ik val op meisjesquote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef r_tax het volgende:
ik val namelijk op jongen en vraag me af of ik de enige ben hier?
Ik meer mensen hier gezien die gelijkaardig zijn qua seksualiteit. (al zul je snel merken dat vrouwen hier vooral biseksueel zijn en mannen hetero, inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef r_tax het volgende:
ik val namelijk op jongen en vraag me af of ik de enige ben hier?
en je bent voor ajax.. that figures.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef r_tax het volgende:
Het gaat op het Seksualiteitforum vooral over Hetero-seksueel getinte onderwerpen, is dit omdat het nog steed niet geaccepteerd is om voor je geaardheid uit tekomen? of is dit puur toeval?
ik val namelijk op jongens en vraag me af of ik de enige ben hier?
Vind je het gek? Hij is een heaumeau...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:31 schreef poepeneesje het volgende:
Ik val ook op meisjes.
Maar ik snap je OP niet helemaal en je taal enzo is niet ech top.
Ah duidelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hij is een heaumeau...
[homo] 1913 er schuilt veel achter een TTquote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef r_tax het volgende:
Ik denk dat het meer komt omdat maar ca. 10% anders dan heteroseksueel geaard is.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef r_tax het volgende:
Het gaat op het Seksualiteitforum vooral over Hetero-seksueel getinte onderwerpen, is dit omdat het nog steed niet geaccepteerd is om voor je geaardheid uit tekomen? of is dit puur toeval?
Poll: wat is jou seksuele geaardheid?Homo/lesbie Bi Hetero
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zie je bijna nooit in de gebruikelijk topic ronddwalen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:40 schreef hierissiedan het volgende:
Ik ben homo!!!
Als je je door FOK! laat tegenhouden om voor je geaardheid uit te komen dan heb je wel hele erge zelfvertrouwensproblemenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:40 schreef poepeneesje het volgende:
Er zijn "geen" homo's op dit forum omdat het stoer is om hetro te zijn, daarom zijn ze er niet.
Dat is inderdaad waarquote:Zoiets. Ik denk ook dat ze gebasht worden door menig fokkers. Waarom? Omdat het niveau hier af-en-toe ontzettend laag is.
Oh, genoeg gay-topic, waar vooral gebasht wordtquote:Op maandag 21 mei 2007 08:14 schreef Darkwolf het volgende:
En inderdaad: praktisch geen gay topics hier.
Dan heb ik duidelijk iets gemist ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
Oh, genoeg gay-topic, waar vooral gebasht wordt
Vooral in POL en NWS. Moet je maar even snuffelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dan heb ik duidelijk iets gemist ofzo.
Of lees dat soort topics niet.
Heb je voorbeelden?
En we hebben toch een geweldig mod team?
hoezo is dat minder?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef Klippan het volgende:
De enige van wie het me zou boeien is als mijn vriend verteld dat hij bi is, dat vind ik persoonlijk dan weer wat minder...
Jij bent hetero?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef Klippan het volgende:
De enige van wie het me zou boeien is als mijn vriend verteld dat hij bi is, dat vind ik persoonlijk dan weer wat minder...
Als je het moeilijk vind dat je vriend bi zou zijn, denk ik niet dat je kan zeggen dat je het van je kinderen wel zou accepteren?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef Klippan het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen moeite hebben met de seksuele geaardheid van een ander. Ook al zou mijn eigen kind later lesbisch of homo zijn, dan zou het me nog niet uitmaken.
Het is veel vervelender als iemand een leven leidt dat hij niet wil, puur voor de buitenwereld.
Ik vind Homosex niet echt iets wat, maar als een ander het doet, geen last van.quote:
Ja, daar neuk ik niet mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:24 schreef r_tax het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vind dat je vriend bi zou zijn, denk ik niet dat je kan zeggen dat je het van je kinderen wel zou accepteren?
Bijna mee eens. Ik val iig op mensen, het geslacht boeit me niet. Al moet ik zeggen dat relaties met vrouwen me veel beter liggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef Insania het volgende:
Ik knabbel aan alles![]()
Man, vrouw, hermafrodiet, maakt me niet uit, als hij/zij maar lekker, lief, aardig (enz) is, kent verliefd worden geen grenzen bij mij![]()
En ik heb sinds twee jaar een heel lief vriendinnetje![]()
Ik vermoed dat dit soort discussie-topics juist de minderheden aantrekken, die daardoor in de poll een vertekend beeld geven van de 'machtsverhoudingen'.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:05 schreef Spookjuh het volgende:
Ik heb tot nu toe 2 vriendinnen gehad, maar ben nu meer op zoek naar een vriendje eigenlijk. Dus bi, met een voorkeur voor jongens momenteel
Valt me trouwens op dat er best een groot percentage holebi is. Had ik niet zo verwacht. Het zal vast vertekenen door een flink aantal factoren, maar toch...
Dus homosex mag wel, maar zodra je eigen vriend het zou doen is het goor? Dat is inderdaad eerlijk. Ik heb nooit een relatie gehad met een bisexueel iemand, maar ik kan me voorstellen dat iemand die bi is dingen zoekt die man of vrouw hem/haar niet kan geven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:19 schreef Klippan het volgende:
[..]
Ik vind Homosex niet echt iets wat, maar als een ander het doet, geen last van.
Ik zou het wel een goor idee vinden als mijn vriend het gedaan zou hebben..
Misschien hypocriet, maar ja, wel eerlijk.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:01 schreef Eliminator20 het volgende:
De hoge percentage bi/lesbie/homo hier op FOK! valt op.
Al ga ik geregeld met homo's om, de percentage ligt in mijn omgeving beduidend lager dan de hierboven opgegeven poll
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:36 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit soort discussie-topics juist de minderheden aantrekken, die daardoor in de poll een vertekend beeld geven van de 'machtsverhoudingen'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |