Eerste beste voetbalkenner binnen BoF! [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b] Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF! [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b] Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Op donderdag 24 mei 2007 13:23 schreef Platina het volgende: Ik heb Soul Calibur 2, Sega Soccer Slam en BIlly Hatcher als ruilmateriaal. Interesse in een van deze tegen Batallion Wars?
Nee, sorry. Ruil ik liever tegen Wii/ DS game(S). Zoek ook nog Puzzel gamepjes voor de DS, en andere DS games. DS games gaan atm voor! Zoewk ook nog mooi MP3 spelertje!
Battalion Wars [¤35.-] Peter Jackson's King Kong [¤7.50] Medal of Honor Rising Sun [¤10.-] Sonic Adventures 2 Battle [¤15.-] Metroid Prime 2 Echoes [¤20.-] Rainbow Six 3 [¤10.-]
Originele zwarte Gamecube Controller [¤18.-]
Alle games in één pakket: ¤ 90.- Alle games + Controller: ¤ 100.-
Ruilen tegen DS games of Wii Games, of voor Wii Controler, of voor WiFi Max of Lan Adapter.
Mario Kart ontvangen. Duurde even maar de TNT maakt hier wel meer post kwijt
Nu nog een dag of wat wachten op m'n GC controllers en dan kan ik eindelijk spelen
hehe voor 20,- heb ik twee witte controllers nieuw gekocht dus toen was de keuze snel gemaakt Zullen vast geen originele zijn maar ach wat maakt t uit
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?! (Simsfan88) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube] (Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo (Simsfan88) maar dan wel in the sims :P