Huh? Waarschijnlijk het laatste jaar?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:57 schreef r_tax het volgende:
[afbeelding]
Ja dit jaar is het weer al voor het 3e (en waarschijnlijk laatste) jaar vind HET feest evenement van het jaar plaats! [afbeelding]
zo iets hebben ze al tijd terug gezegd, rene froger had er niet zo zin meer in dus zou laatste jaar kunnen zijn, of het gaat wel veder maar dan met een andere topper in zijn plaats. het verhaal ging dat dan Fransje bauer zou zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 11:31 schreef Mistadabolina het volgende:
[..]
Huh? Waarschijnlijk het laatste jaar?
Dat wil ik graag eens uitgelegd zien.
veel plezierquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:01 schreef Patries86 het volgende:
Gaan over een half uurtje weg!!!
Waarom nu toch altijd de ene muzieksoort boven de andere plaatsen? Het gaat erom dat mensen een gezellige en leuke avond hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:27 schreef bloodymary het volgende:
Hoewel het niet gepast is om negatieve reacties hier te zetten tussen de enthousiastelingen, kan ik het toch even niet laten.
Ik kan niet begrijpen dat iemand hier vrijwillig naar toe gaat en er dan ook nog van geniet. Wat een niveau heeft Nederland dan toch. 6 keer de Arena vol kunnen krijgen met dit soort kleuterschoolentertainment.
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:19 schreef Patries86 het volgende:
FFies verslag van gisteravond!
Het begon stipt om 21.15
5 minuten van te voren begon een klok af te tellen.
De opening stond in het teken van aliens en planeten!
Gerard,Gordon en Froger kwamen aangevlogen in een spaceshuttle samen met een dj en zongen het nummer Can You feel Id!
Leuke en mooie opening!
Fijn dat die mensen dat hebben, maar ik vind het erg triest dat mensen daar van kunnen genieten. Echt kleuterschoolniveau vind ik dat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Waarom nu toch altijd de ene muzieksoort boven de andere plaatsen? Het gaat erom dat mensen een gezellige en leuke avond hebben.
Ach, je moet gewoon iedereen in zijn waarde laten. Ik vind het nogal triest en arrogant van mensen als zij neerkijken op een ander muziekgenre.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:39 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Fijn dat die mensen dat hebben, maar ik vind het erg triest dat mensen daar van kunnen genieten. Echt kleuterschoolniveau vind ik dat.
wat is daar triest aan dan? Ik vind de gemiddelde house-meuk van een kleuterschoolniveau, en toch zijn er hele hordes die als een stel malloten staan te springen op die meuk. Zolang ik niet hoef, vind ik het bestquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:39 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Fijn dat die mensen dat hebben, maar ik vind het erg triest dat mensen daar van kunnen genieten. Echt kleuterschoolniveau vind ik dat.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:57 schreef nipeng het volgende:
Hmm dubbeltopic, daar heb jij ook gepost teamlead
--> Toppers in Concert 2007
2e ring. Korte zijde.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:40 schreef Stinosss het volgende:
Ja, idd. Dat vond ik ook. Een hoop onbekende nummers. Maar desalniettemin was het zeker geslaagd. Dat stukje met die lasers en dat vuurwerk was echt zo stoer he.
@ Repeat: Waar stond jij?
Je zit hier nou al dat halve topic te verzieken. Laat mensen die deze muziek leuk vinden lekker doen zeg! Djeez, ga je niet ergeren aan iemand zijn smaak. Kansloos figuurtje jij, maar oke. Ga je ergens anders je ergeren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
De Toppers...........stoer![]()
En ik blijf er bij dat ik het van een laag niveau vindt, en dat heeft niks met andere muziekgenres afkraken te maken. Ik houd bijvoorbeeld ook helemaal niet van klassieke muziek of jazz, maar kan me voorstellen dat andere mensen daar wel van houden. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand mee gaat gillen en zwaaien met deze randdebielen, tenzij je zelf zwakbegaafd bent.
Ja idd! Ik had wel geluid, maar geen zang. Dacht dus dat de microfoons kapot waren ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:04 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Je zit hier nou al dat halve topic te verzieken. Laat mensen die deze muziek leuk vinden lekker doen zeg! Djeez, ga je niet ergeren aan iemand zijn smaak. Kansloos figuurtje jij, maar oke. Ga je ergens anders je ergeren.![]()
![]()
Dankje. En nou optiefen.
Even ontopic weer: hadden jullie het opgemerkt dat ergens op de helft van de show de halve arena opeens geen geluid meer had
?
Hier wat fotos van gister:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker, die gast kon zo door voor professionele zangerquote:Op zondag 3 juni 2007 00:01 schreef moki het volgende:
Bij maak me gek van joling ging ook heel de arena uit zijn dak![]()
Jammer van de vele voor mij onbekende nummers
En Edwin Evers was ook goed!![]()
Ja echt hequote:Op zondag 3 juni 2007 00:01 schreef moki het volgende:
Bij maak me gek van joling ging ook heel de arena uit zijn dak![]()
Jammer van de vele voor mij onbekende nummers
En Edwin Evers was ook goed!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |