quote:Op zondag 20 mei 2007 16:38 schreef Renzoku het volgende:
Zijn nickname is kippevleugel dus hij werkt bij de KFC!
Klopt, TS zou alleen nog wel even kunnen kijken wat bij hem in de bedrafstak gebruikelijk is.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef ooge het volgende:
als dat minimum op basis van 40uur is klopt het precies, je verdient het minimum. als je het wit verdient moet dat ook wel
Kijk en dat is (denk ik) niet het geval.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef ooge het volgende:
als dat minimum op basis van 40uur is klopt het precies, je verdient het minimum. als je het wit verdient moet dat ook wel
niet overal is een FTE 36 uur hoor (misschien wel bij TS, daar kan ik niet over oordelen). Bij ons is een FTE bijvoorbeeld 38 uurquote:Op zondag 20 mei 2007 16:58 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Kijk en dat is (denk ik) niet het geval.
Full-time = 1 FTE
1 FTE = 36 uur
Wat heeft de TS daar nu weer aan??quote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef okkie-man het volgende:
Voor dat bedrag kwam ik m'n bed nog niet uit
Dat hij opslag moet vragen of een andere baan moet zoeken wat een stuk beter verdient.quote:
Bruto minimum jeugdloon is gebaseerd op 40 uur per week.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:58 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Kijk en dat is (denk ik) niet het geval.
Full-time = 1 FTE
1 FTE = 36 uur
Klopt. Langs die weg dus het minimumloon berekenen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bruto minimum jeugdloon is gebaseerd op 40 uur per week.
loon is het minimum loon, dus niet te laag (je bent er zelf op dat moment akkoord mee gegaan), doordat je uit de uitkering komt heb je nog weinig te eisen ben ik bang., enkel snap ik niet waarom je perse 5 dagen aanwezig moet zijn, welke uren werk je dan?, waarom niet met de baas om de tafel gaan zitten. en gezamelijk tot een oplossing proberen te komen m.b.t. de 4/5 dagen werken?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef kippevleugel het volgende:
Ik werk 32 uur per week en krijg per maand 1040,60 euro bruto(23+). Mijn vraag is als dit klopt. Het lukt mij namelijk niet om een berekening te maken omdat in het contract geen uur loon staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |