Ik vraag me af waar je dat leest.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:47 schreef synoman het volgende:
dus met andere woorden... zoals ik het hier lees hebben we dus echt een camera voor 30 euro
Of je krijgt voor 2500 euro camera's toegestuurd.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:51 schreef Ewaldus het volgende:
Dus als ik 80 camera's bestel krijg ik voor 400 euro waardecheques?
ter waarde van ¤22.400,-quote:Op zondag 20 mei 2007 20:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Of je krijgt voor 2500 euro camera's toegestuurd.
Algemene voorwaarden die in strijd zijn met de wet hebben sowieso geen enkele waarde.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Devrim_ het volgende:
Reactie van mij op FOK! weblog
Bol kan dit zo recht zetten
Algemene Verkoopvoorwaarden
Artikel 2. Aanbiedingen/overeenkomsten
2.1 Alle aanbiedingen van bol.com zijn vrijblijvend en bol.com behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen, in het bijzonder wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is. Zie ook artikel 3.6.
2.2 Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van uw bestelling door bol.com. Bol.com is gerechtigd gemotiveerd bestellingen te weigeren dan wel bijzondere voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd, deelt bol.com dit mee binnen tien (10) werkdagen na ontvangst van de bestelling.
2.3 Een aantal van de producten (zoals DVD's) wordt aangeboden onder de vermelding van een leeftijdsclassificatie. Door deze producten te bestellen, verklaart u dat u tenminste de gestelde leeftijd heeft.
3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com.
En er zullen wel nog meer dingetjes in staan die dit tegenhouden
Kneusquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef crackhead het volgende:
Christus, wat zijn er weer een hoop kansloze rukkers.
of in V&A;quote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom, die moet je op Marktplaats toch aardig kunnen verkopen lijkt me
Ik denk eerder dat ze helemaal niet geleverd worden, zo'n grote voorraad zullen ze vast niet hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:02 schreef crackhead het volgende:
Christus, wat zijn er weer een hoop kansloze rukkers. Dat wordt straks toch weer terugsturen of de normale prijs betalen.
Van dat shirt begrijp ik welquote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef zaanse-jantje het volgende:
Het hoeft natuurlijk geen fout te zijn. Stel dat het een overjarige "vergeten" voorraad van de fabrikant is. Dat kan ook. Zelf heb ik ruim een jaar geleden een komplete luxe kinderwagen met alles er op en er aan van 849.oo gekocht voor 120.00. Die heb ik weggegeven aan een stel dat het wel nodig had maar niet kon betalen. Twee weken geleden kocht ik een echt Ajax shirt van 59,95 voor 9,95. Uitzonderlijke prijsverlagingen kunnen dus wel. Daarom heb ik ook een camera gekocht en betaald om weer iemand anders mee blij te maken. Ach, het vakantiegeld is op vrschillende manieren te besteden moet je maar denken. Er is niets mooiers dan een blij gezicht te zien.
Een nieuw model 7.1 megapixel camera voor nog geen 3 tientjes? Geloof je dat nou zelf?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef zaanse-jantje het volgende:
Het hoeft natuurlijk geen fout te zijn. Stel dat het een overjarige "vergeten" voorraad van de fabrikant is. Dat kan ook. Zelf heb ik ruim een jaar geleden een komplete luxe kinderwagen met alles er op en er aan van 849.oo gekocht voor 120.00. Die heb ik weggegeven aan een stel dat het wel nodig had maar niet kon betalen. Twee weken geleden kocht ik een echt Ajax shirt van 59,95 voor 9,95. Uitzonderlijke prijsverlagingen kunnen dus wel. Daarom heb ik ook een camera gekocht en betaald om weer iemand anders mee blij te maken. Ach, het vakantiegeld is op vrschillende manieren te besteden moet je maar denken. Er is niets mooiers dan een blij gezicht te zien.
Boehoequote:
Ik zou ze vooral voor de rechter slepen voor die 270 euroquote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden die in strijd zijn met de wet hebben sowieso geen enkele waarde.
Met een paar honderd "gedupeerden" zal dat vast ook nog wel gebeuren ben ik bangquote:Op zondag 20 mei 2007 21:17 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik zou ze vooral voor de rechter slepen voor die 270 euro
Zie het staartje dat het Wehkamp verhaal kreeg met die gratis printer...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:18 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Met een paar honderd "gedupeerden" zal dat vast ook nog wel gebeuren ben ik bang.
Nee, t gaat er niet om of dat ding geleverd wordt, maar om jouw kansloze reactie waarin je anderen aanvaltquote:Op zondag 20 mei 2007 21:16 schreef crackhead het volgende:
[..]
Een nieuw model 7.1 megapixel camera voor nog geen 3 tientjes? Geloof je dat nou zelf?
[..]
Boehoe. Denk je echt dat het nu anders gaat dan bij de Otto of Wehkamp?
Mensen met het verstandelijk inzicht van een kapotte bloempot irriteren mij mateloos.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:28 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nee, t gaat er niet om of dat ding geleverd wordt, maar om jouw kansloze reactie waarin je anderen aanvalt
Yep, en daar leef je mee samen in één lichaam...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:49 schreef crackhead het volgende:
[..]
Mensen met het verstandelijk inzicht van een kapotte bloempot irriteren mij mateloos.
Same here. Bol.com staat al een tijdje in een tabblad geopendquote:Op zondag 20 mei 2007 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ik ben al 20 min aan t dubben of ik nou ga bestellen of niet
Mijn huidige Canon geeft steeds een batterij-error, dus ik ben toe aan een nieuwe....
* Syrena is eigenlijk best een mietje....
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat jammer nou dat ik morgen net de 400D ga halen
Ik lees op andere forums dat mensen ze daar ook massaal aan het bestellen zijn. Ik ga er allang niet meer vanuit dat bol.com deze dingen daadwerkelijk gaat leveren, al dan niet voor een hogere prijs. Ik zou als ik jou was gewoon de gok wagen, heb ik ook gedaanquote:Op zondag 20 mei 2007 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ik ben al 20 min aan t dubben of ik nou ga bestellen of niet
Mijn huidige Canon geeft steeds een batterij-error, dus ik ben toe aan een nieuwe....
* Syrena is eigenlijk best een mietje....
ik heb de gok ook genomenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:56 schreef sander89 het volgende:
Ook maar gokje gewaagd
Ik werk bij de postquote:Op zondag 20 mei 2007 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
Al die mensen die 'm nu bestellen en straks weer 6,20 kwijt zijn aan de verzendkosten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |