Huub en Lieke proberen te evenaren?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat doen ze daar onder de dekens ?
[afbeelding]
nouwwwwwquote:
Ik heb gevochten en heb jouquote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet genoeg ingenomen vandaag!![]()
waar is dat dikke voetje met van die kussentjes erop dat aan de zijkant uit het bed steekt?quote:
Ben je al nerveus voor de borstoperatie?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb gevaarlijke narcistische trekjes, plas in mijn broek, doe beloften aan vreemde dikke mannen in dubieuze tv programma s en heb perfecte zussen. En ook ik drink en dat maakt me dan zo gevaarlijk vrolijk en heb ik een psychotisch lachje over me en denk ik dat iedereen me wel mooi en aardig MOET vinden. Enniwees over 4 maanden kap ik hiermee hoor
quote:
Nodig. . .ach, als je zo geliefd bent als Natas dan zou je toch overspoeld worden met welwillenden. . .quote:Op zondag 20 mei 2007 16:20 schreef Desii het volgende:
[..]
nouwwwww
Loopt Brian ook nog te zeuren ik snap niet dat er niet nog iemand voor je gekomen is.....
Is dat nodig dan..... als je 2 zulke liefies hebt..... och.... ik heb zo'n enorme hekel aan haar
Bwhahaha ja toen ze stond te zwaaien en probeerde te lachen...toen moest ik er meteen aan denkenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:21 schreef milk-shake het volgende:
waarom denk ik nu weer aan blijdorp
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:21 schreef milk-shake het volgende:
waarom denk ik nu weer aan blijdorp
Wat zet je erop dat ze het nog krijgt ook?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia gaat meteen naar de private om te bellen met 'achter'. Ze heeft nog recht op 4 uur bezoek, volgens Brian.
Hoezo? Jaap heeft hem uitgenodigd en vrijwel niet naar hem omgekeken.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef SiRojK het volgende:
Die sjoerd is echt een aap, gaat hij Cora en jaap steeds stalken.. Gast banjer door dat huis heen ofzo
blijkbaarquote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nodig. . .ach, als je zo geliefd bent als Natas dan zou je toch overspoeld worden met welwillenden. . .
Eens kijken wat achter daarvan zegt.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia gaat meteen naar de private om te bellen met 'achter'. Ze heeft nog recht op 4 uur bezoek, volgens Brian.
Dat is toch die jongen die ziek is?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:23 schreef SiRojK het volgende:
Die vriend vna Eric heeft trouwens echt een junkhoofd, was de vorige keer niet te zein
heeft hij aids of een cokeverslaving of is hij gewoon zo mager en vaal van nature?quote:
Die gast snapt dat toch zelf ook wel, vraag niet zoveel aandacht manquote:Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Jaap heeft hem uitgenodigd en vrijwel niet naar hem omgekeken.
Ik zou het ook doen als ik voor niets kwamquote:Op zondag 20 mei 2007 16:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die gast snapt dat toch zelf ook wel, vraag niet zoveel aandacht man
Een kwisquote:Op zondag 20 mei 2007 16:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heeft hij aids of een cokeverslaving of is hij gewoon zo mager en vaal van nature?
romantisch met je hakjes onder een velletje van het Kruidvat (ligt bij mij in de hondenmand)quote:
als ik voor niets kwam ging ik achter dronken marielle aan hahahahaquote:Op zondag 20 mei 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen als ik voor niets kwam![]()
bij mij voor de open haardquote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
romantisch met je hakjes onder een velletje van het Kruidvat (ligt bij mij in de hondenmand)
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:28 schreef Mokum020 het volgende:
Heeft Jaap een beer geschoten in Blijdorp?
Ah, u bent van de dames. Ik nietquote:Op zondag 20 mei 2007 16:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als ik voor niets kwam ging ik achter dronken marielle aan hahahaha
Nah... Zag toch wel een gedeeltelijk ontbloot bovenlichaam bij Cora..quote:Op zondag 20 mei 2007 16:28 schreef Kinga het volgende:
Die doen toch niks onder die dekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |