abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2007 @ 19:56:35 #101
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49581822
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ben heeft contact met Lieke gehad in de buitenwereld, misschien heeft dat contact hem wel bepaalde inzichten gegeven waar wij niets van weten.
Joris heeft ook contact gehad met Lieke en volgens Huub vertrouwt Joris Lieke ook niet.

Lijkt me ook lastig, als je vader, je broer, je zus, je vrienden zeggen dat dat meisje niet te vertrouwen is en dat allemaal naast je neer leggen?
Dat kan alleen Amanda!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49581849
Tja, Huub heeft inderdaad veel meer als de jongeman hier bij Lieke

http://sporty-lieke.hyves(...)tos/22753659/0/r2Za/

Of is het haar broer..??
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_49581858
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:55 schreef ruby het volgende:
Eric heeft nog steeds een snik in z'n stem.
ViezErrric heeft een nagemaakte k****r stem..
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  zondag 20 mei 2007 @ 19:57:44 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49581866
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:54 schreef daWeasel het volgende:
Ik denk dat er veel meer met die Lieke aan de hand is. Komt binnen als schoonmaakster binnen 1 week later was ze al gevraagd als bewoner. Daarna gaat ze kutten met Huub die alles met een scheur in het huis bespringt. Ze wordt ontslagen als schoonmaakster en komt de kooi in als bewoonster. Die ruzies tussen Palma en Lieke zullen ook een reden hebben, ik denk dat die Palma (wat overigens ook een hoer is) meer weet van de beweegredenen van Lieke om in de kooi te komen. Daarnaast heeft ze in een paar media blaadjes gestaan, wil ze graag de mediawereld in en is ze al eerder op tv geweest (weliswaar met sport verbonden, maar toch) Kortom, Lieke is een oneerlijke, mediageile snol, die in Huub een opstapje ziet. Bovendien staan haar ogen te dicht bij elkaar en mensen bij wie dat het geval is zijn sowieso niet te vertrouwen.
kijk, en zo redeneren Marielle en die vriend van Huub ook.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49581870
foute edit
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 20 mei 2007 @ 19:58:03 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_49581880
Samen Fries verzorgen

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 20 mei 2007 @ 19:58:27 #107
58921 Day
You can fly!
pi_49581889
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:54 schreef daWeasel het volgende:
Ik denk dat er veel meer met die Lieke aan de hand is. Komt binnen als schoonmaakster binnen 1 week later was ze al gevraagd als bewoner. Daarna gaat ze kutten met Huub die alles met een scheur in het huis bespringt. Ze wordt ontslagen als schoonmaakster en komt de kooi in als bewoonster. Die ruzies tussen Palma en Lieke zullen ook een reden hebben, ik denk dat die Palma (wat overigens ook een hoer is) meer weet van de beweegredenen van Lieke om in de kooi te komen. Daarnaast heeft ze in een paar media blaadjes gestaan, wil ze graag de mediawereld in en is ze al eerder op tv geweest (weliswaar met sport verbonden, maar toch) Kortom, Lieke is een oneerlijke, mediageile snol, die in Huub een opstapje ziet. Bovendien staan haar ogen te dicht bij elkaar en mensen bij wie dat het geval is zijn sowieso niet te vertrouwen.
Dit zijn de redenen waarom ik Lieke tot nu toe nog niet vertrouw.
Maar de manier waarop Huub met haar omgaat is ook niet fris.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zondag 20 mei 2007 @ 19:58:29 #108
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_49581892
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De algemene trend die heerst op forums enzo. Vanaf dag 1 is al door veel mensen aangenomen dat Lieke nep is. Veel mensen hebben dat idee ook over genomen zonder er ook maar 1 bewijs voor te hebben. Wat mij betreft heeft Lieke met veel van haar reacties op dingen juist bewezen dat ze wel heel erg gek op hem is. Maar ja... als mensen eenmaal iets in hun hoofd hebben verandert dat niet snel meer.
Scan, ben jij ooit verliefd geweest zoals Lieke beweerd te zijn? En lag je toen binnen een week met een ander in bed te vozen terwijl het onderwerp van je zogenaamde "verliefdheid" daarbij aanwezig was, en lachtte je diegene ook ronduit uit op het moment dat die aangaf daar toch wel moeite mee te hebben? So far voor de "oprechte" verliefdheid van Lieke.
pi_49581902
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Lieke moet er sliml op in spelen. Misschien kan ze Eric wel overhalen Huub eruit te stemmen.
Dat zal nooit gebeuren gezien Huub zijn sms inkomsten. Het gaat alleen nog maar om geld uit dit project te slepen. Zie de betaalde streams ed. Als er iemand uitmoet van achter dan zal dat iemand met een laag popo percentage worden of iemand die in geen enkele verhaallijn voorkomt.
pi_49581908
De discussie gaat niet alleen over gevoel maar ook over vertrouwen in het spel.
  zondag 20 mei 2007 @ 19:59:14 #111
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49581922
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Lieke moet er sliml op in spelen. Misschien kan ze Eric wel overhalen Huub eruit te stemmen.
Misschien dat ze dan ook eens van de alcoholrestricties en bedtijden af zijn...
  zondag 20 mei 2007 @ 19:59:28 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49581933
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:56 schreef riri het volgende:
Het is in ieder geval de zoveelste keer dat Huub Lieke ordinair behandelt....op een gegeven moment gaan kijkers dat ook zien.
Lieke is eerlijk tegen hem anders ga je niet zo ver als zij gaat in het open maken van de gevoelens die er achter zitten bij hem.
Het is nog een wonder dat ze zo vasthoudend daarin blijft....voor mij een teken dat ze echt om hem geeft
Dat heeft ze wat mij betreft ook wel meerdere keren bewezen sinds ze in de villa is. Je kunt je alleen zo laten behandelen door iemand als je echt heel erg verliefd bent. Anders had ze bepaalde dingen nooit gepikt. Ze is alleen verblind door liefde, helaas.
pi_49581942
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het meest walgelijke aan dit alles is toch echt dat de discussie andersom zou moeten zijn. Huub liegt keihard over zijn gevoelens voor Lieke. Dáár zou het over moeten gaan. Maar nee, meneer de hypocriet weet het weer om te draaien en iedereen heeft het er nu nog over of hij gelijk heeft of niet ook.
Ja en? Dat Huub niet altijd even oprecht is denk je toch al zeker te weten? Over de betrouwbaarheid/intenties van Lieke is maar bitter weinig bekend, hoewel je natuurlijk al een hoop kunt opmaken als je haar weg tot binnen de DGK als miljonair in beschouwing neemt
  zondag 20 mei 2007 @ 19:59:59 #114
521 ruby
Hell yeah!
pi_49581956
Komt Melissa uit Twente ofzo?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 20 mei 2007 @ 20:00:43 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49581986
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:58 schreef daWeasel het volgende:

[..]

Dat zal nooit gebeuren gezien Huub zijn sms inkomsten. Het gaat alleen nog maar om geld uit dit project te slepen. Zie de betaalde streams ed. Als er iemand uitmoet van achter dan zal dat iemand met een laag popo percentage worden of iemand die in geen enkele verhaallijn voorkomt.
Er moet iemand uit die er unaniem wordt uitgestemd. Heeft verder met sms inkomsten geen zak te maken. Het moment dat ik denk dat het daar NIET meer om gaat, stop ik onmiddellijk met kijken.
pi_49582016
wat is er met erik????dronken???
  zondag 20 mei 2007 @ 20:02:03 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49582040
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:58 schreef Tissik het volgende:

[..]

Scan, ben jij ooit verliefd geweest zoals Lieke beweerd te zijn? En lag je toen binnen een week met een ander in bed te vozen terwijl het onderwerp van je zogenaamde "verliefdheid" daarbij aanwezig was, en lachtte je diegene ook ronduit uit op het moment dat die aangaf daar toch wel moeite mee te hebben? So far voor de "oprechte" verliefdheid van Lieke.
Je bedoelt nu echt dat geintje met Amanda of niet??
pi_49582047
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:56 schreef Taurus het volgende:
Ik kan me juist niet voorstellen dat Lieke gek is op Huub. Ik denk dat ze nog steeds aandachtsgeil is. Het is haar type helemaal niet, en ze komt vrij 'pittig' over altijd, ik heb ook echt geen medelijden met haar dat ze zich dingen laat noemen of dat ze gebruikt wordt of dat Huub liegt. Zij is geen naief of dommig meisje en juist daarom vind ik haar ook niet te vertrouwen. Wie blijft er nou zo krampachtig aan Huub hangen, dat geloof je toch zelf niet.. En Lieke vind ik echt niet 'kwetsbaar'. Helemaal niet zelfs.
Precies, je laat je toch niet zo afzeiken door je "geliefde"
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_49582049
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat heeft ze wat mij betreft ook wel meerdere keren bewezen sinds ze in de villa is. Je kunt je alleen zo laten behandelen door iemand als je echt heel erg verliefd bent. Anders had ze bepaalde dingen nooit gepikt. Ze is alleen verblind door liefde, helaas.
Verblind door een hoger doel, namelijk 2 miljoen ¤, lijkt me, gezien de weg die ze al heeft bewandeld om dat huis in te komen, veel waarschijnlijker
  zondag 20 mei 2007 @ 20:02:19 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_49582053
Huub is er gewoon op uit dat Lieke zelf iets opbiecht.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:02:46 #121
16715 Mylene
*schatje*
pi_49582074
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:01 schreef fredfik het volgende:
wat is er met erik????dronken???
Heel erg ja.
pi_49582077
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:56 schreef Dark het volgende:

[..]

Joris heeft ook contact gehad met Lieke en volgens Huub vertrouwt Joris Lieke ook niet.

Lijkt me ook lastig, als je vader, je broer, je zus, je vrienden zeggen dat dat meisje niet te vertrouwen is en dat allemaal naast je neer leggen?
Dat kan alleen Amanda!
Mensen vergeten één ding....de familie en vrienden achter deze mensen hebben ook belang bij dat de persoon waarmee zij bevriend zijn wint...de verhalen van deze bezoekers hebben ook een bedoeling moet je niet vergeten...zij hebben indirect ook profijt ervan dat die persoon voor hen wint...als vader,als moeder,vriend of vriendin hebben zij zeker grote belangen dus moet je de verhalen die zij vertellen zeker met een korreltje zout nemen...dat zou huub moeten weten
hij is dus zeker niet echt intelligent
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_49582083
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:58 schreef Day het volgende:

[..]

Dit zijn de redenen waarom ik Lieke tot nu toe nog niet vertrouw.
Maar de manier waarop Huub met haar omgaat is ook niet fris.
Klopt, alleen van Huub weet je dat het een spel is wat hij speelt en niets voor haar voelt, iets wat Lieke allang had kunnen weten gezien zijn acties in het verleden. Dat Lieke ondanks alles nog steeds dat bord voor haar kop heeft betekend alleen maar dat ze iets van plan is en niet te vrtrouwen is. Want Lieke is niet zo dom als Amanda. Hoe Huub met haar omgaat is natuurlijk niet netjes, maar dat is zijn manier van opstellen in deze groep en dat is al zo vanaf het begin.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:03:49 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49582115
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:58 schreef Clank het volgende:
De discussie gaat niet alleen over gevoel maar ook over vertrouwen in het spel.
Ze steken elkaar daar aan, echt. Amanda krijgt natuurlijk weer dingen over de gevoelens van Lieke te horen van Eric en in hoeverre dat volgens zijn vrienden een 'spel' is en neemt dat ook aan als waarheid. Zo krijg je dat langzaam maar zeker iedereen een hekel aan één bepaald persoon krijgt.... en als je goed nagaat is dat zonder één echte gegronde reden.
  zondag 20 mei 2007 @ 20:03:57 #125
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_49582122
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je bedoelt nu echt dat geintje met Amanda of niet??

Ja, als het met Brian was geweest, had je het dan ook een "geintje" genoemd? Waarom is het een geintje als 2 vrouwen of 2 mannen seksueel contact hebben, en waarom is het serieus wanneer een man en een vrouw seksueel contact hebben? Ik zie daarin geen enkel verschil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')