ja en kinderen staan er om bekend dat ze altijd luisteren naar regeltjes....en dat ze vooral niet snoeihard naar elkaar kunnen zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef noekje het volgende:
[..]
en op school mag men het niet over dgk hebben dus er wordt echt wel voor ze gezorgd.![]()
dan istie echt afgeserveerd blijkbaar....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:34 schreef mootie het volgende:
Eric hemelt Natasja op als moeder........ Huub trekt dat geneuzel even niet.
kracht noemen ze datquote:Op zondag 20 mei 2007 18:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brian heeft het over kracht die hij heeft als hij boos wordt.. natas: Wilgo heeft dat ook, wordt wederom bevestigd wat voor volk het is
schijnheilig....Huub is de enige die daar eerlijk voor uit komtquote:Op zondag 20 mei 2007 18:36 schreef mootie het volgende:
Ze verklaren huub nu voor gek omdat hij zegt dat iedereen maar 1 doel heeft, cashen.
hahahah prachtig toch,allemaal schijnheilig beweren dat je er zit om aan je doelen te werken,tijd voor jezelf etc etc.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
ja hoor ze gaan weer net doen alsof ze daar niet voor het geld zitten; hypocriet!
huub is niet gek....maar doodeerlijk!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:36 schreef mootie het volgende:
Ze verklaren huub nu voor gek omdat hij zegt dat iedereen maar 1 doel heeft, cashen.
Huub is altijd eerlijk, en zeker in deze kwestie.quote:
dat heeft hij vandaag al 10 keer gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:37 schreef blomst het volgende:
Eric heeft andere reden om in het huis te zitten![]()
True, niet met naam en toenaam, maar er is wel degelijk naar hem verwezen in bewoordingen die geen misverstanden over zijn identiteit kunnen opleveren.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:33 schreef gomi het volgende:
[..]
geloof niet dat milton felter met naam en toenaam in de endstra tapes wordt genoemd,
hans nijman wel
nou eric zit gruwelijk te slijmen bij Natas, dus ik kan me voorstellen dat het hem irriteertquote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef Day het volgende:
Volgens mij heeft Lieke nu wel een beetje gelijk.
dacht dat eric irritant was? en waar gaat de discussie dan wel over?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef soylent het volgende:
Huub is irritant en de discussie ging daar helemaal niet over
niet dat ik weet, zou je dan ms de stukjes kunnen aangeven waar naar hem wordt verwezen?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
True, niet met naam en toenaam, maar er is wel degelijk naar hem verwezen in bewoordingen die geen misverstanden over zijn identiteit kunnen opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |