?(nee das pas standvastig...)![]()
Ik wou het net zeggenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef ruby het volgende:
Wij Fokkers zitten er 24 uur per dag achter, Huub.
Ja met Amanda, maar dat was een "geintje" in jouw ogen. In mijn ogen, is sex gewoon sex, ongeacht het geslacht.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft Lieke seks gehad met een ander?
Borga, even kappen nu!quote:
dat ligt eraan hoe persoonlijk je dingen opvat op een forumquote:Op zondag 20 mei 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, jij verwijt mij iets wat door velen wordt gedaan. Het valt mij alleen op dat je mij erop aanvalt.
Wat denk je dat het doel van Huub is? Die wil gewoon van haar af omdat het in zijn spel slecht uitkomt, hij er passief van aan het worden is en niet meer kan "vlammen",quote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef ruby het volgende:
Als iemand zo'n toon tegen me aan zou slaan, dan zou ie van mij in z'n eigen stront kunnen zakken.
Uh Wij ?quote:
het mens komt dus echt uit een ei??????quote:Op zondag 20 mei 2007 20:15 schreef Dark het volgende:
Lieke zegt dat NIEMAND hen 24/7 volgt en dat maar weinig mensen volgen wat zij tussen elkaar zeggen.
Nee, maar er zitten te veel haken en ogen aan.. Lieke wist vanaf minuut 1 dat ze binnen de villa zat dat ze Huub zou kunnen misbruiken, dus is het heel verstandig van Huub om zijn twijfels te trekken nadat heel veel mensen dat zeggen...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zal nooit zeggen dat lieke niet te vertrouwen is,maar het tegendeel ook niet....
en omdat 90 % van fok iets al weken doet,doe jij het ook maar?(nee das pas standvastig...)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |