kleding zegt wel degelijk iets maar ik vind hoe je gekleed gaat geen meerwaarde geven aan een bruiloft danwel begravenis, tja je kopmt niet in een vieze trui of een broek met gaten nee, maar een nette jeans en net shirtje, polo, jasje of blousje is prima.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Mensen die zich niet zichzelf voelen als ze een keer een pak aanhebben
"Maar kleding zegt toch niets", nou bij diegenen die dat zeggen dus juist blijkbaar wel.
We hebben ook weleens bij een verjaardag, waarbij we meestal gewoon naar de Irish Pub gaan, afgesproken dat we allemaal in pak zouden komen. Was ook wel leuk.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, het geeft extra cachet aan zo'n dag.![]()
Das & boom zijn niet blij met deze uitspraakquote:Op zondag 20 mei 2007 17:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen dus over.
Niet dat ik direct problemen heb met het dragen van een pak, maar me daar comfortabel in voelen is wel enige tijd overheen gegaan. En dassen moeten dood.
Ik word dan altijd studentikoos genoemd,quote:Op zondag 20 mei 2007 17:46 schreef Thisbe het volgende:
En momenteel woon ik in mijn nieuwe Levi's. Waar een jasje ook leuk op staat. Sport chic!
gelukkig heb ik niet dat soort vriendenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
We hebben ook weleens bij een verjaardag, waarbij we meestal gewoon naar de Irish Pub gaan, afgesproken dat we allemaal in pak zouden komen. Was ook wel leuk.![]()
Dat heeft er werkelijk geen moer mee te maken. Eerder een "deze outfit kost 400 euro meer dan ik gewend ben, dus ik moet voorzichtig zijn dat ik niet per ongeluk knoei" en daar dan twintig van op een rijtje. Dolle boelquote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef ThE_ED het volgende:
"Maar kleding zegt toch niets", nou bij diegenen die dat zeggen dus juist blijkbaar wel.
Nou ik wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kleding zegt wel degelijk iets maar ik vind hoe je gekleed gaat geen meerwaarde geven aan een bruiloft danwel begravenis,
En dan heb ik me over bomen nog niet uitgelaten.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Das & boom zijn niet blij met deze uitspraak
Uh, een pak?quote:
tennisracket, als ik de naam zo ziequote:
Vind jij. En velen met jou, dat wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef ThE_ED het volgende:
Geeft toch iets extra's als iedereen feestelijk netjes gekleed is.
En een andere keer zijn we weer allemaal in oude spijkerbroek + bandshirt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig heb ik niet dat soort vrienden
Een pak, zwart met een blauw streepje. Twee pantalons erbij. Verder nog een overhemd en twee stropdassen...quote:
Ik bedoel wat voor pak, en wat voor hemd en wat voor das, etc.quote:
Bedankt nog daarvoor...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar het valt me wel op als mensen dat verkeerd doen. Ik zal er overigens niks van zeggen.![]()
zoals ik al zei heb ik niet dat sorot vrienden danwel kennissenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou ik wel.
Je gaat natuurlijk ook een beetje zoals je verwacht wordt, als je weet dat het bruidspaar het niet zo waardeert dan ga je minder netjes. En als je weet dat je ergens heen gaat waar het gewaardeerd wordt kun je toch wel ernstig overwegen ook "mee te doen". Geeft toch iets extra's als iedereen feestelijk netjes gekleed is.
Het draaid er idd uiteindelijk om dat je je aanpast aan je omgeving ja, binnen bepaalde marges.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nou ik wel.
Je gaat natuurlijk ook een beetje zoals je verwacht wordt, als je weet dat het bruidspaar het niet zo waardeert dan ga je minder netjes. En als je weet dat je ergens heen gaat waar het gewaardeerd wordt kun je toch wel ernstig overwegen ook "mee te doen". Geeft toch iets extra's als iedereen feestelijk netjes gekleed is.
In alle eerlijkheid vind ik de gemiddelde pakken waar de loonslaaf in rondloopt nauwelijks meer een fashionstatement dan het dragen van Uggs. Alhoewel die uiteraard met nog meer mate dienen voor te komen.quote:
Meteen volledig passend?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een pak, zwart met een blauw streepje. Twee pantalons erbij. Verder nog een overhemd en twee stropdassen...
Ze zitten ook in nijmegen hoorquote:
Ik hoor dat ik nog niet tot de kennissen behoor...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoals ik al zei heb ik niet dat sorot vrienden danwel kennissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |