Neequote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef soylent het volgende:
Zijn hier trouwens plaatjes van beschikbaar? Mijn studentaccount is opgeheven, dus ik kan niet meer bij de journals..
Dat had ik nog helemaal niet gezienquote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef DDM het volgende:
[..]
Uhm ik denk dat als een leek het plaatje ziet zoals Nuna het geplaatst heeft en dan linksonder kijkt hele andere dingen gaat denkenOf ben ik de enige die dat ziet?
Eikel.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef DDM het volgende:
[..]
NeeAlleen een plaatje van een zuurstofdissociatiecurve.
lolz! noob.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef intoxicated het volgende:
Nou, ik was nog even aan het opzoeken wat voor grafiekje het ook alweer was![]()
Carotenodermia?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef DDM het volgende:
http://xs216.xs.to/xs216/07230/kankerkidsjz9.jpg
Wat is de DD van zo een gezicht?
Heb je wel deel 1 van de Sesamatlas gebruikt bij dit blok? Die is echt heilig op dat momentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:39 schreef intoxicated het volgende:
Oeh! Bewegingsapparaat gehaald![]()
Ik was echt BANG dat ik die moest herren![]()
Ach retrospectief gezien heb je geluk gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:21 schreef intoxicated het volgende:
Ehm nee
Ik vond het blokboek, collegesheets en een computerpracticum wel genoeg![]()
Ik heb een kandidaat voor je gevondenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef intoxicated het volgende:
Mag ik deze gelegenheid trouwens nog even aangrijpen om te melden dat ik sinds jaar en dag pleit voor de doodstraf voor mensen die niet weten dat het bisfosfonaat en propranolol is?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Propanolol heb ik ook nog in de aanbieding
De D in J.D staat voor Dorianquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:19 schreef DDM het volgende:
Ach ja... J.D. Dorian zei het gisteren nog in Scrubs. Met een witte jas aan onderscheid je jezelf van de sukkels op deze wereld.
Ik mag deze zomer 6 weken als verpleeg-assistent rondlopen op een korsakov-afdeling in een seniorentehuis, mag ik voor het eerst ook een witte jas aan!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:19 schreef DDM het volgende:
Ach ja... J.D. Dorian zei het gisteren nog in Scrubs. Met een witte jas aan onderscheid je jezelf van de sukkels op deze wereld.
Scrubsquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:19 schreef DDM het volgende:
Waarschijnlijk een wit uniform, jassen zijn voor artsenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Ik mag deze zomer 6 weken als verpleeg-assistent rondlopen op een korsakov-afdeling in een seniorentehuis, mag ik voor het eerst ook een witte jas aan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |